A "válság" szó használatát immár néhány hiteles szakember félrevezetőnek tartja a világban, helyette a "változás" kifejezést javasolják.
Ugyanis szerintük gazdaságfilózófiai paradigmaváltás van folyamatban - a gazdasági, természeti és társadalmi okokból fenntarthatalannak tűnő profit-maximalizáló szisztámából a prifit-optimalizáló szisztéma felé haladunk.
Még Einsteint is idézgetik, aki szerint valamely problémát sohasem lehet megoldani azzal a szemlélettel, amely előidézte.
Elképzelem, ahogy az amcsik két böfögés közt elhatározzák, hogy bezugatjuk az S&P-t, és ezzel beparáztatjuk a magyAr OTI-s kisbüfiket:)
mit ne mondjak, életszerű:)
na ez frankó ...raktam be stoppot 65 re el is vitték na nem kellet volna ma semmit csinálnom -35 és még a broki díj. szép napot keressetek sokat--- csak 2500 nál leszek újra ha lesz még annyi
12:24
Zuhan a rádiós hirdetések népszerűsége (origo.hu)
Az idei év első négy hónapjában - a válság miatt - mintegy harmadával csökkent a hirdetési költés a rádiós piacon az előző év azonos időszakához képest. Becslések szerint csaknem egymilliárd forint hiányzik a kasszákból.
érthető
hisz ha reklám megy a rádioban akkor elkapcsolsz.
ott ülsz a kocsiban még jo hogy igen
OTP részvényesek ide!