Nem hiszem, hogy rád érdemes akár 1 mondatot is pazar pazarolni, de mégis. Mikor lesz opus 1000, konzum 10000, random capital, amihez az opus menedzsment asszisztált.
Ezt is JG nek köszönhetjuk... = Lock-UP ot elfelejtetted, valamint a tőkemeléseket.... Most a 4ig-t tolja , így : A jelentés ismerteti: a
társaság 2020-ra is kimagaslóan eredményes évet vár a március eleji több mint
23 milliárd forintnyi szerződésállomány alapján, ami a 2019-re vonatkozó
szerződéskötések értékének több mint kétszerese. Ehhez képest : 1. 2020. jan. 10. 08:15 563.445.500,-Ft + ÁFA. 2. 2020. jan. 13. 08:15 1 555 346 000,-Ft + ÁFA 3. 2020. jan. 30. 14:45 906 624 000,-Ft + ÁFA 4. 2020. febr. 03. 08:59 3.469.838.990,-Ft + ÁFA. 5. 2020. febr. 10. 08:15 754 535 000,-Ft + ÁFA. 6. 2020. márc. 09. 08:30 1.083.556.965 Ft + ÁFA. 7. 2020. máj. 25. 18:19 3 721 242 000,-Ft + ÁFA
8. 2020. máj. 26. 08:29 970 447 184,- Ft + ÁFA. Összesen : 13.025.035.639 Ft
2020.07.02 Bejelentés, hogy az OPUS kiszállt 2020. júl. 03. 17:35 nettó 1.313.507,- EUR
MNB áRfolyammal : 461.264.253 Ft
Végösszeg : 13.486.299.892 Ft Szóval hogy JG nincs itt, az nem probléma, hanem remény ...
Ez kb. annyira hiteles, mintha az Origonál olvasnál hasonlót a másiknak kedvezve. Aztán kb. olyan kérdéseket raknak fel, amire nem is jöhetne más válasz, mint ami az adott média érdekeit szolgálja. Én ízig-vérig fővárosi vagyok, azaz én és a szüleim is itt születtünk (kihaló állat fajta), de sem az elődök, sem a mostani polgármester nem tudott lázba hozni. Mivel egyikük sem tudja, hogy milyen a valós egyszerű ember élete, így fingjuk sincs például, hogy hol érdemes belenyúlni a tömegközlekedésbe vagy a kerékpáros infrastruktúrába, ezért születtek szerintem teljesen rossz döntések. A főútvonal melletti kerékpáros sáv agyrém kategória (legtöbbet tömegközlekedem, aztán kerékpározom és nagyon ritkán autózom a városban), mindenkinek az lenne a jobb, ha nem egy útvonalra koncentrálnák a két forgalmat. Én például sosem használom kerékpárral ezeket az agyrém útvonalakat, inkább megyek pár száz méterrel többet, de egy kevésbé forgalmas, a tüdőmnek és a biztonságomnak is jobban megfelelő utat választok, mint hogy megfulladjak és állandóan reszkessek az autósok vagy a buszok mellett azokat is frusztrálva. Szóval ezeket az útvonalakat is sokkal célszerűbb lett volna máshol vezetni, ott nagyobb preferenciát adva a kerékpárosoknak, rollereseknek. Ez csak egy a sok példa közül. Én például egyre kevésbé élvezem a fővárosi létet, mert ha nem egy autóba elbújva járod a várost, akkor kapsz képet a valós állapotokról, igaz sok tapasztalt dolog nem főváros függő, hanem csak egyszerűen így alakul (át) a társadalmunk.
Elképesztő, hogy Magyarországon nincs felelősségre vonás. Döbbenetes amit az opus menedzsment nyilatkozott, és kiderült minden hazugság. Ötödik blue chip lesz. Mindenki jól fog járni. Osztalék a 2019es év után. Külföldi tőzsde. Banki vonal. Telekommunikációs cég. Kiszámítható növekedés Nagyvadak stb.
Hidd el, nekem is nagyon rossz ezt megélni, főleg, hogy nem vagyok a jelenlegi politikai életnek lekötelezettje, de pár évtized alatt megtanultam, hogy a kevésbé rossz közül tudsz választani. Szerintem az sokkal nagyobb szégyen, hogy itt sokaknak csak a pénz az Istenük, nyalják Orbánék ellenfelének a seggét, közben itt meg az agyon szidott rendszeren szarrá akarják keresni magukat és ha nem sül jól el a spekulatív szándékuk, akkor játsszák a halálukat. Talán az itteni befektetésem első nagyobb elértéktelenedése (értékcsökkenése) után írtam - olvasva a kárálásokat -, hogy lehet nem is baj, ha csak hosszabb távon, az ilyen jellemtelen embereket kirázva lesz egyszer ebből valami, még ha én is megszívom addig:) Persze azóta változott annyit a helyzet, mind itthon, mind a világban, hogy már az igazán hosszú távon sem lehetek nagyon optimista. Az egészségügybe dolgozva is megtanultam, hogy mindig azoknak volt a legnagyobb pofájuk a rendszer elégtelen színvonalával szemben, akik a negatív részesei, felépítői voltak a folyamatnak, azaz nem a jövedelmükkel arányosan fizetettek járulékot (a jómód ellenére még a saját - családjuk költségét sem viselték, nem hogy a szolidaritás elve alapján fizettek volna nagyobb összeget), de várták a csúcsszínvonalat.
NEW OPUS GLOBAL