Fundamentális szempontból az olajárak emelkedése mellett a gázárak inkább lefele tartanak, valamint a finomítói marzsok esetében a Brent-Ural spread számít jobban, amely az elmúlt időszakban visszaesett. Globálisan emellett a finomítói marzsok magas szinten vannak, azonban a Molnál emiatt egyedi hatásokkal és a különadókkal is számolni kell, amely miatt a részvény árazása eltérhet az európai szektortársakétól
Jó napot! A Kossuth rádió déli krónika most beszélt épp a szükséges Állami beavatkozásról az üzemanyag árak miatt. Hogy mi lesz,nem neveztek meg semmit.
Egyelőre nincs 700 Ft-os benya, és 650-nek sem kellene lennie, mert a lengyeleknél pl. 550 körül van átszámolva. Szóval lenne tere a csökkentésnek, más eszközökkel, pl. adócsökkentés! :)
Majd amikor a Raffiról és az Erstéről kiderül kicsit később, amikor majd bejelentik a célár emelést, amikorra már jól bevásároltak a MOL-ból, majd térjünk erre vissza! :) Please
-Equilor heti:-Elemzésében az Equilor Befektetési Zrt. felhívta a figyelmet arra, hogy célárcsökkentés érkezett a Mol részvényeire a héten: a Raiffeisen 3100-ról 2500 forintra csökkentette a 12 havi célárfolyamot, az ajánlást pedig tartásról eladásra rontotta.
Szó szerint ezt írtam a múltkor én is az ársapira!Hogy a molosok fütyijével verik el a csalánt!egyetértek ezzel a pacsirtával!Valami biztos lesz megint!csórókat meg kell védeni valahogy!majd az öregdemokraták akik még 90be fiatal demokraták voltak,kitalálják!senkit nem fog a fidesz az út szélén hagyni!farhátstopi meg a benzinstopi sanszos hogy játszani fog,hogy nehogy a zajosmakiékra ikszeljen a jónép 26ba!Majd a zsociékkal lebeszélik,hogy osztival jól szórjanak meg minket,meg meghúzzák egy 500ft ot a papírt is oszti előtt,azt a kutya ugat,a karaván halad,azt ennyi lesz a sztori!
A Mol már tavaly nyáron megpróbált újat kötni, csakhogy a horvátok hónapokon keresztül egyszerűen nem adtak árajánlatot. Aztán amikor mégis, a Mol menedzsmentje nem hitt a szemének, ugyanis a papírra négy-ötszörösét írták annak, mint ami méltányosnak tekinthető. Végül a Mol és a horvát cég, a Janaf abban állapodtak meg, hogy 2023 első három hónapjában a horvátok által kért csillagászati tranzitdíjjal számolnak, és ha sikerül hosszabb távra megegyezni, akkor az új árat tekintik visszamenőleg is érvényesnek. Csakhogy a hosszabb távú alku nem jött össze, az új szerződés csak 2023 végéig él. Az ár továbbra is horrorisztikus, de a konkrét számok nem ismertek, mert üzleti titoknak minősülnek. Hernádi Zsolt, a Mol elnök-vezérigazgatója viszont annyi elárult, hogy a piaci benchmark (vagyis összehasonlító) árnak az ötszörösét fizetik szállítási költségként Horvátországban.Ez pedig várhatóan nem fog csökkenni, miután a 2024-es tranzitdíjak kitárgyalása során is abszolút erőfölényben vannak a horvátok. Már csak azért is, mert a Molnak csökkentenie kell az orosz kitettségét, az egyetlen pedig, akihez ennek érdekében jelenleg fordulhatnak kőolajért, az éppen Horvátország és a Janaf.
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.