rájöttem, miért nem tartják karban az m1 autópályát: a hossza mintegy 1000 sztadion
.
Ezzel a szórakoztató videóval kívánok jó éjszakát
.
https://index.hu/video/2018/02/23/m1_autopalya_katyu/
ezt a butatót mondást még nem hallottam, csak drótos tótról tudok. ezek szerint a szőröstalpún kívül van további etimológiai lenyomata annak, hogy lenézzük a szomszédos nemzeteket.
Szerintem Pozsonyban harmadannyi turista van, mint Budapesten, kevesebb lakos, ráadásul nincs akkora nemzetközi forgalom, mint az M1-en. Tizenöt éve tervezik a pozsonyi elkerülőt, most nekiálltak, állítólag 5x drágábban , készül, mint az osztrákoknál és 5x hosszabb ideig. http://www.korkep.sk/cikkek/friss-hirek/2018/01/30/biztos-hogy-kesni-fog-pozsonyi-korgyuru-megepitese Állítólag náluk az útdíj 17%-a folyik be az államkasszába, a többi magánszámlákon landol. A V4-ek összetartanak. Nincs sok külömbség a politikában. Egy korban nevelkedtek, ugyanúgy lopnak, csalnak, hazudnak.A NÉP meg ugyanolyan birka, mint nálunk. Szokták mondani: butatót
Hat ez is valami! Valóban igazad van csak a Szlovákoknál máshol érezhető a fejlődés.Pozsony sokkal " csinosabb " mert a házakat renoválták, az utcák tiszták.
Érvelni kellene, de arról nem küldött semmit a habony, csak a szokásos propagandát. De az meg minek ide? Ez nem egy trafik vagy kocsma, ez egy tőzsdei fórum
Rossz napod van hogy igy piszkalodsz?? Van itt haverod akivel jol ellesztek, en lepek inkabb de gondolom azoknak a hangoknak az elnemitasa volt a celod -es nyertel- akik nem csak sirni tudnak folyton mint ti.. Nekem Magyarorszag az elso, te a listamon sem vagy rajta..
Tapasztalom en is hogy tobbet pattogsz, ahogy irod is. Netan tetszik a nepnek a jarmuvet vezeto sofor, es nem szeretnek hogy mas uljon a volan moge? :))
“...Négy évvel ezelőtt Hegyesnél átlépve még rosszabbnak tűnt, mint a magyar oldal.“
Ez valóban így volt... el is neveztem akkoriban magamban “akklimatizációs szakasz“-nak. :)) aztán egy idõ után nem akarták tovább égetni magukat még néhány km-nyi szar úttal sem az osztrákok.
Azért az A4 es a felújítás előtt nagyon hasonlított az M1 esre, legalábbis a határtól jópár kilométeren át. Négy évvel ezelőtt Hegyesnél átlépve még rosszabbnak tűnt, mint a magyar oldal. Nincs jogunk panaszra, mert ha valaki megpróbálna átlépni a határon Szlovákiába Vámosszabadinál és eljutni Nagymegyerig, akkor megtudná, milyen az igazi tesztpálya. Nem autópálya, de érdemes kipróbálni. Több száz kamion teszteli ott naponta a légrugóit. Nincs az a rugózás, ami fel tudná venni a harcot vele.
ezért mentem rá eddig csak Gyõrnél... számításaim szerint 1-1.5 óra plusz menetidõ volt még úgy is... de a kényszer nagy úr. :(
osztrákok-németek elképesztõ profik az útépítésben (is)... az osztrák utak a többnyire nehéz terepviszonyok miatt sok helyen érezhetõen keskenyebbek a németekhez képest, de a burkolat állapota mindenhol elsõrangú. Németeknél a kiváló burkolat mellett az útszélesség is többnyire kényelmes.
Én már próbáltam Hegyeshalomtól Győrig az 1-est. Lehet kevesebb a kátyú, de örökkévalóságnak tűnt. Óváron átjutni több mint fél óra, Abdán meg a rendőrök várják a sietős autósokat, nem elhanyagolható Győrben belefutni a csúcsforgalomba. Az M1-esen a kátyúkkal együtt is már valamelyik hídon keltem volna át Budapesten. Osztrákoknál a mellékutatkat folyamtosan javítgatják. Saját szememmel láttam, síparadicsomhoz vezető utat javítgatták, közmunkásoknak tűntek, zssákos aszfalt-kavics keveréket szórtak a kátyúba és a teherautó kerekével beletaposták. Nem gondolom, hogy örökös megoldásnak szánták, mivel még ki sem tisztították a gödröt.
Sot, eles szemueknek feltunhet hogy tobbszor ugyanazokat a kepeket vagjak be. Ezek szerint sikerult az osszes javitasra szorul reszt lefilmezni, tobbszor is. Nagyban segiti a bemutatott utjavitok munkajat. Csak azt banom hogy a film vegen bemutatott autos karokat a gyaklag szonyegbombazott moldav utakon szedtek ossze. Eddig azt hittem csak Gyurcsany hazudik. Tevedtem.
Kár hogy nem a Mészáros építette az m1est.aztán meg azt sem árt látni hogy nem mindent o épít. M2 Strabag. Csillagászati áron.azt is jó lenne ismerni hogy bárki is építi szétlopja az adott projektet.egyszer figyeld meg micsoda luxus autok állnak az építési területen . Alvállalkozók, művezetők, területi vezetők stb.1 Km ára ma mennyi? 4 milliárd ft? Ennek legalabb 30%at ellopják a különböző szinteken. Az építési területtol a központi igazgatóságokig terjedően értsük ide a politikai szálat is. Es lehet Mészárosozni de ez elotte is igy volt es utana is igy lesz.
"biztos nem hallottak a csodaszámba menõ magyar módszerrõl, ami úgy szól, hogy dupla-tripla osztrák árakon kell építeni egy harmadannyi ideig sem kitartó autópályát, amihez 10 évig hozzá sem érnek"
Jakkérem.... De nekik nincs is olyan Mészárosuk, aki okosabb, mint Cukkerberg!!! :)))))))
kb. 1-1.5 évvel ezelõtt kaptam rá, hogy Nickelsdorf-Gyõr között csak belsõ sáv, onnan 1-es út Bp-ig, de mostantól kénytelen leszek Mosonmagy-tól kezdve az 1-esen menni... kifelé dettó. Vissza a 80-as évekhez!
A leggázabb pld. az volt, hogy tavaly tavasszal-nyáron egy csomó helyen kint volt a “road works“ kamutábla 60-as sebességkorláttal, de a patyomkin-jellegû elkerítéseken belül SOHA SENKIT nem lehetett látni dolgozni... munkagépek sem voltak.
Németeknél, osztrákoknál ez úgy MÛKÖDIK, hogy évekre elõre eltervezett etapokban mindig elõvesznek egy 5-10-15 km-es szakaszt, és azt annyi emberrel és munkagéppel támadják, hogy a leggyorsabban elkészüljenek... biztos nem hallottak a csodaszámba menõ magyar módszerrõl, ami úgy szól, hogy dupla-tripla osztrák árakon kell építeni egy harmadannyi ideig sem kitartó autópályát, amihez 10 évig hozzá sem érnek (még felfestés szinten sem), majd amikor életveszélyessé rohadt, az egészet egyszerre “újraépítik“, csak most már tripla ill. négyszeres osztrák árakon.
Félelem és reszketés az M1-esen
.
Ezzel a szórakoztató videóval kívánok jó éjszakát
.
https://index.hu/video/2018/02/23/m1_autopalya_katyu/