Kulcsszavakban: backtest, indikátorok, adatok, algoritmusok, programozás, matematika és persze a kapott eredmények…, valamint minden más, ami érdekli az erre járókat.
Csakhogy ez a kormány nem szereti a sajátjával verni...ma inkább a Mol részvényesekkel veri...holnap meg majd...a trend a lényeg...és ez a félelmetes...
Egyébként számoljuk már ki, hogy mekkora segítség is ez. Egy átlag autós évi 16.000 km-t megy...legyen 7l a fogyasztás...160×7×30÷12=2.800 ft...havi 2800 ft/autó...ezért cserébe romlik az üzleti bizalom, megrendül a nemzetközi befektetők hite az országban...ezek minden következményeivel...ami sokkal többet vesz ki egy autós zsebéből mint 2.800 ft...
Első lépés a hiánygazdaság felé. Előre a bolivári úton...értem én hogy szocializmus meg minden, de hogy Hofit idézzem, nem lehetne, hogy egyszer a szakértők közül kerülnek ki az elvtársak és nem fordítva!?
Az még nem világos, hogy ki állja majd a számlát? Mert Viktor parancsára nem fog az olajár másképp mozdulni. Szóval Mol csökkenti a nagyker árait vagy a kereskedő, a kutas fog szopni? Simán el tudom képzelni, hogy Hernádi tudott erről, folyamatosan ment a mutyi a háttérben, miért pont erről ne ment volna, aztán ők fedezhették ezt valahogy, na de a kiskereskedő?
Ez nekik a hab a tortán, nem ezért jönnek M.o.-ra dolgoztatni, szerintem. Ha megkérdeznéd a multikat, Ft legyen vagy EUR, 99%-ban biztos vagyok benne, az EUR-t választanák. Nekik a Ft-al kockázataik vannak az üzleti terveikben, amitől nem boldogok, másrészt oda-vissza váltás költség.
Backtest és ami mögötte van