Üdv DIKI. Voltam egy kötetlen beszélgetésen a TVK új vezérével aki szeptember 1 től van.A távlati célok jók.A másik kérdés a kormány terve a forintal. Ha lemegy a forintosítás mennyire megy el az euro.
Az összeget honnan vetted? Szállítási költség a butadiénnél is lesz bőven:
A C4-et részben Pozsonyból kell ide szállítani, két év csúszás van, mire a műgumigyár elkészül, addig a butadiént kell fuvarozni valahová. A műgumigyár amúgy is csak a kibocsátás 30%-át képes feldolgozni, ha jól tudom.
Ezt tudom, de hogy az erőmű kifelé értékesít-e és mennyit, azt nem. Valójában a butadién gyártás energiaköltsége érdekelne + a C4 piaci ára. 15%-os energiaköltség kb. helytálló lehet az árbevétel arányában?
A kereslet és a kínálat árrugalmatlansága és az OPEC "tétlensége" miatt az olajár esésének még lehet tere hosszabb távon, a jelenleginél akár jóval alacsonyabb árak is kialakulhatnak. A kedvezőtlen kilátásokat jól mutatja az is, hogy Oroszországban extrém olajár forgatókönyvekkel számolnak már, az orosz jegybanknál a 60 dolláros árszintet sem tartják elképzelhetetlennek.
TVK ???