Az autópályán kijelölt sebességhatárok csökkentésével és a városi parkolók számának mérséklésével is fellépne a klímaváltozás ellen az ír kormány, amely azt is tervezi, hogy megtiltja a gyengén szigetelt ingatlanok
Attól, hogy bezárnak pár (létfontosságú) parkolóházat a nagyvárosok belsejében, miért is lesz több hely a gyalogosoknak?
Az agyonhájpolt e-autókat is lassítanák, illetve azoknak se adnának parkolóhelyet 20év múlva?
Attól csökkenne, hogy ha nem számítasz arra, hogy a belvárosban fogsz parkolóhelyet találni, inkább kiljebb leteszed a kocsit, vagy eleve tömegközlekedéssel érkezel.
Az e-autó pedig ugyan jobb, mint a hagyományos, mert helyben nem szennyez, a zsúfolt nagyvárosok belsejében napi szintű közlekedésre szintén nem lesz helye, mert az autó nem erre való (leszámítva az áruszállítást, meg az egyéb kikerülhetetlen eseteket). Ugyanis a nagyvárosok belvárosaiban korlátozottan áll rendelkezésre hely a közlekedéshez, ezért az ésszerű az, ha sokkal optimálisabban, tömegközlekedéssel, gyaloglással, esetleg kerékprározással használjuk azt ki.
Sebességhatár-csökkentés és kevesebb parkoló - Van, ahol így küzdenének a klímaváltozás ellen
Ugrás a cikkhez