Köszi yabbagabb!
szted meddig szüttyög még ilyen alacsony árfolyamon?
Úgy vettem észre h Te értesz hozzá én még csak kezdő vagyok a tőzsdén -3 M.-val :-(
alviano, sztem meg a mollal tartják a buxot.
a 37k talán nem ellenállás hanem támasz nem? bár nem értek a TA-hoz..
nem túl szívderítő, hogy a zentiva bejött magyaro-ra. vett ma valami chinoin-félét, vagy egy részét.
egy jó kis tőkeerős generikus a szomszédból. és pont most amikor áprilistól mindenki egymás alá fog ígérni ezen a nyamvadt kis piacunkon.
Igen. Az aktuális prompt árból képeznek egy hatiárat egy hónapos időtartamra - ennek zárása minden hónap harmadik péntekjén van. Akkor megint szólnod kell tartod-e még, vagy viszed tovább.
Napon túli short: brókercég kell hozzá és külön szerződések.. A folyamat kicsit körülményes. Elindítod a brókereden keresztül rendes napiként. Ha aznap teljesült a kívánt árfolyam, lezárod dt-ként. Ezt a szándékodat kb. 16.00-ig jelezned kell a bróker felé. (Ekkor csak a sima dt költséget fizeted a bróker felé - az enyémnél ez azt hiszem 0,8%). Ha nem zárod le, a következő történik: egy prompt visszavétel; egy hati vétele; ha zárni kívánsz a hati eladása, egy prompt vétele és eladása. Remélem jól írtam le. A mennyiség kontraktusokban történik - ricsi esetében 1k=50 db. Letét: 320 000 Ft. És persze a fedezet, hiszen tőkeáttételes. Meg kell jegyeznem, hogy rohadt drága: pl. oti napon túli kb. 146 ft esés még csak az önköltséget jelenti. Kétszer kell fizetned a bőkerdíjat és a hati-kötés költésge is 2x jelentkezik, bár ez csak 3000 ft. Ja, és menetközben, mivel hati, minden nap záráskor vagy jóváírják, vagy levonják a számládról a hati árfolyam-különbözetet. Azt hiszem semmit sem hagytam ki.
alviano,
tényleg ez nagyon jó kérdés mármint a napon túli short, hogy is van ez talán másokat is érdekelne?
"majd csak reggel, ha látom mi történt;
akkor majd levonom a remélhetőleg helyes konzekvenciát :o) "
Küldj már léci 1 képet erről főleg a fibon fan érdekelne ill. annak használata.