Szia. Lejegyeznek hatalmas mennyiséget.107- felfele. Utána ki veszi majd? Rám nem fogja önteni az biztos. Nem kapok az sem tragédia. Ezen az áron nem kell!!
"Az AutoWallis árfolyama az idei évben több mint 45 százalékot emelkedett, illetve figyelemre méltóan megőtt a részvények forgalma, és ezzel együtt a likviditás is. Ezzel az AutoWallis felülteljesítő a hazai BUX indexel szemben, pedig magyar benchmark index is kiemelkedően jól teljesített idén a nemzetközi tőzsdeindexekkel szemben."
OSZLOPOS#25359 nagyon jó összefoglalója: "Jó alacsonyan árazták, biztosra mentek. Mivel jó régen volt részvény jegyzés, ez nagyon nagyon durranhat. MÁP+ ba kapsz 5%-ot, infláció meg felette, remek lehetőség egy ilyenbe, ahol +5 ft-al megvan az éves kamatod. Ahhoz, hogy túljegyzés legyen -ami mindenki érdeke- az árfolyamot a tőzsdén érdemes a jegyzési sáv tetején tartani, nem lepődnék meg, ha 130-ra felvinnék szép lassan. Miért nem ad erre rá mindenki, és veszi vissza jó esetben 107-en, max 122-n? Mert túljegyzésnél maximum áron lesz a részvény, 122-130 közti különbség a kockázati prémium + költség, nem nagy nyerő. 122-ig csak az adjon, aki tuti csókos, és biztos benne, hogy a teljes mennyiségét olcsóbban visszakapja. Kettő, ha túljegyzés lesz, lehet, csak a harmadát-felét, X%-át kapod a jegyzett mennyiségnek, és már másnap 140 lesz a parketten, eldöntheted, hogy annyiért vissza veszed vagy "ez most nem jött be". Jó a sztori, kedvező a jegyzési ár, az elemzések mind 160 HUF felett vannak, kötelező jegyzés jelen körülmények között."
Szia. "AutoWallis október 25-én elindíthatja a 6-8 milliárd forint, túljegyzés esetén akár magasabb összegű nyilvános részvényjegyzését!! Gyülekeznek 108-110 között a pakkok...Kell a tőke nekik akkor beszedik.
Jó alacsonyan árazták, biztosra mentek. Mivel jó régen volt részvény jegyzés, ez nagyon nagyon durranhat. MÁP+ ba kapsz 5%-ot, infláció meg felette, remek lehetőség egy ilyenbe, ahol +5 ft-al megvan az éves kamatod. Ahhoz, hogy túljegyzés legyen -ami mindenki érdeke- az árfolyamot a tőzsdén érdemes a jegyzési sáv tetején tartani, nem lepődnék meg, ha 130-ra felvinnék szép lassan. Miért nem ad erre rá mindenki, és veszi vissza jó esetben 107-en, max 122-n? Mert túljegyzésnél maximum áron lesz a részvény, 122-130 közti különbség a kockázati prémium + költség, nem nagy nyerő. 122-ig csak az adjon, aki tuti csókos, és biztos benne, hogy a teljes mennyiségét olcsóbban visszakapja. Kettő, ha túljegyzés lesz, lehet, csak a harmadát-felét, X%-át kapod a jegyzett mennyiségnek, és már másnap 140 lesz a parketten, eldöntheted, hogy annyiért vissza veszed vagy "ez most nem jött be". Jó a sztori, kedvező a jegyzési ár, az elemzések mind 160 HUF felett vannak, kötelező jegyzés jelen körülmények között.
Ez igaz , de egy 10%-12 -os gyors hozam azert nem a forintozásról szól, azt már egy intézményi befektető is örömmel realizálja , nem hogy a kisebb halak.
a részvénybefektetés hosszú távú dolog, csak a ki-be ugráló brókerdíjakat növelő játékosok dobálgatják nap mint nap.. ami nem befektetés, hanem szerencsejáték...
Nem lebeszélem. Nem a papírt szapulom. Én csak a hírekre reagálok. Minek ezen a szinten venni? Usa Fed rátesz egy lapáttal. Lehet vehetsz még alatta is. "A Fed hamarosan megkezdheti a gazdaságélénkítés visszafogását". (Tegnapi)
107-122 forint közötti ársávban (tegnapi záróár: 127 Ft) juthatnak az AutoWallis által újonnan kibocsátandó részvényekhez azok a lakossági befektetők, akik 2021. október 25. és november 9. között az OTP Banknál leadják jegyzési igényüket. A Magyar Nemzeti Bank október 13-án jóváhagyta a társaság nyilvános részvénykibocsátási tájékoztatóját (a Tájékoztató elérhető: www.autowallis.hu/reszvenyjegyzes). A Budapesti Értéktőzsde (BÉT) Prémium kategóriájában jegyzett vállalat a lakossági és az intézményi befektetőktől 6-8 milliárd forint közötti összegben tervez forrást bevonni. A társaság tervei szerint ebből a lakossági értékesítés 1-1,5 milliárd, míg az intézményi 5-6,5 milliárd forint között alakulhat (túljegyzés esetén ennél akár 25százalékkal is magasabb lehet a végső kibocsátási érték).Az AutoWallis által tervezett nyilvános részvénykibocsátás 2017 óta az első a BÉT szabályozott piacán, és nemcsak emiatt, hanem a mérete miatt is fontos lépés a magyar tőkepiacon. A forrásbevonás hátterében az AutoWallis által bemutatott növekedési stratégia áll, mely 2025-ig akár 16-38 milliárd forint értékű tranzakciókkal, akvizíciókkal, fejlesztésekkel számol. A vállalat dinamikus növekedését az elmúlt években tapasztalt pozitív folyamatok és sikeres tranzakciók támogatják, melyeknek köszönhetően az AutoWallis a 2020-ban elért 88 milliárd forintos árbevételét az idei év végére több mint megduplázhatja, míg a további organikus növekedésnek és az évi 1-2 tranzakciónak köszönhetően a 2020-as érték több mint négyszeresére, 400 milliárd fölé növelheti az évtized közepére. Ormosy Gábor, az AutoWallis vezérigazgatója kiemelte, hogy a növekedés a vállalat eredménytermelő képességében is megmutatkozhat: terveik szerint az EBITDA több mint a hatszorosára, 14-15,2 milliárd forint közé ugorhat 2025-re.Az AutoWallis a következő években három fő területen kíván növekedni: egyrészt szolgáltatási portfoliójának bővítését, másrészt meglévő kiskereskedelmi tevékenységének földrajzi kiterjesztését tervezi, harmadrészt pedig nagykereskedelmi tevékenységét akarja tovább erősíteni. Ez utóbbi esetben is erősíteni kívánja regionális konszolidátori szerepét, valamint a jelenlegi öt (Isuzu, Jaguar, Land Rover, SsangYong, Opel) mellé további nemzetközi autómárkákat tervez bevonni az AutoWallis Csoportba. A meglévő kiskereskedelmi tevékenység(a Csoport jelenleg a BMW, a Dacia, az Isuzu, a Jaguar, a Kia, a Land Rover, a Maserati, a MINI, a Nissan, az Opel, a Peugeot, a Renault, a SsangYong, a Suzuki, a Toyota, a Saab alkatrészek és a Sixt rent-a-car márkákat képviseli, illetve értékesíti) organikus bővülése mellett a Csoport elsősorban többmárkás, több telephelyes, illetve stratégiai lokációban piaci meghatározó
ez teljesen normális, csak az a kérdés mi ez a sok mínuszoló? úgy látszik vannak, akik nem az emelkedésre várnak... nagy nyerőt nem kívánok nekik, hanem kitartást és türelmet! :))
Intezmenyiek siman lejegyzik a kerdes csak az milyen arfolyamon kapjak.
Törölt felhasználó2021. 10. 13. 10:01
#25323
Sziasztok. Jó Reggelt. https://www.portfolio.hu/gazdasag/20211013/nagyot-zuhant-a-hazai-autogyartas-504990 A Volkswagen csoport mélyreható változások előtt áll. Az elektromos mobilitás megköveteli, hogy az autógyártók feltalálják magukat.Hatalmas következményekkel jár: Diess csoportfőnök 30 000 munkahely megszüntetését fontolgatja. Autós forradalom a tőzsdén és október 19-én a Portfolio Klubban Nagyon kéne nekik a fiss tőke...:) Sok nyerőt mindenkinek
AutoWallis Nyrt+topic