3 héten belül komoly rali lesz a Kínai EV piacon,legyetek résen,keresni kell a jó beszállási lehetőségeket! Amint lezajlik a részvény kibocsátás, meg fog indulni mindegyik.
https://carsalesbase.com/china-xpeng-p7/ Több cikkben is megtalálhatod nem csak ebben. De a video végén is ott van. De ez nem jelenti azt hogy itt europában is megkapja az 5 csillagot mint ott. A mustang pl amerikában 4 csillagot nálunk 2 csillagot kapott. Hátso ülések kifejezetten veszélyesek kis gyermekeknek. A performance 4 motorosban brembo fékrendszer eleg komoly futómű van nem lehet az olyan gagyi. Nekem jo lenne. Pedig nem vagyok elektromos auto párti . Most is 6 hengerest nyüstölök benzinesbe 300+ De szerintem koncentráljunk hogy veszítünk éppen a pénzünkből az esésben biztos nem vagyok magam.
az mit befolyásol hogy ki a tulaj? A fejlesztés maradt európában, a technológiát viszont vélhetően kilopják a kínai márkák számára, állami támogatással.
légyszi mutasd meg mert nem találom az ncap oldalán. Amúgy leszedték youtuberol azt a tesztet. Az A oszlop összerogyott mint egy 15 éves autóké. Ne vegyetek arra mérget, hogy az ilyen friss márkák 0 autógyártási és fejlesztési múlttal majd, toyota, vw, renault verőek lesznek európában. :) Nekem ez a véleményem, más értelmes véleményt még nem olvastam a témában itt. Lehet köpködni.
Értem már, valóban elbeszéltünk egymás mellett egy kicsit :) Csak szerintem azt is vegyük figyelembe, hogy azért a nagyok sem ülnek a babérjaikon már. (Kicsit bealudtak, az tény)
C-NCAP 5 csillagot adott neki. Attól nincs több. Viszont a Ford Mustang 2 csillagot kapott Euro NCAP tesztjén abba szívesen beleültetné a családját mindenki. Mert az vagány.
Szerintem amúgy félreértettél műszaki tartalomra gondoltam. A duál motoros xpeng p7 a legkisebb is 263 le 70kw os akkumulátor ral, van szerelve.600 km és hatótáv.Itt egy link hogy a nagy autógyártók mit kínálnak most a piacon https://e-cars.hu/elektromos-auto-arak-es-allami-tamogatas/ A nagyrészének kicsi a hatótáv 200-300 km. A listában én csak a Teslát találom versenyképesnek . A többi műszaki jellemzőről nem is beszélve.
Kínában állam által vezérelt monopolkapitalizmus van, más a gazdaság szervezésének módja, mint az atlanti térségben. Tehát arrafelé a cégek támogatását erőteljesen az állam végzi. A párfunkcionáriusok nagy része aktív gazdasági vezető, nagytőkés. Ezek a cégek hatalmas erőfeszítéseket tesznek folyamatosan, hogy alkalmazkodjanak a piaci, szabályozói elvárásokhoz. Pillanatnyi kétségem sincs arról, hogy a beszámolási kötelezettségüknek is a nemzetközi elvárások szerint teljesíteni fogják. A NIO és társai a leglikvidebb papírok közé tartoznak az amerikai tőzsdén, biztosan nem az a cél, hogy kivezessék őket innen. A NIO egyébként már nyilatkozott arról, hogy meg tud felelni az elvárásoknak, csak állami hozzájárulás szükséges az információk kiadásához. Ez húzza el valamennyire a megfelelési folyamatot.
Ezt mondjuk nem a kínai állam dolga elintézni. Ez a vállalatok dolga lenne. A 225 kínai cégből 198 cég megoldotta (velük nem is lesz baszakodás), hogy az amerikai szabványok szerint is könyvel és készít beszámolót. A maradék 27 viszont sz*rik az egészre egyenlőre.
Az amerikaiaknak nem elsősorban a számviteli standardokkal van baja, ez ürügy, amit felhasználnak a kínai cégek ellen. Kína a világgazdaság motorja és csak idő kérdése mikor veszi át USA-tól a első számú gazdasági szuperhatalom szerepét. Ez a probléma gyökere, a hatalmi rivalizálás. A kínai cégek meg fognak felelni a nemzetközi számvitele standardoknak, 225 kínai cég van bevezetve az USA tőkepiacaira, nem fogják az összes vállalatot kivezetni innen. Inkább megteremtik a kínai döntéshozók a keretet, ami kielégíti az USA elvárásait. Kétség sem férhet hozzá, hogy amerikai barátainak egy újabb támadási felületet fognak kitalálni a jövőben is. A NIO autói jó, versenyképes termékek, amelyek nemcsak a káderek körében népszerűek. Én is szívesen járnék valamelyik NIO modellel...
Félreértesz, ne az iparágat hasonlítsd! A sztori lényege ugyanaz. Sokan nem értik az amerikai szankciós lehetőség lényegét. Az amerikaiknak az a fő problémájuk, hogy a kínai számviteli standardek nem átláthatóak és közelében nincs az amerikainak. Ezért nem jelent semmit, hogy a kínai PWC az auditor.(Pontosan a Kínai Kommunista Párt szerepvállalása miatt és ugye ők meg pláne azt mondanak amit akarnak.) A NIO értékesítési számai = a kinai állam vásárlásai a jó kádereknek 90 %-ban :)))) (az egy más kérdés, hogy A lényeg: az amerikai számviteli standardeknek kellene megfelelni. És ez nagyon nincs ínyére a legtöbb kínai vállalatnak. Pontosan ez volt a probléma a Luckin Coffee-val is. Az istennek se akartak így dolgozni (pedig elég sokáig könyörögtek nekik) Április elsejei tréfaként ki is vágták őket az OTC-re. A felhúzott hype-ot hagyjuk is, az egy külön kockázat, hogy az mikor durran el, ahogy RookieTrader is említette.
Feltörekvő EV gyártók