Ezt válaszolták:
Sajnáljuk, hogy internetes szolgáltatás használata során kellemetlen tapasztalatokat szerzett.
Munkatársaink az Internetes szolgáltatás működését folyamatosan felülvizsgálják, ezen túl ügyfeleinktől is folyamatosan kapunk jelzéseket, észrevételeket, javaslatokat a rendszer működésével kapcsolatban. Kollégáink igyekeznek a lehető leggyorsabban megoldást találni a hiba kijavítására. Kérjük szíves türelmét a hiba elhárításáig.
Az OTP Bank Nyrt. szolgáltatásaival a továbbiakban is állunk az Ön szíves rendelkezésére.
Tisztelettel:
Bakos Gabriella
OTP Bank Nyrt
Sent: 2016.07.18. 11:48:29
Sajnáljuk, hogy internetes szolgáltatás használata során kellemetlen tapasztalatokat szerzett.
Munkatársaink az Internetes szolgáltatás működését folyamatosan felülvizsgálják, ezen túl ügyfeleinktől is folyamatosan kapunk jelzéseket, észrevételeket, javaslatokat a rendszer működésével kapcsolatban. Kollégáink igyekeznek a lehető leggyorsabban megoldást találni a hiba kijavítására. Kérjük szíves türelmét a hiba elhárításáig.
Az OTP Bank Nyrt. szolgáltatásaival a továbbiakban is állunk az Ön szíves rendelkezésére.
Tisztelettel:
Bakos Gabriella
OTP Bank Nyrt
Sent: 2016.07.18. 11:48:29
OTP Direktbroker problémák