Igen, a kötöttpálya rejtelmei. Tudod mennyiszer jut eszembe a "7-es buszcsalád" útvonalán a 4-es metró beruházás alkalmával eljátszott libsi milliárdok, amiért hosszú évek óta naponta több tízezer ember veszít temérdektelen időt az utazással. Abból a pénzből Budaörs és Újpalota között megépülhetett volna egy ténylegesen használható metró. Amennyiben ezt az időt forintosítanánk csak az átlagbérekre vetítve....
Mostanában hanyagolom a fórumot, de megosztom veletek a vívódásom tárgyát ;) AGYALOK.. Ez az EST történet nagyon b@ssza az agyamat. Kb. ugyanaz az érzésem van, mint amikor 4IG ~1800 körül járt, és meginogtam, hogy eladom az Opust, és veszek azt.. Nem tettem, mert hittem (vakon?) ebben a sz@rban.. 35% körüli bukóban vagyok. Ha eladom, szerintem EST-el vissza is tudom hozni. Hihetetlen, hogy egy postaládával rendelkező cég nagyobbat megy, mint mi. Ráadásul EST-ben vagy 15 sikeres napizás/hetezésen vagyok túl, több mint dupláztam az összeget amivel ott elkezdtem tavasszal. (Sajnos ma is eladtam, nincs belőle - ezt elb@sztam). Bizony-bizony el kellene adnom szeretett Opimat. Még akkor is, ha még most is-így is hiszem, hogy elindul (felfelé). Szóval mint az egyik optimista itt a sok közül - AGYALOK.. Az is igaz, hogy van időm várni.. Csak érdemes e? Nyilván a döntést nekem kell meghoznom..
NEW OPUS GLOBAL