Mint oly sokan én is kezdő vagyok, de nagyon! Viszont szeretném megismerni elsősorban a shortolás technikai kivitelelezését (Erste NetbrokerPro rendszer technikai alapjai) illetve a mögöttes pszichológiáját.
Tehát az első kérdésem:
hogyan zajlik le egy teljes short művelet az ENP rendszerben?
itt kérjük folytatni a rv-ek kereskedésével kapcsolatos párbeszédeket
Törölt felhasználó2009. 03. 31. 18:54
üdv
Tud-e valaki olyan realtime netes árfolyam adatszolgáltatást amire emelt díjas smsel lehetne rá mondjuk 1 vagy 3 napra előfizetni? Egy hónapban 1-2 napot tudok hétköznap gép előtt tölteni, és nincs értelme előfizetni így egy hónapra. kösz
Két dolgot keversz
Az a stop loss, ahol meg kell adja egy limit és egy aktiválási árat (ami ráadásul egy short esetében vétel, tehát az ellenkezője annak, amit írsz).
Azzal a megbízással, amit most be akartál írni azt éred el, hogy ha lemegy 1800-ra az ár, akkor nemhogy záródik a meglévő shortod, hanem nyitsz mégegyszer ugyanannyit rá. Gyorsan vond vissza a megbízást!!
Sima limitáras vételt kell betegyél.
Törölt felhasználó2009. 03. 31. 12:28
Sziasztok!
TDT kérdésem van. Pl: 1840 tdt eladás, 1810 tdt visszavétel a cél. Amennyiben arra számítok, hogy esik az árfolyam, visszavételnél miért kell aktiválási árnak alacsonyabbat megadnom (pl 1800), mint az eladási ár?
Csökkenés esetén felülről közelíti meg az 1810-es visszavételi szintet, így az aktiválási szintet nem alacsonyabbra, hanem magasabbra tenném (pl 1820).
Mit csinálok rosszul?
Köszi a segítséget és bocs az amatőr kérdésért!
Bocs hogy ennyiszer el kell mesélnetek, de hát mindig lesznek kezdők.. :)
A mai érdekes történetemre magyarázat?