Nem vagyok kepben VW temaban. Az autogyartas es az auto-alkatresz szektor viszont nagyon kulonbozokeppen mukodik es mozog, mostanaban szerintem az alkatreszgyartokat+retail uzleteket inkabb preferalnam a gyartokkal szemben. A hasznaltautosok se ertek le a bear piacuk vegere. A gyartok talan meg nagyobbakat, 30-50%-ot estek 2 ev alatt. Vard ki a legveget.
Fura kicsit a "kemeny melo" az olajosok tartasara, mert a legszelesebb Energia index mindossze 3%-al van a csucsa alatt, . http://keptarhely.eu/view.php?file=20221127v01x7a3vj.jpeg , es bar az olaj tenyleg esett meglepo sokat 131--->76, dehat az olajosok priman tartjak magukat. ES bar en is 63$ kornyekere varom az olaj korrekcio aljat (ami az elozo wave(4) csucs szintje), de eppen tavaly dec. elejen volt ennyi... amde, onnan az olajosok megint felfele fognak menni, a (c) hullamra szamitok 130 fole.
János!Az autóiparról és azon belül a vw-ről mit gondolsz?A jelentések nem jók viszont eléggé túl van adva és elvileg decemberben megszavaznak egy rendkívüli osztalékot ami darabonként 19 euro lehet.
A lényeg, hogy vagy emelkedik az olaj vagy nem. Majd a politika vagy Vlagyimir eldönti! Nekem mindenesetre az a véleményem, hogy az olaj papírokat a portfoliomban alul kell súlyoznom.
Köszi szépen. :-) Stockchart-on megtaláltam. :-) Tradingview-n ha full chart mode-ba vált, akkor nem tudok bar-okat megjeleníteni, illetve, ott a Candle Stick alatt ezt nem ajánlja fel. Ezt hogy csináltad?
Nálam pedig pont ez a kettő játszik, mivel semmi kedvem gyenge mérlegű cégekkel szórakozni. A jelenlegi 3% osztalék hozammal nem érdekelnek, de 4.5% környékén már lehet, hogy igen.
Ez meg már valószínűleg be is lett árazva, ahogy nézem a P/E-ket. Ergo innentől már hatalmas potenciál nincs a szektorban (eltekintve egy-két kockázatosabb small-mid cap cégtől).
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.