Betgyuri a jovobelato!! Ul a forum elott es ot percenkent 2 perccel a jovobe elore jelenti hogy az opus 19.45-kormeg nem jelentett....mindezt 19.43-kor! :))))))))))))) Jezus uristen hogy ilyen emberek vannak...nekem kellemetlen mar amit muvel! :)
Bár most csak a partvonalról figyelek, kíváncsi vagyok én is. Megteszem tétjeimet, mielőtt még kijönne a jelentés. E pillanatban még tartok tőle, hogy kicsit 2019. I. féléve ismétlődik meg, ami által a jelentéssel érintett időszak egy részét tulajdonképpen már ismerjük is, vagyis: növekvő árbevétel (éves és féléves összevetésben is, ami valószínűleg vastagon ki lesz emelve), de ugyanígy növekvő működési költség (azon belül jelentős mértékű értékcsökkenés), illetve végső soron negatív (vagy minimálisan pozitív) üzemi és adózott eredmény és csökkenő saját tőke, mindazonáltal 10+ milliárdos (de nem 30 körüli vagy afeletti) EBITDA. Ez következne számomra az eddig megismert információkból: a tavalyi év második fele sajnos nemcsak pozitív hírekkel szolgált az Opus szempontjából. (Lásd pl. a más cégekben meglévő vagy a II. félévben értékesített részesedések értékének csökkenését a részvényárfolyamok alapján, illetve a KALL vagy a mátrai veszteségeit; utóbbit ellensúlyozza majd ugyan az értékesítés bevétele, de az erőmű összességében véve szerintem negatívan hatott a saját tőkére). Mindezt egy nem túl részletes jelentésből fogjuk megtudni. . Mindezzel szemben remélem és kívánom - mindenekelőtt a megmaradt részvényesek érdekében -, hogy végre pozitív meglepetésben részesüljünk, egy igen részletes jelentés keretében. Az Opusban még mindig ott a nagyság ígérete, főleg úgy, hogy az olyan nagy dobások, mint pl. a Budapest-Belgrád vasút, egyelőre meg sem valósultak (bár lehet, hogy részben-egészben már beárazódtak). Ha lesz pozitív meglepetés, én is leszek újfent részvényes.
by ohnetato: A Budapest-Belgrád vasútvonal meggyorsítása mintegy 1700 milliárd forintot tesz ki, közölte az államtitkár. Az összeg 660 kilométer felújítását, 200 kilométer építését, és 400 kilométer vasúti pálya villamosítását tartalmazza. Update: tévesen állítottuk, hogy 1700 milliárdot költene erre a szakaszra a kormány. Valójában 1700 milliárd forintot szán vasútfejlesztésre a 2019-2024 közötti időszakban.A Belgrád-Budapest vasútfejlesztés értéke a kivitelező Opus Global tőzsdei közzététele szerint 2,078 milliárd dollár, mintegy 700 milliárd forint. Ami több, mint az ötéves fejlesztésre szánt összeg harmada.
Az öreg székely korán reggel kimegy az erdőbe, kivág egy hatalmas fát. Egész nap dolgozik rajta, a fia viszi neki az elemózsiát. Nagy kíváncsian estefelé már megkérdezi: -Mi lesz ebből idesapám? -Fogpiszkáló a vacsorához. Ha el nem rontom! . Jó munkát! Jó hétvégét! :) Mindenkineki IS! :)
Globalis SzOpus Nyrt.