Topiknyitó: Portfolio 2006. 04. 19. 15:01

Markers Grafikonr.  

Kedves Portfolio.hu Olvasók,



kérjük, hogy a Markers Grafikonrajzoló szolgáltatással kapcsolatos kérdéseket ezen fórumban tegyétek fel. A program fejlesztője is ezeken a hasábokon válaszol "Fejlesztő" név alatt.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2006. 05. 02. 13:13
Előzmény: #20  Törölt felhasználó
#21
Ami azt illeti, szerintem sokat nyom latba,hogy itt reagál-e valamit a szolgáltató(Portfolio) vagy a Fejlesztő a lenti problémára vagy a hasonló reklamációkra vagy sem.
Én is filózok azon,hogy előfizessek-e,de ha igy nem reagál senki az ilyen problémákra, akkor ugye....
Mert ez is felfogható egy boltnak,ahol van vevő és vannak eladók és a leendő vevők mindig kiváncsiak a reklamációkra és az azokra adott reakciókra.
Törölt felhasználó 2006. 05. 02. 14:29
Előzmény: #21  Törölt felhasználó
#22
Jeleztem a portfoliónak a problémát.
Törölt felhasználó 2006. 05. 02. 14:43
Előzmény: #20  Törölt felhasználó
#23
Kedves, Furedi,

Sajnos kicsit hosszabb most az atfutasi ido, de termeszetesen az aktivalastol/hasznalatba veteltol kezdodoen szamitva el 3, 6 vagy 12 honap, tehat a napok meg nem ketyegnek.

udv,
Törölt felhasználó 2006. 05. 02. 14:55
Előzmény: #23  Törölt felhasználó
#24
Amennyiben a mai/holnapi nap megrendelem a szóban forgó szolgáltatást, akkor mikor tudom használni a program nyújtotta előnyöket?

A válaszukat előre is köszönöm.
KJ
Portfolio
Portfolio 2006. 05. 02. 15:06
Előzmény: #24  Törölt felhasználó
#25
Kedves Érdeklődők,

az előfizetési időszak eleje a szolgáltatás aktiválásánál indul. azaz senkit nem ér hátrány amiatt, hogy esetlegesen egy, vagy két nappal később került aktiválásra a szolgáltatás.

A szolgáltatás iránti érdeklődés jelentős, emiatt sajnos kisebb csúszás következett be adminisztrációs oldalon. Mindent elkövetünk annak érdekében, hogy a késéseket minél előbb megszüntessük.

Az előfizetés leggyorsabb módja a BANKKÁRTYÁS FIZETÉS. Ez esetben ugyanis a szolgáltatás AUTOMATIKUSAN aktiválásra kerül és azonnal használható.

Telefonszám, amin előfizetőink érdeklődhetnek:
06-1-327-4080
Törölt felhasználó 2006. 05. 02. 16:02
Előzmény: #25  Portfolio
#26
Portfolio,

Nem értem,miért nem lehet sms-en át fizetni. Sokkal egyszerűbb lenne.
Sms el -> kód jön -> aktiválom
Törölt felhasználó 2006. 05. 02. 18:14
#27
Tisztelt Fejlesztő!

Köszönöm az Ügyfélszolgálat telefonszámát, felhívtam öket, és aktiválták a Markers-t. Minden rendben működik.

Tisztelettel, Füredi
Portfolio
Portfolio 2006. 05. 02. 18:58
Előzmény: #27  Törölt felhasználó
#28
Kedves Érdeklődők,

Fizetés után az előfizetést leggyorsabban úgy tudjuk aktiválni, ha a fizetési bizonylat másolatát e-mailben (elofizetes@portfolio.hu), vagy faxon (06-1-327-4081) eljuttatják hozzánk a felhasználó név feltüntetésével.
Törölt felhasználó 2006. 05. 03. 08:18
#29
Kedves Fejlesttő!

Tisztelettel érdeklődöm - tervezik-e fejleszteni a Markers Linux környezetben futtatható verzióját?

Üdvözlettel

Sunshine
Törölt felhasználó 2006. 05. 03. 11:52
Előzmény: #29  Törölt felhasználó
#30
Jelenleg nem tervezzük.
Törölt felhasználó 2006. 05. 03. 19:57
Előzmény: #30  Törölt felhasználó
#31
Kedves Fejlesztő!

Régóta használtam, a 2.3-at és rendkívüli módon meg voltam vele elégedve. Gyors volt könnyenkezelhető, stb....

AZ ELSŐ POFON: Fizetőssé alakítás.
Lenyeltem,előfizettem. (a késleltett adatokkal nekem teljesen megfelelőnek tűnt)

MÁSODIK POFON:Kb 25 perce itt ülök a gépem előtt és türelmetlenül várom, hogy a kereskedési adatok betöltődjenek. Telefonon hívtam a Portfólió szerkesztőségét, ahol közölték első alkalommal ez így műxik, később majd gyorsabb lesz. (nem tudom mitől de a remény hal meg utoljára)

HARMADIK POFON:
Közölték továbbá azt a nem mellékes információt is hogy a korábbi elemzési beállításaimat minden egyes indítás alkalmával újra pötyöghetem, ha valamit akarok vele kezdeni. (Nos ez a pont az ahol, a gépemet leállítottam, majd öt percre kimentem sétálni hogy lehiggadjak)

Tudomásom szerint eddig tartott a fejlesztés -és ezért volt ingyenes a használat, de akkor ezek szerint ez lenne a kiforrott verzió?
(Nincsenek nagy elvárásaim, csak a 2.3-szintjén szeretném továbbra is használni, a többi "értéknövelt szolgáltatási elem" nem érdekel)

Amennyiben tájékozatlanságom okán nem tudom a programot, használni, úgy elnézést kérek, viszont amennyiben a fenti hiányosságok tényleg valósnak bizonyulnak úgy el kellene gondolkodni azon hogy nem e korai lépés volt a piacosítás....

Válaszodat várom, üdvözlettel:
Törölt felhasználó 2006. 05. 03. 22:09
Előzmény: #31  Törölt felhasználó
#32
A többit lassan megszokod.

ELSŐ POFON: Kösz, hogy megtiszteltél ezzel.

MÁSODIK POFON: Mi nem töltődik be pontosan?

HARMADIK POFON: Ez nem így van. A program menti az elkészített elemzéseket, úgy ahogy eddig is, mint a 1.0-2.3 -ig.

Törölt felhasználó 2006. 05. 04. 02:53
Előzmény: #32  Törölt felhasználó
#33
Jó estét (Lassan jó napot) Mindenkinek!

Köszönöm a választ. (A harmadik pontot megnyugtató volt olvasni)

Sajnos azonban a tegnapi nap az adatok betöltődésére hiába vártam :-(
A program a bejelentkezés után a "Részvények betöltése folyamatban" üzenet kiírásánál megáll(?) kb.45 perc várakozás után sem történik semmi. Abban az esetben, ha ezt az ablakot ebben az állapotban bezárom, a kezelőfelület megjelenik, sajnos részvényeny adatok nélkül, a megnyitott "grafikon" ablakai sem záródnak. (intraday? ATX-en kívül más soha nem jelent meg)

Légyszíves segíts a fenti probléma orvoslásában ! (ténylegesen csak nap végén szándékozom használni a programot sima 512 k-s ADSL kapcsolaton keresztül, túlnyomó részben napi ill. félórás adatokkal szeretnék dolgozni)

Előre is köszönöm, üdvözlettel
Törölt felhasználó 2006. 05. 04. 08:07
Előzmény: #33  Törölt felhasználó
#34
Küldd el légy szíves a telefon számodat: info@markers.hu Talán élőszóban könnyebb lesz megoldani a problémát.
Törölt felhasználó 2006. 05. 04. 08:17
Előzmény: #34  Törölt felhasználó
#35
Köszönöm !
Törölt felhasználó 2006. 05. 04. 10:07
#36
Valami nem stimmel a Richter 60 perces diagrammjában...
2005.05.04 - 10:00 záró értéke majdnem nulla.

Kérlek javítsátok a hibát.

Köszönettel
Törölt felhasználó 2006. 05. 04. 10:26
#37
irtam a portfoliónak hogy 2 napja befizettem a lovét, és hány nap múlva fog élni a szolgáltatás, 5 percen belül felhivtak és félperc alatt működik a rendszer...
tnx.
Törölt felhasználó 2006. 05. 04. 14:12
Előzmény: #36  Törölt felhasználó
#38
Javítva.
Törölt felhasználó 2006. 05. 04. 19:54
#39
ha átutalom a megadott bankszámlára miből tudják beazonosítani ki küldte?
Törölt felhasználó 2006. 05. 04. 20:39
Előzmény: #34  Törölt felhasználó
#40
Kedves Fejlesztő!

Köszönöm a telefonos segítséget !
A program rendben működik, az adatok beolvasása/feldolgozása valóban nagyon gyors !

Üdvözlettel:

Topik gazda

Portfolio
Portfolio
4 5 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek