nem érted sajnos,pedig reggel van..... magyar 7,5t meg nem haladó is 480!!!!! 7.5 t alatt van minden nyerges kamion... vagy másképp 7,5t -ig 480!!!! csak a magyar kamionnak....külföldinek 3,5t felett már piaci..... te mást írtál...
Ugyan azt leìrtad amit èn is ìrtam! A 3.5 tonnàt meg nem haladò= külföldi autòk -480ft ! A 7.5 tonnàt meg nem haladò=magyar kamionok meg màr piaci àron! Komolyan nem èrtelek!
számoljunk picit. vegyünk 5 millió liter/nap üzemanyagot. a veszteség literenként legyen átlag 100 Ft. az 500 millió bukó naponta. azért az nem kevés. ez a nyereség mindenképpen kiesik a cégből, mindegy mennyi az ural-brent differencia és a finomítói árrés. "érdemben nem befolyásolja a MOL nyereségét". ez úgy igaz, hogy 2021-hez képest talán nem, de igen nagy eredménytől esik így el a cég, ami pedig meglátszik (vagy most, vagy később) az árfolyamon.
olvasd el mégegyszer....külföldinek 3,5t meg nem haladó, magyarnak 7.5 t meg nem haladó adható árstoppal....ezen felül piaci ár.... .tudom késő van.....
Tehàt a magyar termèkeket is szàllìtò magyar kamionos cègek csak a kb. 720ft-os üzemanyagot tankolhatjàk,aminek egyenes következmènye a mègnagyobb inflàciò,mìg a fèl euròpàbòl csak a tankolàsèrt idejàrò külföldi autòsok vihetik a 480ft-osat!? Itt mindenki hülye???
De ez végülis jó hír mert a kamionok piaci áron tankolhatnak az rengeteg üzemanyag,és a kannába tartályba senki nem tankolhat csak az autó tankjába....-20 ft adó végülis ez jó hír,vagyis jobb mint eddig volt...
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.