Nagy reményeket fűztek hozzá és volt egy masszív 420M premarket forgalom, de elég durván összecsuklott a nyitáskor. Sőt már előtte, mert néztem a legelejétől olyan 4,2-nál kezdett ma hajnalban, 4,4ig felment néha, de alapvetően már nyitás előtt is inkább a zárás utáni emelkedést adogatta lefelé. Nyitáskor meg teljesen összecsuklott.
Ez poénnak jó de azért nekem már ált isiben is elmondták hogy egy erőmű jóval gazdaságosabban és tisztábban állít elő egységnyi energiát mint egy akármilyen autó. Főleg hogy nagyrészt nem is üzemmelegen mennek. A szűrési hatékonyság ég és föld. Az áram meg már manapság is sokkal zöldebb a benzinégetésnél.
Nem vagy laikus? Szóval akugyártó cégnél dolgozol? Kérlek akkor mondd el miben tévedek mert az gyenge érvelés hogy te nem vagy laikus aztán maradjak csendben. Valami nem olajosok szponzorálta tanulmány esetleg? Meggyőzhető lennék de ez így nem érvelés amit mutatsz. Várom a bizonyítékot, meg azt higy szerinted hogy a manóba füstölődik el 200 k km nyi benzin 100 kw aksi előállítása során. De akár 100 ezernyi is..
Téves. Már kapcsolják ott is le a szeneseket mert veszteségesek. Rovid távon valobban tobbet szeneztek mint elotte de már átálltak nagyrészt, már lefele kapcsolják őket. Az offshore szél erőművek és napalemek árama meg egyre olcsóbb..megoldják majd az energia tárolását is. Pl simán lehetne hidrogént eloallitani azt meg elégetni..Egy a sok példa közül. Az a baj a legtobb emberrel hogy képtelen távlatokban gondolkodni.
Jajj..Mert más prémium autónál nincs ilyen tucatszám igaz? Az értéktartásuk messze jobb. Amíg egy hagyományos ára esik 50 százalekot egy Tesla 25 ot kb. Milliokrol beszelunk pár éves idotávban
A Király Pizza, ismerem. Nos a Leaf pont nem jó példa nincs benne aksihűtés menedzsment, ami nyírja az aksit, ez köztudott. Teslában meg a maiakban már van. 200 e km után simán 85 százalékos az aksi, ami pedig egyre olcsóbb. De az autók a maiak alatt hamarabb fognak elrohadni mint az aksik. Aksiszakértők már 1 milla meg 2 milla mérfoldes aksikat is reálisnak látják a közeljovoben. Szval ezt a problémát ki lehet húzni. Egyedül a töltés gyorsaság lehet téma még de ez is javul elég szépen más probléma nincs egy elektromos autóval. Évente 10 százalékot esik az áruk kw onként. No problem. A futár aki nálam volt pont egy villanyoszlopnak tolatott neki, nagyon vigyázhattak a vasra.
"Laikusként is egyszerű látni azt hogy amennyi szennyezés kijön egy kipufogon 200 ezer km alatt na annyira sose tud szennyezni egy aksi." Ez az hogy te laikus vagy én meg ebben a témában nem. Szerintem itt fejezzük is be.
Aksi súlyos környezetterhelése semmivel se nagyobb mint a benzin előállításé, leginkább kisebb. Az nálad miért nem probléma? Tesla most áll át száraz elektródás aksira, ami kisebb beruhazási igényt, olcsóbb, zöldebb aksikat és kevesebb vízfelhasználást eredményez már nem azok a tervek sem mint régen..Hagyományos autógyártó szted mennyire terheli a környzetet? Az nem probléma látom. Laikusként is egyszerű látni azt hogy amennyi szennyezés kijön egy kipufogon 200 ezer km alatt na annyira sose tud szennyezni egy aksi. Képzeld ez az mennyi füst és korom. Az áram mint mát mondtam egyre zöldül, ezek tények, nen a múltban kell élni. A réz gond, bezzeg azok az öntvények amibol egy belso egesu motor keszul meg az olaj ami abbol kijon az nem gond..értem..A hibrid kb csak városban jó. Főúton meg cipeli a fölös súlyt. Hibaforrásilag meg mindkét oldalt magában hordozza..Tölthető hibridekkel meg az a baj hogy a gazdik.nem toltik mert csak a zold rendszamert vették.
Jó nagyokat sikerült csúsztatnod. Most had ne soroljam fel prémium autóéknál mi mennyibe kerül és leginkább milyen gyakran. Egy Tesla motorja nagyritkán hal le prémiuméknál ez alap dolog bizonyos km felett, de addig is hogy idáig eljuss rengeteg pénzed elmegy a szervizben. A fékes sztorid meg megmosolyogtat, minden autóra igaz, meg lehet mosni is az autót sós út után, meg lehet néha karbantartó erősebb fékezést is csinálni. Memória probléma a maiaknál már nincs, megoldották. De ilyeneken kár is rugoznod minden nagy márkánál vannak durva hibák és költségek. De a Tesla mivel villany így gyakorlatilag kevesebb dolog tud elromlani benne. Eléggé Totalcar színvonal ez így, ott érvelnek hasonlóan támadhatóan a bezingozos változtatni nem szeretők. Melyik motor bír neked 15 évet? Már ha használod is a kocsit..Honnan veszed hogy az elektromos motor a maga faék jellegével nem tud ennyit? Kezdő mérnökök is ráböknek melyik a sérülékenyebb rendszer. De remélem csak trollkodtál.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.