A legszánalmasabb az egészben, hogy az ügyfélszolgálatos azt mondja, őt már úgy tájékoztatták, hogy órák óta rendben megy minden.. közben meg áll az egész, mint a fagyott szar. Így nem csoda, hogy nem csinálnak semmit érdemben, elég ha a management számára lejelentik, hogy a hiba elhárítva, valamelyik öltönyös főmufti leteszteli az intraneten, jé, tényleg jó minden, szupi ! Közben a kívülről próbálkozó valódi ügyfelek meg szívnak, mint az egyszeri OTP direkt júzer.
Ha évek óta nem telik az OTP-nek egy kib...szott működőképes számítástechnikai rendszerre, akkor nem tudok másra gondolni, mint hogy NAGYON NAGYON KOMOLY PÉNZÜGYI GONDOKNAK kell fennállnia náluk.
Az akadozik kifejezés az ritka nagy kamu. Jelenleg teljesen levették a honlapjukról a belépési panelt!!!! Sok szart csináltak már, de ilyet még nem láttam.
A legnagyobb magyar bank további akvizíciókat tervez, akár a következő negyedévben jöhet egy nagy bejelentés. Az OTP digitális fejlesztéseiért és értékesítéséért ezentúl Csányi Péter, Csányi Sándor fia felel. Csányi azt is elárulta, ahogy bárkinek, úgy fiának is kellett önéletrajzot küldenie, mikor az állásra jelentkezett.
“Mondtam neki, hogy az apád hívását nem muszáj felvenned, lehet olyan elfoglaltságod. De az elnökét fel kell, ezt a hibát még egyszer nem lehet elkövetni.”
Felháborító a működésképtelensége azért a drága pénzért, amit felszámol a haldoklására. Semmilyen határidős dolgot nem lehet elintézni, nem beszélve a hülyeségük miatt elfecsérelt időről
OTP Direktbroker problémák