https://invst.ly/1j4gqg Én egyetértek veled és próbálom megérteni amit írsz. Nálam így néz ki az utóbbi idő(k) grafikonja és qvára nem értem mire emelkedik még mindig az OTP. Ugyan én egy teljesen amatőr vagyok a "certis" profikhoz képest, de osztom a véleményedet. Nyilván ezek után ezer mínuszt fogok kapni, de nem érdekel, mert itt a fordulás ideje itt is és a BUX-ban is.
100 Ft-ra a kiütéstől nem csak azt a 100 Ft-ot kockáztatod - ez kicsit félrevezetőnek tűnik
azt a pénzt bukod el, ami a certi vásárláskori OTP árfolyam és az ERSTE átlagos pozi zárási ára között van (certi kiütés esetén az ERSTE visszaveszi a piacon az eladott TS certi mennyiségének megfelelő darabszámú OTP részvényt) - vagy másképpen nézve a certi vásárlási ára és a certi korlát árkori ára közötti pénzt bukod el - ez a 100Ft - plusz a korlát ár és az ERSTE átlagos zárási ára közötti különbséget is elbukod) - így egy réssel felfelé nyitás esetén akár a teljes certibe tett pénzedet elbukhatod - volt már ilyen eset
Igen... mindig ezzel jönnek akik nem olvasták a korábbi posztokat... Az hogy nem olvastad csak annyit jelent hogy nem jutott oda el a sikeres fooldollás miatt... vagy eljutott csak nem értetetted... Vagy nem is érdekelt... Most már "utólag" nehogy én legyek a hibás hogy "nem olvastad"... Sőt szerintem még most se "hiszed" el... Akkor hogy is van a közmondás ha rád vonatkoztatjuk ? "Van olyan paraszt a vásár utáni vasárnap este se elég okos " ...