ezen a heten a legszebb megfejtes az "indulunk felfele" beiras volt himihumi-tol! GRATULALUNK a nyertesnek! jojjon maskor is! jovo heten is szivesen latjuk :)
1)SPY daytrade http://keptarhely.eu/view.php?file=20230331v03xelgl.jpeg Az ellenallas 4078 es 4082. Az ugy 8010 pont, szoval kozel van WXYXZ topja. (ha meg ezt is attori? AKkor valami nagyon mas, valoszinu a meg bullosabb 2 esetbol az egyik van) . 2)NG Vegre ugy tunik, ma beindult a vart fordulat, bid-et kapott, a 2.24ig ugras a nyitasban eleg eros jel, hogy a NatGas tema megindult fe Az tovabbra se vilagos, hogy ez most (C of 4), vagy mar az uj BULL rally legeleje. En az utobbira szavazok, de persze varjuk ki az unneplest. A long poziciokbol hamarosan latjuk. A gaztermelok gap-up ma, EQT, EOG, SWN.
Xetrán a VOW3.DE vásárolható EU-ban, ami maga a VW elsőbbségi részvény. Az árfolyam mozgása kb ugyanaz. VWAGY az egy ADR az USA-ban, USD-ben a helyiek így tudnak venni VW-t. A VWAGY az nem is az elsőbbségi változat, hanem a standard VOW.DE megfelelője, 10-zel osztva USD-ben. Ha rosszul írtam, valaki javítson ki.
https://stockanalysis.com/stocks/f/financials/ Gyorsan ránézve a Ford-ra azt látom, hogy 2013 és 2023 között nem nagyon tudott bevétel oldalon fejlődni. Egy helyben totyogtak egy évtizedet úgy, hogy ezen az időtávon kb. 29% infláció volt dollárban mérve, szóval még ezt sem tudták lekövetni az árakban, profit oldalon meg főképp nem. Az osztalék sem biztos, úgy látom elég gyorsan megvágják baj esetén, szóval nem egy stabil pont ez sem. Olcsónak tűnhet az egy számjegyű P/E, de ha nem jár mellé növekedés, akkor nem biztos, hogy jó vétel. Recesszió előtt ciklikus cégbe fektetni számomra szintén erősen kérdőjeles. Így, hogy megdrágultak a hitelek világszerte el tudom képzelni, hogy meg fogja ugyanúgy érezni a globális autópiac is, mint ahogyan az például az ingatlanpiacnál látható. Részemről passz, inkább fizetek magasabb P/E-t, de legyen növekedés egy cégben (főleg operating és free cash flow alapon mérve).
Hogy latjatok az autosokat? A tema fundasan es TA alapon nezve jonak latszik. F es VW latszik a legerosbbnek, az EU letett a 2035 datumrol, PE=6-7, es jonnek ki az uj EV autokkal, es igen jo osztalek. http://keptarhely.eu/view.php?file=20230331v02xha2jg.jpeg
RIG 1)"Chairman Chad Deaton just bought more shares of the offshore-drilling company on the open market. Deaton paid $222,000 on March 2 for 30,000 Transocean shares, an average price of $7.40 each. He now owns 141,000 Transocean shares, according to a form Deaton filed with the Securities and Exchange Commission. . Deaton joined Transocean’s board in 2012, and has been chairman since 2019. He is more experienced than many directors in oilfield services, having served as CEO of Baker Hughes (BKR) from 2004 to 2012. . His purchase of Transocean stock hints at confidence in the outlook because Deaton paid a much higher price than for his most recent previous open-market buy. In November 2022, Deaton paid $203,450 for 50,000 shares, an average price of $4.07 each. . 2)Institutional ownership trend: remelhetoleg attori a 60% szintet iden, es elmegy 70%-ig , http://keptarhely.eu/view.php?file=20230331v02xed626.jpeg , 3)Ket hatalmas, nagyjabol egy Mo nagysagu vizalatti teruletet arvereztek a Mexicoi obolben olajfurasra, es Chevron megvette az egeszet. Es mennyiert? A szokasos 12.5% royalty helyett hajlando volt fizetni 18.75% royalty dijat erte. Es Chevron ismeri a piacot.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.