A(z) www.otpbankdirekt.hu túl hosszú ideje nem válaszol.
Próbálja ki a következőket:
A kapcsolat ellenőrzése
A proxy és a tűzfal ellenőrzése
A Windows Hálózati diagnosztika futtatása
Ellenőrizze az internetkapcsolatot.
Ellenőrizze a vezetékeket, indítsa újra a routert, a modemet és a többi hálózati eszközt.
A tűzfal vagy a vírusirtó beállításaiban engedélyezze, hogy az Opera hozzáférjen a hálózathoz.
Ha már megjelenik a hálózat elérésére engedélyezett programként, próbálkozzon az eltávolításával, majd a listára való ismételt felvételével.
Ha proxyszervert használ...
Ellenőrizze a proxykiszolgáló beállításait, vagy forduljon a hálózati rendszergazdához, és kérdezze meg, hogy működik-e a proxykiszolgáló. Ha Ön szerint nincs szüksége proxykiszolgálóra: Lépjen a Főmenü > Beállítások > Proxybeállítások módosítása... > LAN beállítások részhez, és szüntesse meg a "Proxykiszolgáló használata a helyi hálózaton" négyzet bejelölését.
Nincs gond,ismerem az ingyenes felületeket,de azon nem tudok kereskedni.Az Otp-nél évek óta megy ez a móka.Csak azért írok ide,hogy egymást tájékoztassuk a direktbrókeresek között.Kösz a jó szándékot.
Igazából én csak segíteni próbáltam. Máshol sem tökéletes, de azért a tökéletlenségnek is vannak fokozatai. Az OTP rendszere szemmel láthatóan nem sokkal van a "működésképtelen" kategória felett...
Nem vagyok a szenvedés híve csak ha fizetek egy szolgáltatásért akkor az működjön normálisan.És más szolgáltatóknál sem mindig működik tökéletesen.Részemről ennyi.
Kaptam egy sablon választ az OTP-től.
-mail üzenetét megkaptuk, feltett kérdésére/észrevételére rövid időn belül választ adunk.
Válaszunk megérkezéséig türelmét kérjük, addig is honlapunkon, a www.otpbank.hu címen tájékozódhat termékeinkről, szolgáltatásainkról, és aktuális akcióinkat, valamint legújabb termékeinket is megismerheti.
Figyelmébe ajánljuk telefonos szolgáltatásunkat, ahol munkatársaink a nap 24 órájában készséggel állnak rendelkezésére:
OTP Direktbroker problémák