Topiknyitó: Ender 2025. 08. 11. 11:13

OTP Singlemarket problémák, kérdések  

Mivel a moderátor tömegesen tilt ki normális kérdezőket és válaszolókat a korábbi hasonló topikból, kénytelen vagyok egy alternatívát létrehozni, hogy legyen hol kommunikálni az ok nélkül kitiltotaknak és ha kel akkor bárki másnak.
Direktbroker - Régi böngészős felület, elvileg kivezetik majd
Smartbroker - Régi mobilos felület, elvileg kivezetik majd
Singlemarket - Új ökoszisztéma, böngészőben és mobilon is így hívják, még erőssen fejlesztés alatt.
Mindnkinek javaslom a singlemarket hibák jelzését az OTP felé, szoktak rá reagálni, legegyszerübb az általuk megadott emailcímre. (lásd app/böngésző) Reményem szerint még fognak bekerülni új, hasznos funkciók.
Ismert direkt/smart broker sajátosságok:
- a direktbroker megbízás csak direktbrokerben kezelhető/látható
- a smartbroker megbízás csak smartbrokerben kezelhető/látható
- fél évnél régebbi megbízás (pl egy régi stop) sehol nem látható de a telefonos ügyfélszolgálat ki tudja törölni
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
viborg8 kedd, 11:17
Előzmény: #1359  Yoakedvem
#1360
Mi lenne ha a regebbi reszvenyeidet betenned valamilyen piszok magas eladasi arra,ami ugysem teljesulne.Mondjuk Opust betenned 1000ft-os eladasra.Majd utanna mar a maradekot el tudnad adni normalisan.Remelem ertheto.Mondjuk van 20000db valamilyen reszvenyed.Ebbol a legregebbi 15000db-ot nem akarod eladni mert buktas.Ha ezt beteszed eladni magas arra akkor  mar csak 5000db-od marad ami eladhato es maris megvan a buli.
Yoakedvem kedd, 11:08
#1359
Nektek van vmi trükkötök arra, hogy lehet a kősbb megvett de olcsóbb részvényt legelőször eladni? Francba már, hogy a FIFO-t nem oldják meg....
tomi21 kedd, 06:25
Előzmény: #1357  lfs
#1358
Legyünk türelemel? Valaki 8-at irt hogy lesz frissites nem lett valaki tavaszt irt hogy azt mondtak neki akkor lesz . Most varjunk türelmesen tavaszig akkor majd kiderül hogy megsem? Majd nyar vagy ősz? Hmm es meg panaszalt kell benyujtani hogy adjak vissza a 2400 ft ot amit jogtalanul vontak le? Mert nem kaptunk szolgaltatast? Hol élünk? Ha en nem fizetek a banknak időben ök egyböl kamatot szamolnak fel! Mi meg legyünk türelmmel? 
lfs kedd, 00:08
#1357
Ezt kérdeztem:
Tisztelt Singlemarket!   Mikor sikerül végre több információt kapni és  jobbnak lenned minta Direktbróker volt? Üdvözlettel 
Ezt a választ kaptam:  
 Tisztelt Ügyfelünk!   Sajnáljuk, hogy kellemetlenséget tapasztalt. Kollégáink folyamatosan dolgoznak szolgáltatásunk fejlesztésén. Amint új funkció kerül bevezetésre a SingleMarketre, az ügyfeleinket tájékoztatni fogjuk a bank különböző csatornáin. Implementálásig szíves türelmét szeretnénk kérni.   Üdvözlettel:
Türelmes lehetsz a piac meg elzúg melletted
BT55
BT55 hétfő, 19:02
Előzmény: #1354  kovko
#1356
Szörnyű.
Bence hétfő, 18:00
#1355
Szerintetek ha eladok reszvenyt,es azzal penzzel nyitok TBSZ-t meg kell varni mig kikerul a folyoszamlamra
kovko
kovko hétfő, 15:45
Előzmény: #1350  BT55
#1354
Voltam bent az egyik fiókban. Elmondom, hogy törölném a nem teljesült vételi megbízást. Első mondat "azt itt már nem lehet". Válaszolom: csak itt lehet. Ezt követően az ügyintéző telefonos segítséget kért. A telefon után megvolt neki a hogyan, de csak úgy merte, ha ott golyóstollal írtam neki egy szerelmes levelet erről. 
Parádé. 
benji60 hétfő, 15:10
Előzmény: #1352  benji60
#1353
Igényének megfelelően 10 munkanapon belül jóváírjuk értékpapírszámláján az említett 2.400Ft-ot, melyet a számlakivonaton is feltüntetünk.
benji60 hétfő, 15:07
#1352
 Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét. Az OTP SingleMarket felületét folyamatosan fejlesztjük, így egyre több befektetési szolgáltatást teszünk elérhetővé. A részvényekre vonatkozó tíz legjobb vételi és eladási ajánlatot, valamint az ajánlatban érintett részvények mennyiségét hamarosan elérhetővé tesszük a felületen. Riportokkal és certifikátokkal kapcsolatos észrevételeit, javaslatait köszönjük, azokat továbbítottuk illetékes munkatársaink részére.
keeper hétfő, 14:24
Előzmény: #1349  Shaun
#1351
Nem vagyok ügyvéd, de szvsz ha elismernék a problémákat, amik itt a fórumban is felmerültek a SM-tel kapcsolatban, akkor minimum kártalanítani kellene minden érintettett. Na ezt nem fogják, inkább megvárják, amíg mindenki egyesével perli őket vagy épp kártérítést követel, azokat lerendezik az ügyvédeikkel vagy kiszúrják a szemüket selyemcukkorral. Ha nem tetszik el lehet menni. Ennyi a titok. (Nagy meglepi nincs benne.)
BT55
BT55 hétfő, 14:17
Előzmény: #1345  kovko
#1350
Ezt azonnal panaszba venni és kártérítést kérni. 
Shaun hétfő, 13:53
Előzmény: #1348  kovko
#1349
Felfogni nem tudom, ilyet megtehetnek….
Egy hônapja egy vezető bank, kivonta a forgalomból az ügyfeleket.
Meg hogy senkinek mêdia stb ez nem tünik fel?
A sok panasz ami ment? Landolt egy lomtárba?
kovko
kovko hétfő, 13:06
Előzmény: #1347  Shaun
#1348
Arról kaptam e-mail-t, hogy a lejárat nélküli megbízás technikai okokból dec. 19. záráskor lejár, de arról nem szólt ez a levél, hogy addig elektronikus úton nem diszponálok a saját pénzem felett, azaz nem tudom bármikor ettől korábban visszavonni/törölni a megbízást és nem tudom az átvezető számlán lévő összeget másra költeni sem. Csak, ha először személyesen bemegyek és töröltetem a Direkt felületen leadott megbízást. 
Ezt miért nem lehet a levélbe beleírni?
És azt sem értem, hogy ha ezt egy fiókban ki tudják törölni és én sikeres azonosítást követően tárgyalok a telefonban valakivel, aki látja is a megbízást, akkor miért nem kapcsol oda ahhoz az emberhez, aki tudja törölni a vételi megbízást vagy vesz feli fel ő a törlési megbízásom, amit x időn belül teljesít a bank? Tájékoztat, hogy vagy bemegyek személyesen vagy felveszi, de akkor csak mittom 2 órán belül teljesül a törlési megbízás.
Az sem látszik a rendszerükben, hogy melyik bankfiókban van szabad ügyintéző és hol van indokolatlanul sok fő foglalkoztatott?  
Érted, mit érdekel engem melyik fiókba kapcsol át, ha bármelyik fiókban tudják törölni? Simán lehet, hogy országosan éppen 18 fő foglalkoztatott a fenekét vakarja 18 fiókban unalmában, de én álljak sorban személyesen valahol, ahol meg forgalom van.
Shaun hétfő, 12:09
Előzmény: #1346  kovko
#1347
Agyrêm komolyan
kovko
kovko hétfő, 12:03
Előzmény: #1345  kovko
#1346
dec. 19 zárásig, csak elgépeltem
kovko
kovko hétfő, 12:00
Előzmény: #1343  Manufacere
#1345
Köszönöm szépen. Tudtam beszélni élő emberrel, de a sorban állást nem lehet megúszni. Lényegében ameddig oda nem érsz és sorra nem kerülsz egy bankfiókban, addig nem tudod megakadályozni, hogy egy korábban adott vételi megbízás teljesüljön. 
Parádé.
A telefon másik végén látja az ember a megbízást, de nem tudja törölni. Az új grafikus felületen nincs elő megbízásom, de közben dec. 19-ig él, tehát, ha nem törlöm, akkor teljesülhet, azaz dec. 18-ig túsz a teljes értékösszeg, amit a Direkt felületen leadott vételi megbízással az átvezető számlára tettem. 
Ez ha nem ütközik törvénybe, akkor...  hát a jó szabályozás az nem ilyen.
Yoakedvem hétfő, 11:44
#1344
OTP Direkt előfizetési díjat mikor kapjuk vissza novemberre?
Manufacere
Manufacere hétfő, 11:27
Előzmény: #1339  kovko
#1343
+3613666400
Én ezen a számon beszéltem velük. Elég hamar kapcsolták az ügyintézőt is.
Bence hétfő, 11:09
Előzmény: #1341  Bence
#1342
Bocs.Kovkonak szántam
Bence hétfő, 11:09
Előzmény: #1339  kovko
#1341
Én a telefon mellett kaptam infarktust.Órákba telt, viccen kívül.

Topik gazda

Ender
Ender
3 1 5

aktív fórumozók


friss hírek További hírek