Le lehet szállni rólam. :) Egyébként meg azért, mert sokan nem kérdeznek, sokszor ugyanazt meg is kérdeznék. Csak nem merik. :) Szerintem Gyuripapa célára mást is foglalkoztat. :) Lehet tévedek. :)
Mondják mindig a magukét. Általában évente 10 guru mondja meg hogy jövőre / hamarosan / bármelyik pillanatban jöhet a válság. Előbb utóbb sikerül valakinek mert beadja a random :) :) most is szólt egy... bár már óvatosabb lett mint pomperj az alt123 al ;) https://www.portfolio.hu/gazdasag/harom-even-belul-bajok-lesznek-a-vilaggazdasaggal.282984.html
Ez a hír valóban fontos (köszi, hogy levadásztad én el voltam ma havazva), mert végre történik valami vasút ügyben. Viszont szerintem azt figyelembe kellene venni, hogy ez a műszaki ellenőri közbeszerzési felhívás majd megbízás. Mint minden közbeszerzésnél aki az ellenőrzésre pályázik és nyeri, nem vehet részt (nem pályázhat) a megvalósításra (Most hagyjuk, hogy más nevében elhazudva végzi, mert az nem hivatalos árbevétele a cégnek, az csak boríték). Normál esetben szerintem az R-Kord, de facto majd az Opus (apport után) a megvalósításban lesz érintett (a vaskosabb összeg miatt), nem ebben, ezt pedig viheti valaki más (haveri cég). Gondoltam szólok, hogy mi a logika az egymást átfedő időszakban azonos tevékenység köré (vasútépítés) szervezett több közbeszerzési felhívásban.
A vonatnál ne felejtsük el, h ott a kínaiak diktálnak, mindkét konzorciumban van kínai ceg, nyilvan nem eleg nekik csak a kamat. Ettől függetlenül meglepő lenne, ha nem lenne benne a rekord, de a nagy lé nem nála csapódik le.MteL nem, helyette Ma.táv lesz, amit Lázár mar ki is mondott szikáncson./long, 10^7/
https://magyaridok.hu/velemeny/biztonsag-es-energiaszolgaltatas-2884149/ " Rekonstrukció és fejlesztés nélkül a Mátrai Erőmű nem üzemeltethető. Az erőmű fejlesztése már 2008-ban napirenden volt. A tervezett fejlesztés a virtuális környezetvédelmi mumus, a szén-dioxid-kvóták miatt vált gazdaságtalanná.Most egy 1200 megawattos új egység jelentheti a perspektívát az erőműnek, és biztosíthatja a szénalapú termelés fennmaradását. A német többségi tulajdonosok már nem akartak fejleszteni, eladták tulajdonrészüket. Az erőmű többségi tulajdona és teljes irányítási joga a cseh EPH-holdinghoz került, az állami tulajdoni hányad nem változott.Álláspontom szerint a Mátrai Erőműnek többségi állami tulajdonba kell kerülnie, és a fejlesztésére mielőbb döntést kell hozni, ha nem akarjuk elveszteni ezt a stratégiai jelentőségű erőművet. Az új kapacitás tüzelőanyag-ellátása hosszú távon biztosított, a visontai és a bükkábrányi bányákban 800 millió tonna lignit áll rendelkezésre. A szerző az Energiapolitika 2000 Társulat elnöke" Szóljanak az elnök úrnak, hogy mielőtt ír, tájékozódjon.
OPUS Global Nyrt.