Kaphatunk-e kártérítést, ha nem tudjuk használni a bankkártyát? . Ahogy kora délután a hvg.hu is beszámolt róla, órákon át nem lehetett fizetni a Mastercard és a Maestro kártyákkal, teljesen függetlenül attól, hogy mely bank bocsátotta ki. . Megkérdeztük az MNB-t is arról, hogy ilyen esetben kaphat-e az ügyfél kártérítést. A válasz szerint a jogszabályok nem tartalmaznak arra vonatkozó előírást, hogy kell-e a pénzforgalmi szolgáltatónak (pl. banknak) kártérítést fizetnie az ügyfelének, ha az ügyfél nem tudja használni a fizetési kártyáját. Magyarán, ha rajtunk kívül álló okok miatt akár több napig sem tudjuk használni a plasztikkártyánkat, akkor sem kaphatunk semmilyen kártérítést.A pénzforgalmi törvény abban az esetben ad (kártérítési) szabályokat, ha a megadott fizetési megbízást nem az arra jogosult hagyta jóvá, vagy a jogszerűen és jól megadott fizetési megbízást a pénzforgalmi szolgáltató hibásan teljesíti – közölte a jegybank. https://hvg.hu/gazdasag/20190613_Kaphatunke_karteritest_ha_nem_tudjuk_hasznalni_a_bankkartyat?s=hk
múlt szombaton se lehetett vele fizetni....a szupermarketban bemondták, hogy a pénteki akadozás után, szombaton délelőtt se működik, ők a Pünkösd előtti rendszer túlterheltségre hivatkoztak...ezek szerint más az ok
OTP: A banktól független technikai okokból Mastercard és Maestro kártyabirtokosaink bankkártyájukat jelenleg csak korlátozottan tudják használni vásárlásra és készpénzfelvételre, Visa kártyáink elfogadása továbbra is zökkenőmentesen üzemel. A hiba kijavításán kollégáink nagy erőkkel dolgoznak. Köszönjük a türelmeteket.
informacio@otpbank.hu címre küldtem már jó sokszor, mindig visszatérítették a direct broker díjat.Most legutóbb kértem a havi számlavezetési díjat is, azt is jóváírták. Rögtön kapsz küldés után egy automatikus válaszüzenetet.
Ügyfél 2019.06.11. 09:10:14 Üdvözletem! Az ügyfeleknek (nem csak nekem) nem jönnek a valós idejű adatok a DirektBrókerben. Szóljon a Brókeres kollégáknak, hogy rendezzék! Köszönöm! Rendszerüzenet 2019.06.11. 09:10:30 Türelmét kérjük, ügyintézőnk hamarosan jelentkezik. Ügyfél 2019.06.11. 09:13:16 . Ügyfél 2019.06.11. 09:14:39 .. Ügyfél 2019.06.11. 09:15:42 ... Ügyfél 2019.06.11. 09:17:07 .... Ügyfél 2019.06.11. 09:27:06 ................... Ügyfél 2019.06.11. 09:27:54 Halló! Ügyfél 2019.06.11. 09:31:05 Él még ott valaki? Ügyfél 2019.06.11. 09:34:41 Ha megitták a kávét, legyenek szívesek elkezdeni dolgozni! Köszi!
OTP Direktbroker problémák