Tudod mennyibe kerül egy-egy migránst iderángatni, hogy lépje át a határt, legyen mit mutogatni a híradóban? Különben nem lehetne a NER tulajdonában lévő médiát telerakni a migránsos reklámmal, csillagászati árat fizetve érte.
“Mellesleg érdekelne hogyha már ott a kerítés ami 2015-ben épült és 2016-ban lett szélesebbre kiépítve, hogy lehet hogy 2015-ben 60 milliárdról 2016-ra 140 milliárdra 2017-re pedig 150 milliárdra nőt a költség?” . Megmondom: a migránsozó, Brüsszelező, Sorosozó kampány, azaz a Fidesz választási kampányának ktg-e ez. Orbánék kb. 200 mrd-ból kampányoltak, a többi párt összesen 2-3-ból. De az ÁSZ még ebből is elvett tőlük büntiként. És akkor a választási rendszerről, a média aránytalanságról, az államapparátus szemétkedéseiről (pl. Patyi NVB), jogsértésekről, csalásokról nem is beszéltem. . “Igazságos” verseny...
Mellesleg érdekelne hogyha már ott a kerítés ami 2015-ben épült és 2016-ban lett szélesebbre kiépítve, hogy lehet hogy 2015-ben 60 milliárdról 2016-ra 140 milliárdra 2017-re pedig 150 milliárdra nőt a költség? És ne gyere a határőrizetre odarendelt rendőrökkel és katonákkal. ha 10.000-en lennének is akkor is fejenként 15 milliós költséget jelentene és kötve hiszem hogy a katonák havi 1 milliót keresnek lent. ( Amúgy én annyi infót találtam hogy 2000 katona és 1000 rendőr van lent. ha a bérköltségük havi 1 millió lenne akkor is csak 36-40 milliárdról beszélünk ). Szóval érdekes hogy mire szórtunk el feltehetőleg a mai évvel együtt 4 év alatt egy 4-es Metró beruházás költségét úgy hogy lényegében építésre 2016 óta nem került sor. Valamennyi költsége biztos van egy határőrzésnek de a 2015-s csúcsterhelés 3 szorosát költeni úgy hogy az Egész EU-ba nem érkezett harmad annyi migráns mint 2015-ben ide. Pontosabban most kb SENKI nem jön erre és mégis irtózatos pénzeket szórunk el.
"ott a kerítés te balstupid! azért nem jöttek utána" Ha csak a kerítés lenne ott akkor mennének megkerülve Románián át ( ott nincs kerítésünk ) vagy a Bosnyákokon Szlovéneken Horvátokon át Ausztria és Olaszország felé. De alig tízezren mentek már 2017-ben is és idén is. A törökökkel kötött egyezmény miatt ált le a Balkáni útvonal nem egy 100-200 kilométeres kerítés miatt egy majd 1500 kilométer széles Balkánon. Idáig 1000 feletti kilométert tennének meg de itt már egy 100 kilométeres kitérő kifogna rajtuk és inkább nem jönnek? A Földközi tengerről meg: 2015-s csúcs óta amikor 1.8 millió körül jöttek, az érkezők száma leesett 2017-re már 200.000-re csökkent. 2018-ban pedig a Frontex számai szerint 2007 óta a legalacsonyabbra csökkent ez a szám: ( 91.000 ) Frontex számai: https://www.consilium.europa.eu/en/infographics/irregular-arrivals-since-2007/
Ennyit szórtak el Orbánék migránsozásra, Brüsszelezésre, Sorosozásra... . “Minden eddiginél több pénzt költött 2017-ben a kormány a tömeges bevándorlás kezelésére, miközben a bevándorlók száma a 2015-ös 400 000-ről összesen ezerre csökkent: . - 2015-ben 63,6 milliárdot költöttünk, 391 000 fő érkezett, . - 2016-ban már 140 milliárdot költöttünk, 18 207 fő érkezett, . - 2017-ben pedig 155,1 milliárdot költöttünk, 1 045 fő érkezett.” . https://index.hu/chart/2018/10/07/ertelmetlen_infografikak_mennyit_koltunk_a_bevandorlas_megfekezesere/
Nem is 100%-an Önfenntartó... Így kell ezt szemlélni! >>>>>Vedd meg mégegyszer..::))) Koncesszióba adták.. szegény magyar nép azt se tudja mi az.. Mikor építették már akkor mondták -na ez EZÉRT DRÁGA AUTÓPÁLYA DÍJAT FOGNAK KIMÉRNI!! -Már akkor tudták,aki távolabbról nézte a dolgot!!
Mellesleg ami a szoci idokben az autopalya epites volt az a 2010 2014es idoben a vasutfelujitas volt a Fidesznel. Csakhat ott mar nem volt gond ugyanaz ami a szoci eraban. Nem is peldalozik vele senki pedig ugyanaz ment ott is 4 evig.
"gyurcsány azért nem épített egy csomó marhaságnak címkézhető projektet (amúgy épített pölö a löszbe alagutat, meg metrót amit érdemlegesen csak a felét használják ki)" Csak a 4es metro uhyeben egy osszehasonlitss. A teljes projekt 450 milliard volt es 12 evig epult ( gyurcsany ebbol jo 5 evet vallalhat ).Napi forgalma 150.000-200.000 fo. Esztergom-Budapest vasutvonal fejlesztes. 78 milliard forint felujitasra ( nem nullarol epitettek es a menetidon javitott 91rol 86 percre ). Napi utasforgalma 10.000 fo. 5.5 evig epult. Aranyaban az alitolag kis forgalmu 4es metro eseteben a 450 milliard is ami tulkoltes volt boven 3-5 szorosan jobban hasznosult utasletszam tekinteteben. De az elso az tragedia az utobbi meg Fidesz siker.
"Most magyaráztam el, hogy semmifel sem fog csökkenni a felsőoktatásra fordított pénz attól, " . Az állam által az oktatásba fektetett pénz évek óta csökken. Ez tény. Először a középfokú oktatást cseszték szét, most meg a felsőoktatást fogják. Az MTA baszogatása meg tejszín az epren...
NAPI POLITIKA 2018-2022 - cenzúra nélkül