Topiknyitó: Törölt felhasználó 2009. 01. 21. 16:49

Shortolás technikai kérdései és egyebek  

Mint oly sokan én is kezdő vagyok, de nagyon! Viszont szeretném megismerni elsősorban a shortolás technikai kivitelelezését (Erste NetbrokerPro rendszer technikai alapjai) illetve a mögöttes pszichológiáját.

Tehát az első kérdésem:

hogyan zajlik le egy teljes short művelet az ENP rendszerben?
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2009. 01. 22. 16:26
Előzmény: #119  Törölt felhasználó
Minden keresett összeg megjelenik a számlán aznap, ha valóban realizáltál.

SRV shortot akár több évtizedes távon is csinálhatod, miért ne? A nyilvántartott beker árad a legutolsó lesz, természetesen.
Törölt felhasználó 2009. 01. 22. 15:43
Előzmény: #118  kexelo
Sziasztok,

végig olvastam a topicot de lenne még kérdésem,

1.) saját részvényt short-olok, milyen távon lehet, csak napon belül vagy T+2, mert nyilván T+3 már leírják.

2)A végén ha vége az összes tranzakciónak akkor mi lessz a beker ár a legelső vagy valami egyéb.

3) a short ügyleten keresett összeg mikor jelenik meg a számlán, azonnal vagy csak másnap?
kexelo
kexelo 2009. 01. 22. 12:45
Előzmény: #117  Törölt felhasználó
TDT=Technikai DayTrade, de a lényegét leírtad. A naponta kiszámított TDT fedezeted max. 5x-ös tőkeáttételével kereskedhetsz napon belül.
Törölt felhasználó 2009. 01. 22. 12:34
Előzmény: #116  kexelo
A TDT mit jelent? Tőkeáttételes Day Trade?
kexelo
kexelo 2009. 01. 22. 11:23
Előzmény: #113  tokos.
TDT szép móka, de előtte nem árt a sima DT-vel belekóstolni a napon belüli kereskedésbe. És ha az már nagyon megy, akkor (óvatosan) hajrá.
Törölt felhasználó 2009. 01. 22. 10:52
Hm...azt hiszem érdemes volt megnyitni ezt a topicot,,,,kezdők mindig lesznek.
tokos. 2009. 01. 22. 08:31