Biotech-hez sajnos nem értek, számomra ez a szektor felejtős. Légitársaság, luxushajó azt hiszem kompetetív low margin üzlet, ilyenbe ezért nem nyúlnék most. Különösen egy recesszió szélén, ahol a szórakozásról könnyen, elsőként mond le az ember. A low margin azért baj, mert könnyű veszteségessé válni. UPST-t nem ismerem, de talán hitelezéssel/-ből élnek, ha jól értelmeztem egy google keresés után. Ez talán jó lehet, ha újra beindul a hitelezést.
Németben a Nettoban most volt 3 euró a 15db-os.... Ja és nem a mütyűr.... Müllermilch 1,49 helyett 0,59... 1 kg-os Nesquik gabona 5,55 euró.... Jim Beam Bourbon és a Honey 0,7l-es 9 euró.... Tudnám sorolni , de hagyjuk is
Nekem van még biotech meg légitársaság, meg kibaszott luxushajó is. De az olajon van a súlypont. Nehéz most bármibe pénzt tenni. A háború miatt az olajhiány nagyon adja magát, meg amúgyis strukturálisan alulinvesztált szektor. De a politika nem hagyja, hogy pénzt csináljunk vele. UPSTn gondolkodok még, ha véget ér a kamatemelési ciklus. De már rég olvastam utána.
Nálam most META és GOOGL a befutó. Ha esne a piac, akkor felkészül MSFT, V, MA, NVDA, ADBE, ASML, BLK, DLR, EQIX. Aki szigorúan csak alacsony P/E-re utazik (nem garancia a jövőbeli hozamra): INTC, MU, TSN, MO, PM. Akit még nem volt időm értékelni, de izgalmas: AMT.
Kívülállóként én azt látom, hogy van sok ezer cég tőzsdére vezetve, de ti valamiért kb. 10-re rá vagytok állva és mindenáron ezekkel akartok pénzt csinálni. Szűk a fókusz, szerintem.
Igen, menni kell a csordával. De igazából a csorda előtt. remélem összeesik a picsába a bitkoin, abból is veszek majd. Úgyis lesz egy csomó új hülye pár éven belül, aki beleveri a pénzét.
Egyik barátommal pontosan ezen agyalnunk. Mindent kivenni a következő emelkedésben,aztán pihi,majd tavasszal jöhet a FAANG őrület! Kibaszott idegőrlő olajos részvényekkel kereskedni!
ezt már elmondtam ezerszer. nem kell lecserélni az összes autót. ha az olajkereslet 40%át adó közúti közlekedés fele átáll elektromos hajtásra, az 20%os olajkeresletcsökkenés. a kovid idején pár hónap 10%os csökkenése elég volt a negativ olajárhoz. és a tényleges használatban lévő autók felének BEV re vagy PHEVre átállitásához nem kell sok idő. 6-8 év mert jellemzően az új autók járják a sok kilométert, nem a 10enéves tragacsok. . és közben folyamatosan esik az olajár.
a szenátus marad a demokratáké, ez már kb tény. de erre számitottam is. de a képviselőház még totál kiszámithatatlan. a republikánusok valószinú megszereznek 216 helyet, de 26 hely teljesen tossup. 218 kell a többséghez. a jelenlegi projekciók szerint pont 218 helye lesz a republikánóknak. ez olyan kicsi többség, elég ha kórházba kerül valamelyik , máris áttolhatják a windfall taxet.
szerinted mennyi időbe telik az 1,6 mrd jármú lecsrélése, de nem csak ők zabálják az olajat, hanem a vegyipar , építőipar meg minden...nézz utána az e-fuels-nek, nem kell mindent elhinni amit az idióták hangoztatnak...
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.