Topiknyitó: saru 2007. 02. 03. 08:30

Mi lesz veled Magyarország?  

a tegnapi falbontó események is végképp feltették bennem a kérdést, hogy mi lesz az országgal?, mert véleményeket hallani a FIDESZ-ről, Gyurcsányról, holott a kérdés az, hogy mi lesz veled Magyarország?, erre kell a választ keresni!
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
hill 2008. 05. 09. 00:04
Előzmény: #10619  tomcat1
#10620
2013-ra egész Burgenland áram termelését szélerőművek fogják adni. Mi meg új gáz-és szalma tüzelésű erőműveket állítunk csatasorba. Hibbant magyarok !! Paks elvetve, Bős-nagymaros visszaépítve. Energia füvet ültetünk, a szarvasmarha, és sertés tenyésztésünk úgyis leáldozott.
tomcat1 2008. 05. 08. 23:12
#10619
"
A német gazdasági és technológiai miniszter budapesti látogatásán csütörtökön találkozott Bajnai Gordon önkormányzati és területfejlesztési miniszterrel és Dávid Ibolyával, az MDF elnökével is. "

valahogy ferivel nem beszél senki :)
Törölt felhasználó 2008. 05. 08. 10:46
#10618
A magyarországi balliberális kormánykoalíció szétesésének az lehet a következménye, hogy az ukrán villamosenergia-exportban a magyar System Consulting cég helyét a cseh tulajdonú Korlea Invest vállalat veszi át - írta szerdai számában a kijevi Ekonomicseszkaja Izvesztyija gazdasági napilap.

Az újság szerint Kapolyi László, a Magyarországi Szociáldemokrata Párt elnöke azzal, hogy egyik főszereplője lett a megfigyelési botránynak, az ukrán áramexportban elfoglalt pozíciójának elvesztését kockáztatja.
link
Törölt felhasználó 2008. 05. 08. 10:24
#10617
Külföldiek is vehetnek majd az állami részvényekből
[2008.05.07]
A legalább öt éve Magyarországon élő uniós állampolgárok is tulajdont szerezhetnek majd az állami vállalatokból.

A legalább öt éve Magyarországon élő uniós állampolgárok is tulajdont szerezhetnek majd az állami vállalatokból – árulta el lapunk kérdésére Veres János szerdai sajtótájékoztatóján. A pénzügyminiszter ugyanakkor hozzátette, csak abban az esetben jegyezhetnek majd részvényeket a külföldi állampolgárok, ha Magyarországon adóznak. Kedvezményeket viszont nem fognak kapni.

Veres János a kedvezmények közé sorolta az árfolyamnyereség-adó alóli mentességet, valamint a részvények árfolyamának 10 százalékos befizetése melletti hároméves, kamatmenetes részletfizetési lehetőséget. A pénzügyminiszter további kedvezményként említette, hogy azok, akik legalább három évig birtokolnak tíz részvényt, azoknak egy további papírt jóváírnak, valamint hogy másfél évig visszavásárlási garanciát is vállal a kormány, mégpedig a kibocsátási áron – magyarázta Veres. A kedvezmények maximum 250 ezer forintos értékhatárig adhatóak.

A pénzügyminiszter elmondta, két szakaszban valósul meg az állami cégek tőzsdére vitele: az első szakaszban az Állami Autópályakezelő Zrt. és a Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. által összeállított ingatlanportfóliót árusítják ki. A második szakaszban pedig a Szerencsejáték Zrt.-t, a Magyar Villamos Műveket és a regionális vízműveket.
Törölt felhasználó 2008. 05. 08. 10:06
#10616
"A mátraházi és a kékestetői szanatórium bezárásától tartanak a légúti betegek. Pós Péter, az Asztmás és Allergiás Betegek Országos Szövetségének (ABOSZ) elnöke éppen ezért a Heves megyei és az érintett helyi önkormányzathoz fordul. A két egészségügyi intézmény megszüntetésének gondolata nem új keletű, Pós szerint már másfél évvel ezelőtt is szóba került. "Mindenféle hírek jöttek innen-onnan, és soha senki nem cáfolta őket" – mondta lapunknak. Az elnök furcsállja, hogy a települések területrendezési terveinél "véletlenszerű hibák, területi átminősítések történnek". Így épülhet meg Gyöngyösön a gumigyár is.

Pós Péter a budapesti Svábhegyi Gyermekgyógyintézet sorsának ismétlődését látja a két Heves megyei gyógyhely esetleges eladásában. A svábhegyi intézményt 2007-ben megszüntette Molnár Lajos akkori egészségügyi miniszter, utóda, Horváth Ágnes pedig kijelentette, hogy a légúti betegségben szenvedő gyermekek gyógyulását elsősorban a gyógyszerek, nem pedig az egészséges levegő segíti. Az ABOSZ elnöke szerint azonban nem engedhető meg, hogy – ha már a gyermekeket megfosztották a gyógyintézetüktől – ugyanezt tegyék a felnőttekkel is. Sőt szerinte Kékestetőn újból lehetne kicsinyeket is fogadni az ország minden területéről, évekkel ezelőtt ugyanis még óvodásokat is kúráltak ott nagyon jó eredménnyel. Mint eddig, a kevésbé súlyos betegek Kékestetőn, a súlyos bajjal küszködők az alacsonyabban fekvő mátraházi intézményben juthatnának friss levegőhöz."
link
Törölt felhasználó 2008. 05. 07. 19:37
#10615
Mint a borravaló... Köszönet a zseniális elk.róbajnoknak...

Szlovákia válhat 2009-től az euróövezet 16. tagjává. Az Európai Bizottság jelentése szerint az ország megfelel az euró bevezetés feltételeinek.

Gyurcsány Ferenc: "az euró 2008-ban bevezethető, nincs szükség megszorításokra" (2004. október)

László Csaba: "a legkorábbi dátum 2007 lehet a belépésre az Európai Gazdasági és Monetáris Unióba. (Népszabadság 2002. május 26.)

Medgyessy Péter: "A gazdaság jó állapotban van, tartható az euró 2007-es bevezetése." (2002. szeptember)
hill 2008. 05. 07. 12:18
Előzmény: #10613  Törölt felhasználó
#10614
Az tény nem völgyhídra lett volna szükség a Balatonnál, nem alagútra Pécs előtt. Ha valaki venné a fáradtságot és forgalom számlálást végezne az MO -s nemzetközi szakaszán rájöhetne , hogy égetően sűrgős és fontos lenne ennek a szakasznak az azonnali szélesítése. Egy felelős közlekedési miniszter, egy felelős Bp -i főpolgármester miért nem veszi ezt észre??? Laikusok , egyben pénzhajhászok ezért nem is azzal törődnek amivel éppen kellene. Új metró tripla áron, na ehhez nem kell ész, csak jó nagy erszény.
Törölt felhasználó 2008. 05. 07. 11:57
Előzmény: #10606  hill
#10613
"Cetas! A cikked nagyon jó, gratulálok!"
:)
Csak rátaláltam és beidéztem.
Vidéki létemre úgy vélem, hogy az M0 befejezése fontosabb lett volna, mint az ország más részein felépített egyes autópályák, völgyhidak felépítése.
Az Orbán-kormány is folytathatta volna, amit Schamschula elkezdett. Ezen a területen ők sem csináltak semmit négy évig. :(
Törölt felhasználó 2008. 05. 07. 11:32
Előzmény: #10611  Törölt felhasználó
#10612
"Döbbenet! A Mazsihisz és az OCÖ hivatalosan is beszáll a Gárda-perbe!
2008-05-07 06:14:20
...a tárgyaláson az ügyészség mellett már ott fog ülni a felperesi oldalon a hazai zsidóság és a hazai cigányság fent említett szervezete is."

Azt a háborút tekintjük igazságosnak, amely honvédő háború.
Igazságtalannak tartjuk a hódító, pusztító, sarcoló, mások jogait sértő háborút.
A Magyar Gárda nem sérti az idegenek jogait, viszont a magyar érdekeket védi, meglátásaim szerint.

Amit a Gárda tesz, az egy nemzeti önvédelem, HONVÉDELEM, a befogadottakból betolakodókká vált honfitársainkkal, és külföldi szövetségeseikkel szemben. A MAGYAR GÁRDA elemi nemzeti érdekek képviseletében lép fel, minden támadás a Gárda ellen blöff, hazug rágalom...

Kész vagyok véleményt formálni a Gárda ellen, ha antiszemita, vagy rasszista, netán fasiszta tetteket tapasztalok a Gárda részéről, azonban pontosan ennek ellenkezőjét látom....
Törölt felhasználó 2008. 05. 07. 10:37
Előzmény: #10610  matgab
#10611
matgab 2008. 05. 07. 09:18
Előzmény: #10609  Törölt felhasználó
#10610
kanyisz,

Azért ne felejtsük el, hogy Demszky 18 éve a Fővárosi polgármester. Azért egy körgyűrűt megépíthetett volna ennyi idő alatt...

Mondj egyetlenegy dolgot, ami a városban épült az ő regnálása alatt és minden egyes jó dologra (ami max a Lágymányosi híd lehet, bár az is inkább kormánypénz volt, ha jól gondolom) 10 rossz dolgot tudok mondani...

Egy nyamvadt metronak kezdett neki, kb. 5-ször akkora költségvetéssel, mint amekkorából ezt normális államokban megépítik...De ezt sem tudja befejezni...
Néztem múltkor a Móriczon, hogy mekkora bazi nagy lyukat fúrnak...
Londonban ötöd ekkora lyukakon megy tízszer ennyi metro. Csak hát ezek még mindig a régi moszkovita szokásokat követik, akkor jó valami, ha hatalmas...
És 50 méterenként van egy megálló...Szerintem gyalog gyorsabb lesz...

Ugyanúgy nincs értelme, mint az M7-esen a 3km-énkti lehajtóknak. Miért nem jó nekünk a horvát megoldás? 25km-enként egy lehajtó, azt annyi is bőven sok...
Törölt felhasználó 2008. 05. 06. 22:06
Előzmény: #10606  hill
#10609
Hill
Azért amikor dicséred ezt a cikket ne feledd Schamschula miatt életveszélyes az a déli szektor.
Knight Tyris 2008. 05. 06. 21:53
Előzmény: #10607  Törölt felhasználó
#10608
Aham :o)
Engem is csak rávisz a kíváncsiság :o), de jó ideje már csak kb kéthetente és akkor is csak max az utolsó 5 hsz -ig. :o)
Az új kedvencem a Csend topic lesz úgy érzem, vizuális típus vagyok :o) :o) :o)
Törölt felhasználó 2008. 05. 06. 21:31
Előzmény: #10604  Knight Tyris
#10607
Üdv. KT. Nem politika nélkül, hanem e nélkül a topic nélkül nem bírtam. Nem ugyanaz a kettő, ez pl. jó szórakozás:)
hill 2008. 05. 06. 21:00
Előzmény: #10602  Törölt felhasználó
#10606
Cetas!
A cikked nagyon jó, gratulálok!. Már többéve írogatok én is fórumokban a Bp- közlekedési anomáliákról, vidéki létemre. Éltem BP-n, és tudom Ők hajlamosak azt hinni, hogy ennyi BP-i létezik, és közlekedik. Pedig nem, ők lényegesen kevesebben vannak:) Megfeledkeznek arról, elkerülő utak hiánya miatt , fél vidék kénytelen behajtani Bp-re ! Az MO-snak már régen 4-6 sávosnak kellene lennie, sőt Bp-t keresztbe átszelő igazi gyorsforgalmi útnak is lennie kellene. Fél európa nemzetközi forgalma kényszerül rá , az MO-sra. Kiemelt beruházásként azonnal elkellene kezdeni az igazi szélesítését.!!! A déli szakasza életveszélyes , már amiatt is , mert bármilyen karambol esetén azonnal totál bedugul, elzárva a menekülési lehetőséget is.
Törölt felhasználó 2008. 05. 06. 20:42
Előzmény: #10604  Knight Tyris
#10605
link

Hihihi!
Knight Tyris 2008. 05. 06. 20:21
Előzmény: #10600  Törölt felhasználó
#10604
Azért most Te is csípőből tüzeltél. :o) (csak a 2 vonatkozó hsz-t olvastam előzményeket nem)

Mondjuk normál esetben egy idő után, le kellene, le szokás vonni a kellő következtetést, és alkalmazkodni a kialakult helyzethez.
Mintha nyugaton a kormányok többségükben (kivétel mindig van) ezt tennék -függetlenül attól, hogy a jogszabály alapján még meddig húzhatják/nák a szenvedésüket.

Tőlem speciel szenvedhetnének, ha nem kellene emiatt az Országnak is elviselnie az ebből adódó negatívumokat.

Drop is szerintem vmi hasonlóra gondolt.

ui: rég láttalak, már nem bírtad politika nélkül im? :o) :o)
Törölt felhasználó 2008. 05. 06. 18:51
Előzmény: #10602  Törölt felhasználó
#10603
Marha aktuális ez amikor éppen nagy erőkkel készül a keleti szektor, meg az északi híd...
Törölt felhasználó 2008. 05. 06. 18:33
Előzmény: #10601  Törölt felhasználó
#10602
Szintén Makovecz, szintén ingatlanmagazin, szintén magvas gondolatok:
...1992-ben Schamsula György volt a közlekedési miniszter, aki kb. harmincunkat behívatott az irodájába: volt közöttünk rendőr, pszichológus, hídmérnök. Schamsula azt mondta akkor: uraim, Budapest közlekedésével baj lesz, mondják meg, mit csináljunk!
Mi kértünk egy forgalomszámlálást, amiből kiderült, hogy az összforgalom több mint 20%-a átmenő forgalom, és közel 20%-a vidékiek ügyintézése Budapesten. Akkor azt mondtuk, hogy a körgyűrűt azonnal meg kell építeni, és a körgyűrű két hídján kívül még két másik híddal kell összekötni Pestet és Budát: Budafoknál és Újpestnél. Az alsó rakpartokat a hegy alatt és a villamos mellett parkolókká kell alakítani. Az ügyeiket intéző vidéki autósokat kényszerparkolással a Duna-partra kell terelni...
Schamsula elfogadta az érveinket, és hozzákezdett az egyes és a hetes autópálya összekötésével a körgyűrű megépítéséhez. Azonban Budapesten a baloldali pártok ősszel megnyerték az önkormányzati választásokat, és keresztbe tettek a tervnek. A természetvédők is a szabotázst erősítették. Schamsula megbukott. Akkor még, ha valakinek nem ment mint miniszter, lemondott. Még a halálúttal összekötötte az ötöst és a hetest, aztán vége lett a tervnek. Most nézzük meg Budapest közlekedését! Épp jöttem a Villányi úttól Óbudára. A Lengyelországból és Szlovákiából érkező kamionosok bejönnek az Árpád fejedelem útjára, a Lágymányosi hídon át mennek az ötös felé. A lámpát sárga villogóra állították, az egész óbudai vonal beállt. Teljes csőd van.

Itt honfoglalás történik, amelyet náció nélküli, a pénzvilághoz tartozó szervezetek hajtanak végre. Magyarországról a tulajdonjog és életképes vállalkozások esetében nem nagyon tudunk beszélni. Csak akkor, ha szolgaként ezt az arctalan, internacionalista ipart kiszolgáljuk. Magyarország és Budapest pozíciója ennyi. Ha a mostani városi vezetést nézem ebben a történetben, százszázalékosan kiszolgálja ezeket az érdekeket. Szó sincs Budapest érdekeiről. Ne vicceljünk már! Ezzel a metróval? Kinek van szüksége a négyes metróra? Ez csak arra jó, hogy Budapest közlekedését lehetetlenné tegye. Miközben a körgyűrűre volna szükségünk. Ha valaki Budakeszin lakik, és Pesterzsébetre akar eljutni, először be kell jönnie a Moszkva térre. Még Szentesen és Csongrádon is van elkerülőút.
Törölt felhasználó 2008. 05. 06. 09:29
Előzmény: #10599  Törölt felhasználó
#10601
Cetas, szomorú, hogy Makoveczről, akit igen nagyra becsülök és tisztelek a munkássága miatt, nem azért jelenik meg egy cikk, mert a szakmájához kapcsolódóan valami újjal állt elő, hanem mert megint lehet támadni, hőbörögni, ellenségeket keresni. Ez a cikk egy megkeseredett ember céltalan és struktúrálatlan vagdalkozása. Pedig egy ingatlanmagazinban szívesebben olvastam volna olyan konkrét elképzeléseiről, ötleteiről, amihez valóban ért.

Topik gazda

saru
3 3 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek