Hernádi szerint a benzin turizmus ( külföldi szgk. ) kb.10% -ot tehet ki a megemelkedett keresletből..... hosszú hétvége jön, ez kissé lefogja a befektetői vételeket, délután lehet eladói nyomás...meglátjuk....forgalom nem is rossz 900m eddig Molban....
Igen,lehet! Valòjàban az a szomorù,hogy nem nekünk kène kimatekozni,hogy mi lenne a jò megoldàs (nyilvàn,ha nincs vàlasztàs,àrsapka sincs ès ez lenne a normàl minden szempontbòl),hanem azoknak kène èrtelmes jogszabàlyokat alkotni akik ezèrt milliòs fizetèseket kapnak! Amùgy èn a kamionosok rèszèről is szàmìtok "ellenàllàsra" valamilyen szinten.
Jól látod! :) Az egész árbefagyasztás egy szavazatszerző akció, amit sajnos sokan nem látnak át. Ha mondjuk 100 Ft-tal magasabb lenne az ár, az pl. egy évente kb 12000 km-t futó, 10l/100km fogysztásúautó tulajdonosának havi 10000Ft többletköltséget jelentene, ami elviselhető tehertétel (persze inkább ide, mint oda). A vállalkozókra (de akár a teljes lakosságra) már hozható rendelkezés, miszerint az adórendszerben (bevallásban érvényesítve) akár nullára csökkenthető az üzemanyagtöltőknél kifizetett magasabb ár hatása. Hasonlóan, mint a németeknél az autópályadíj, és ebbe az EU sem köthetne bele, továbbá nem menne szembe a valósággal. :)
Az a baj,hogy rèszvènyeskènt is csak fèlig jàrunk jòl,hisz szerintem kiszàmìthatatlan (senki sem nèzi a rendszàmokat ès rendeli hozzà a tankolt mennyisèget),hogy a külföldi autòsok mennyit visznek haza,literenkènt tovàbbra is kb. 150-200ft-os kàrt okozva a MOL-nak. Persze ez egy kedvezőbb hìrnek szàmìt mèg ìgy is,de nem vagyok elàjùlva,hisz mèg a tegnapi esèst sem kaptuk àltala vissza. Akkor meg miről is beszèlünk!?
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.