Topiknyitó: pampa 2015. 09. 13. 07:52

MIGRÁCIÓ, EU-ból való kilépés ,napi hírek, Magyarország  

Lassan el kell kezdeni elemezni ezt a lehetőséget is,hiszen teremthet az EU olyan új feltételrendszert ami miatt már egy olyan ország amelyik nemzetállamként képzeli a jövőjét nem maradhat a közösségen belül.

A migráns kérdés nagyon időszerűvé teszi ezt a lehetőséget,hogy számolni keljen vele.


Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Lujoska 2018. 06. 29. 12:01
#6280
A NETANJAHU-ORBÁN–PAKTUM
A NETANJAHU-ORBÁN–PAKTUM
Miközben a média a két ország miniszterelnökeinek csúcstalálkozójáról csupa olyan kölcsönösen előnyös tényeket közöl, melyet megnyugodva fogad a közvélemény, elhallgatják a titkos paktumot: milyen feltételek között enged Izrael egy újabb Orbán-ciklust Magyarországon?
A Magyar Igazság és Élet Pártja birtokába jutott a titkos információknak, és azt Nagy Tibor pártelnök megosztotta a nyilvánossággal. A paktum lényege: Izrael engedi az újabb Orbán-kormányzatot 2018-ban, ha az ország kiürítése nagyobb ütemben folytatódik. A megélhetési körülmények felszámolása, a devizahitel-csalássorozat anyagi és pszichikai hatásai, az egészségügyi ellátás vákuumnövekedése, az oktatásliberalizáció és mindenek előtt a köznyomor a népességi adatok katasztrofális romlása szerint alkalmassá tette Magyarországot félmillió zsidó beköltözésére, ám a következő ciklusban növelni kell az elvándorlás-betelepülés ütemét.
Akkor alakíthat kormányt 2018-tól a Fidesz, ha az eddig elűzött egymillió magyar létszámát felülmúlóan teljesít a következő ciklusban. Netanjahu garanciát követelt arra, hogy nem vezetnek be az európaihoz közelítő béreket, tehát kisebb módosítások ellenére folytatódik a bérstop. Ez alól kivétel csak az államigazgatásban lehet, hogy az állam vezetői és az országgyűlési képviselők a saját egymilliós havi bérüket két-három-négy-öt-tíz millió forintra emeljék. Cserébe az átlagbérek nem változhatnak lényegesen, ami által a Magyarországon dolgozó Tesco-pénztáros a jövőben is ötször-tízszer kevesebbet kell keressen nyugati társánál. Teljesítés esetén a gyarmattartó tovább tűri a pénzpazarlást ostobaságokra – stadionépítés, nagy sportrendezvények, stb. – és a korrupciót, hiszen minden fillér amit nem a nemzet javára költenek a költségvetésből, az a terv megvalósítását szolgálja.
A kettős állampolgárság kérdésében Izrael elviseli a külhoni magyarok bevonását a politikába a csonka-hazából elűzött magyarok helyén azért, hogy a statisztikákból ne derüljön ki a demográfiai és exodus-botrány, ha Magyarországon a következő ciklusban sem kerül napirendre az izraeli-magyar kettős állampolgárok jelenlétének kérdése a gazdasági-társadalmi és politikai életben. Az Országgyűlés kettős állampolgárait szigorúan tilos megnevezni, mert közöttük vannak azok a közszereplők és közméltóságok, akik garanciát jelentenek a folyamatosságra.
Nagy Tibor MIÉP-elnök felvetése, hogy ha a kormány komolyan gondolja a Soros Györggyel való szembenállást, akkor zárassa be a Soros-egyetemet Netanjahu szerint napirendre sem kerülhet, mert a nyitott társadalom elve, a nemzeti hagyományok és kultúra felszámolása mindkét zsidó oldal érdekét szolgálja. Ugyan Izraelbe nem engedik be Soros Györgyöt, de az ú.n. „egyetemén” és civilszervezeteiben olyan hatékony ügynökképzés folyik, amely számos eredményt ért el, legutóbb meg tudta akadályozni a Momentum pártképződményen keresztül a Budapesti Olimpia tervét, és egyre hatékonyabban szól bele a nagypolitikába, kinevelve az Orbán utáni időszak Izrael-hű vezetőit. Miután a kormányoldal és az ellenzék egyaránt zsidó pénzpórázon tevékenykedik, a Soros-ügy megfelelő szinten tartása Izrael érdekeit szolgálja.
A lényeg a zsidó beköltözés, visszaköltözés, hazatérés és új honfoglalás, ami a zsidóság ezeréves sérelmét orvosolja. A magyarok a kazár birodalommal való szembefordulásukkal már Álmos és Árpád idején példát mutattak arra, hogy képesek a legnagyobb erővel is szembeszállni, és ezt később a török, a Habsburg, a szovjet és a globális birodalommal is megtették, ami nem maradhat megtorlatlan: a magyarságot a Kárpát-medencéből ki kell irtani, majd pedig az emigrációban ismert módszerekkel a föld színéről is el kell tüntetni!
Végül Netanjahu és Orbán megállapodott arról, hogy a nemzeti programok korlátozottan működhetnek Magyarországon, így a családtámogatási terv időzítése a nyolcéves ciklus végén nem jelent érdemi kockázatot a beköltöző izraeliek számára, mert a népesedéspolitikai statisztikákban nem fog érdemi változást előidézni az elvándoroltak hazahívása, vagy a gyermekvállalás ösztönzése, elsősorban a megélhetési feltételek hiánya miatt.
Továbbra sem lehet elszámoltatás sem a rendszerváltás előtti sem az utáni korszakból, továbbá történelmi távlatban nem kerülhet sor a zsidó politikusok, különösen az 1919-es népbiztosok megnevezésére. Netanjahu zéró toleranciát kért és kapott az antiszemitizmus minden formájával szemben, és abban is egyetértettek a tárgyaló felek, hogy folytatni kell a zsidó kulturális kibontakozást. A média minden ága, a kereskedelmi és a közszolgálati egyaránt felsőbbrendű kultúraként kell bemutassa ismert celebek közreműködésével a zsidó kultúrát. A híripar továbbra is döntően rém- és katasztrófahírekkel kell hasson a magyar társadalomra, növelve a stresszt és elégedetlenséget.
Dicséretet érdemel az ország első szívkórházában folytatott tevékenység, amikor a beteg azért halt meg, mert rendszerszerűen nyitott mellkassal szállították másik kórházba CT-vizsgálatra. Egy-egy ilyen hír hihetetlen arányban képes fokozni az elvándorlási hajlandóságot, aminek eredményeként 2022-re hétmilliósra kell csökkenjen a magyarság, átadva helyét a beköltözőknek. Az afrikai és ázsiai bevándorlás megakadályozása akkor tartható fönn, ha arányuknak megfelelő zsidó népesség szerezhet helyettük magyar állampolgárságot.
Az Orbán-kormány dicséretesen megötszörözte az 1956-ban elvándorolt 200.000 magyar számát, és most a helyén maradás érdekében ígéretet tett a miniszterelnök az eddigi „eredmények” felülmúlására. Nagy Tibor MIÉP elnök szerint az izraeli miniszterelnök örömmel állapította meg, hogy Magyarországon folytatott tárgyalásai során izraeli-magyar kettős állampolgárokkal egyeztetett, akiknek kettős identitását a magyar választók elől a jövőben is védeni kell.
Nagy Tibor, a Magyar Igazság és Élet Pártja elnöke kötelességének tartja, hogy a Netanjahu-Orbán paktumot megossza a nyilvánossággal, ahogyan azt több mint húsz éve Csurka István alapító elnök előre jelezte.
Tiszaeszlár, 2017. július 20.
MIÉP-ELNÖKSÉG
cumi01 2018. 06. 29. 11:58
Előzmény: #6278  pampa
#6279
Max. turistaként.
-> igen, persze
Csak akkor előjön a miből?
Az adófizetők által adott segélyből?
-> igen. de akár dolgozhatna is...
pampa 2018. 06. 29. 11:42
Előzmény: #6276  cumi01
#6278
Max. turistaként.
Csak akkor előjön a miből? 
Az adófizetők által adott segélyből?
cumi01 2018. 06. 29. 11:24
Előzmény: #6276  cumi01
#6277
cumi01 2018. 06. 29. 11:16
Előzmény: #6275  cumi01
#6276
Én arra tippelek, hogy aki megkapja a menekülti státuszt, utazhat schengen belül.
cumi01 2018. 06. 29. 11:16
Előzmény: #6274  signal2
#6275
Ügyes! Akkor ez jelentheti azt is, hogy schengenen belül utazhat. Igaz, maga az úti okmány még nem jelent semmit vagy nem azt, hogy schengenen belül utazhat. Mert gondolom nem 1:1 az adott befogadó ország útlevelét kapja (mert nem állampolgár), hanem valamilyen "cetlit", amivel mozoghat országon belül/kívül...
signal2
signal2 2018. 06. 29. 11:09
Előzmény: #6272  cumi01
#6274
2011/95 EU irányelv
25. cikk
(1)   A tagállamok a menekült jogállásúként elismert személyek részére, a saját területükön kívülre történő utazás céljából a genfi egyezmény mellékletében meghatározott formájú úti okmányokat állítanak ki, kivéve, amennyiben ennek kényszerítő nemzetbiztonsági vagy közrendi okok ellentmondanak.
(2)   A tagállamok a területükön kívüli utazást lehetővé tevő okmányokat állítanak ki a kiegészítő védelemben részesülő olyan személyek számára, akik nem kaphatnak nemzeti útlevelet, kivéve, amennyiben ennek kényszerítő nemzetbiztonsági vagy közrendi okok ellentmondanak.
.
És 33. cikk: A tagállamok saját területükön a harmadik országok területükön jogszerűen tartózkodó más állampolgáraira vonatkozókkal azonos feltételek és korlátozások mellett engedélyezik a nemzetközi védelemben részesülő személyek szabad mozgását.
.
Ez alapján a tagállam területén történő szabad mozgás biztosított (a Genfi egyezménnyel összhangban), ugyanakkor ki kell állítani számára úti okmányokat a külföldi utazáshoz, azaz akkor ezt meg is teheti.
cumi01 2018. 06. 29. 11:01
Előzmény: #6270  signal2
#6273
Na jó, a "jogszerűen tartózkodó menekülteknek" jelentheti azt is, hogy beadta a kérelmét, mert onnantól az elbírálásig JOGSZERÜEN tartózkodik (mert várja az elbírálást). Szerintem ebben is különbséget kell tenni.
cumi01 2018. 06. 29. 10:59
Előzmény: #6271  cumi01
#6272
Azt tudom, ha pl valaki egy tartózkodási/letelepedési/turista/tanulkó/akármilyen vízumot kap egy schengeni országban, szabadon utazhat másikba is. Persze ezt a vízumot valamilyen formában vinnie kell, ha netán beleszaladna egy ellenörzésbe...
cumi01 2018. 06. 29. 10:55
Előzmény: #6267  signal2
#6271
Az elbírálási idöre még rájön a fellebezés is, ami még plussz idö. Nemrég magyarázták CSU-sok a TV-ben, hogy hogyan müködik ez. És amúgy is nagyon egyszerü kijátszani a hatóságokat... Valahogy nagyon jól informálódtak ez a sok afganisztáni, jól ismerik a német törvényeket és hatóságok müködését...
signal2
signal2 2018. 06. 29. 10:55
Előzmény: #6269  cumi01
#6270
Az országon belüli mozgást maga a Genfi Egyezmény biztosítja (26. cikk):
"Minden Szerződő Állam biztosítja a jogot a területén jogszerűen tartózkodó menekülteknek arra, hogy megválasszák tartózkodási helyüket és szabadon mozoghassanak az ország területén azon szabályok figyelembe vételével, amelyek általában az idegenekre azonos körülmények között vonatkoznak."
.
Utána nézek, hogy mi a helyzet a schengeni övezeten belül.
cumi01 2018. 06. 29. 10:51
Előzmény: #6264  signal2
#6269
Ez világos, de mi azokról beszéltünk, akiket már elbíráltak és megkapták a menekülti státuszt, tehát már nem kérelmezök.
signal2
signal2 2018. 06. 29. 10:37
Előzmény: #6267  signal2
#6268
A BBC-n van valami arról, hogy a jobban megerősítik a Földközi-tengeri védelmet, és hogy szorosabban együttműködnek a Líbiai parti őrséggel, de ígéretekből eddig sem volt hiány, így nem tudom, ez mekkora előrelépés abból a szempontból, hogy ne jöjjön több illegális migráns minden irányból. 
.
Lentebb már felvetettem, az is kérdés, hogy mi van, ha önkéntes alapon egyik tagország sem létesít befogadótábort? Az ugyanis egyértelmű az eddigi cikkekből, hogy önkéntes alapon menne. 
signal2
signal2 2018. 06. 29. 10:21
Előzmény: #6264  signal2
#6267
Sőt ez alapján a jelenleg érvényes szabályozás szerint már a kérelem benyújtása után szabadon mozoghat, tehát ezt az irányelvet meg kell változtatni, ha befogadó táborokban akarjuk tartani a kérelmezőket a bírálati idő alatt. 
És az is érdekes, hogy 2016-2017-ben akár 1 évig is eltartott egy bírálat, volt időpont, amikor 1 millió körül volt a függőben lévő eljárások száma. 2018-ban elapadt. Tehát egy újabb migrációs hullám esetén arra is fel kell készülni, hogy akár 1 évig is nagy számban táborokban kell tartani a menedékkérőket.
-pny
-pny 2018. 06. 29. 10:20
Előzmény: #6257  elemes
#6266
Pampa törölgeti azt, amire képtelen reagálni és kellemetlen a Fidesznek. Nem kell ide írni.
signal2
signal2 2018. 06. 29. 10:15
Előzmény: #6242  pampa
#6265
BBC-nek van pár lefényképezett oldala, azon kívül csak nyilatkozatok.
signal2
signal2 2018. 06. 29. 10:14
Előzmény: #6255  cumi01
#6264
Jelenleg ezek a szabályok (2013/33/EU IRÁNYELV, 7. cikk):
"(1)   A kérelmezők a fogadó tagállam területén vagy az e tagállam által számukra kijelölt területen belül szabadon mozoghatnak. A kijelölt terület nem érintheti a magánélet elidegeníthetetlen terét, és kellő lehetőséget kell teremtenie az irányelvben biztosított valamennyi kedvezményhez való hozzáférésre.
(2)   A tagállamok közérdekből, közrendi megfontolásokból, illetve szükség esetén nemzetközi védelem iránti kérelme gyors feldolgozása és hatékony ellenőrzése céljából dönthetnek a kérelmező tartózkodási helyéről.
(3)   A tagállamok a befogadás anyagi feltételeinek biztosítását függővé tehetik attól, hogy a kérelmezők tényleges tartózkodási helye a tagállam által meghatározandó helyen legyen. Ezt a döntést, amely általános jellegű is lehet, egyedileg, a nemzeti jog előírásai szerint hozzák meg.
(4)   A tagállamok lehetőséget nyújtanak arra, hogy a kérelmezőknek ideiglenesen engedélyezzék a (2) és (3) bekezdésben említett tartózkodási helyük és/vagy az (1) bekezdésben említett kijelölt terület elhagyását. A döntéseket egyedileg, tárgyilagosan és elfogulatlanul, elutasítás esetén indoklás kíséretében kell meghozni.A kérelmező nem köteles engedélyt beszerezni a hatóságok vagy bíróság felkereséséhez, ha megjelenésére szükség van.
(5)   A tagállamok megkövetelik a kérelmezőktől, hogy tájékoztassák az illetékes hatóságokat mindenkori lakcímükről, és minden címváltozást azonnal bejelentsenek a hatóságoknak."
.
Tehát csak abban az országban mozoghat szabadon, ahol benyújtotta a kérelmet.
pampa 2018. 06. 29. 09:59
Előzmény: #6262  cumi01
#6263
Az elvet értem, csak a logikát nem.
Ők menekültek akik védelmet kértek egy országtól
Akkor miért és miből utazgatna Európában?
cumi01 2018. 06. 29. 09:47
Előzmény: #6256  pampa
#6262
Én úgy tudom, hogy az az elv, hogy ha valaki egy bizonyos schengeni ország területén tartózkodhat, akkor beutazhat más schengeni országba is. Eredetileg a cél is az volt, hogy ne legyenek ellenörzések schengenen belül a határokon. Nem hinném, hogy lenne olyan szerkezet, ahol bizonyos emberek nem utazhatnak szabadon (kivéve persze a még nem elbírált menedékkérök).
cumi01 2018. 06. 29. 09:43
Előzmény: #6254  pampa
#6261
De a német állami TV-ben (ARD+ZDF)? Ledöbbentem... Iszonyatos zöld/libsi propaganda megy...

Topik gazda

pampa
3 5 4

aktív fórumozók