Sziasztok!Azért nyitottam a topikot,hogy megtudjam másnak is van e ebrokeres számlája és másnal is olyan megbizhatatlan e...
Én 30%os veszteséget konyvelhetek el az elmuklt két hétben,a rossz rendszeruknek koszonhetoen... Ki lehet valahogy hajtani beloluk szerintetek azt a pénzt?ha igen akkor hogyan? nem kevés pénzrol van szo!!!!
Aruld mar el,miota van hogy kulon a szakasz fulre kell kattintani ,ha nyitoban szeretnem eladni?Mar ezert is 20 rohadt percet kell varni?Nem gondoljatok hogy pofatlansag amit tesztek az ugyfelekkel?
Ha nekem nem lesz a szamlamon a mai vesztesegem,amit mindez okozott,T+3 nap mulva viszem az osszes penzem!!!
Ti is ezt egyetek!!!Folyamatos hibak,nem mukodo rendszer,lefagyasok sorozata..stb!!Ezeket a hibakat mar tudjak evek ota,megsem javitjak?
Emberek!!!ebreszto!!!
Mert így szoktam és ha magasabban nyit lecsorgásban is meg van véve.
16 perc telt el a megbízás beadása után a teljesítésig.
7015ft ért kellett volna teljesülni nem az addigi napi max 7110ft-on ami a megbízás maximuma volt.
95000ft károm keletkezett .,Akkor nem értem miért fizetek azonnali hozzáférést,ha 20 perv múlva is ráérnek teljesíteni.
Tisztelt Ügyfelünk! A megbízások 8:52-kor, illetve 8:54-kor lettek megadva, és a rendszernek max. 20 perce van, hogy a megbízásokat a tőzsdére továbbítsa. Tehát nem rendszerhiba okozta, hogy nem a nyitó áron teljesültek a megbízások. Üdvözlettel, CIB Bank Zrt.
OTP részvényt vettem volna.Nyitóba 7015ft-ért kaphattam volna de nem vette meg hanem 9:10-kor
7110ft-on.Mondanom sem kell,hogy ez volt a max beker áram.Ez 1 nagy szar,de már nem sokáig szenvedek vele.
Real time előfizetést mér fizetünk ha 20 perc múlva is ráérnek teljesíteni.Agyrém.95000ft károm keletkezett.
Nekem ezt megmondták bent hogy ne reménykedjek amikor bent voltam a Szabatság téri központba. : ( De milyen érdekes riportot lehetne csínálni ebből az ország második bankja és fantom kötések a számlákon és a bank nem tesz semmit érdekes. : (
nekem megjott a valasz:((
csak reszletek a valaszbol
----
Kollegáink megvizsgálták korábbi megbízásait és technikai hibát találtak. Egy korábbi megbízása módosítását a rendszerünk hibásan érzékelte
.........
.Amikor mínuszba ment a portfóliója ezzel a mennyiséggel, valószínűleg akkor lehetett egy programfrissítés
Ezuton is szeretnem megkoszonni hogy fel sem merult a lehetoseg hogy az okozott karom megteritik, ezzel megkimelve engem a tovabbi levelezestol
Törölt felhasználó2008. 03. 11. 10:41
#1776
Háát nem tudom, hogy a daytraderek hogy tudnak az ebroker platformon kereskedni. Mindenesetre öszinte részvétem, aki ezen a rendszeren tud dt-be kereskedni :)Tegnap voltam a haveromnál, és ott néztem, néztem, csak néztem, hogy mennyit késik az egész rendszer. A könyvben még mindig látszott az az ajánlat, amit már rég megkötöttek és a kötéslistába szerepelt. Vett x részvényt és kb 3 perc múlva kapott visszajelzést, hogy létrejött az üzlet. Pedig addigra már adni kellett volna. Arról nem is szólva, hogy mikor bevitte a megbízást, halvány lila gőze nem volt a promt árról (pedig real time előfizetése van), mert ugyanis az nem frissült.
Megmutattam neki az EQ petijét, háááát levolt döbbenve a különbségen.
Tényleg nem akarom fikázni az ebrokit, de iszonyatosan gyatra lassu, áttekinthetetlen és ráadásul még drága is.
Ohh... csoda történt! Megkaptuk a kimutatást, mármint a januárit! A postai bélyegző szerint március 02.-án adták fel, ami vasárnap. Na ez is érdekes...
Kinyomtatták a fiokban nekünk a dolgot. Term. pénzt akartak kérni érte. De itt nem a pénzen van a hangsuly, hanem azon, term. nem bizonyitható hogy kinek van igaza, azaz hogy kaptunk e kimutatásokat vagy nem.
Nyilván szórakozásból kérünk új kimutatást 2 honappal később, és nem azért, mert tényleg nem kaptuk meg... na mindegy. Ez már a rosszhiszeműség a bank részéről. Miközben egy decemberi levelük megvan, amin nemcsak a nevem, de az irányitoszám is rosszul lett írva, és a cím is pontatlan. Csoda hogy megkaptam (igaz sokkal később).Pedig, a gépben láttad, jól van a címem...
Te egy jószándékú ember vagy, csak szerintem rossz helyen dolgozol, kívánom hogy ne bánd meg. Tudom mennyien jöttek el az IEB központból tavaly, és milyen problémák miatt.
Mint ügyfélként nem 1 féle, hanem kb. 5 féle különböző problémám volt a bankkal ebben a negyedévben, ezt soknak találom. Megoldást még nem kaptam rájuk, de nem is Tőled vártam, várom. Ez csak egy fórum. Kár hogy csak itt működik a kommunikáció úgy ahogy. Az elmúlt hónapokban a CIB24 telefonos és leveles változatában, ill. a bankfiókban jelzett problémáimra sem tudtak választ adni. Értsd, nem válaszoltak.
Irkálhatunk itt a hibákról naphosszat úgy gondolom, még csak azt sem tudom mondani, hogy nincs igazad. Nekem a célom nem feltétlenül az, hogy minden elmagyarázzak, hanem hogy gyors megoldást találjak a problémákra. Ezért írtam azt a levelet Neked itt a portfolio fórumon.
Érted, most azon mit tudok elemezgetni, hogy valaki nem kapta meg a havi kimutatást! 1000 oka lehet, akár rajtunk kívülálló is, sajnos nem tudok mit csinálni, nem én ülök ott bent. A megoldást tudom, ha az én ügyfelem lennél, behívnálak és ingyenesen a kezedbenyomnám! Részemről mást nem tudok tenni.
Amennyiben pedig nem foglalkoznánk a régi ügyfelekkel, akkor azt hiszem Te is látnád, hogy nem írnék itt ilyen esszéket!Nem akartam ennyire tárgyilagos lenni, csak nekem is van egy munkám, mellette itt is igyekszem megválaszolni a panaszokat, többet részemről nem tudok tenni.
Sikagjnak pedig tényleg megdöbbentő megjegyzései vannak, túl azon, hogy valótlan dolgokat állít! (ezt rágalmazásnak hívják másnéven.....)
Attól hogy valaki alkoholista (vagy nem), még a banknak korrektül kellene intéznie az ügyeit, nem látom az összefüggést, hacsak nem a CIB munkatársak is részegen dolgoznak bent munkaidőben. Talán erre utalnak a jelek... mindegy, a bíróságon nem az alkholszintet fogják mérni.
"A Te esetedben valóban a kelleténél több pozíció lett zárva, bár én a helyedben örülnék neki, de amennyiben gondolod a feleslegesen eladott rész visszavásárlásra kerül az eredeti bekerülési értéken. "
Nem tudtam hogy portfolio kezelést is vállaltok, önkéntes alapon!
Ami a szerződésemet illeti természetesen nincs erre vonatkozó rész. Talán a Bank Üzletszabályzatában van, amit ugyebár nem szokás odaadni az ügyfélnek, így is kapnak elég papírt. De majd megkeresem a bank honlapján, és átolvasom.
Utána visszatérhetünk a témára, milyen elvek szerint történik a kényszerlikvidálás.
Ami a kimutatást illeti fáradjak be a bankba... ez aztán a jófejség... ha az éves Tőzsdei árfolyam nyereségről/veszteségről tudnak küldeni levelet, másról miért nem? Volt rá példa januárban, hogy nem tudták a bankfiokban sem a decemberit kiáálítani a bankfiokban, mert nem tudtak hozzáférni a rendszerhez. Legfeljebb viszek egy hekkert magammal, ha a bankfiokba megyek. Vicces de, mult héten voltam bent egy másik CIB fiokban pénzt befizetni, és bizonyára véletlenül akkor sem volt jó a számitogépes rendszere a kollégáknak.
De öszintén szolva nem tudom mt magyarázott a pénztáros hölgy, hogy valamit nem tud bevinni a rendszerbe mert nem müködik.
Egy vállalkozás számláit, a cég könyvelőjének, havonta le kell könyvelnie a megadott napig így a banki átutalásokat és azok jutalékát is, erről az APEH felé kell küldeni valami egyenleget, vagy nem tudom mit, nem én vagyok a cég könyvelője, és nem is értek hozzá. Mindegy, nem tartozik a CIB bankra... Nem Te vagy tudatlan, hanem a CIB dilettáns.
Március van, és nem kaptuk meg a januárit sem. Szerintem nem is fogjuk...
Nem mondom hogy az egyik bank jobb mint a másik. Az IEB egész jó volt, de tényleg. Nagyon sajnáljuk hogy a CIB igy elcseszte a létező összes szempontból.
OTP-nél kezdtük, majd az MKB-nél folytattuk, aztán jött az IEB. Ha valahol nem stimmelnek a dolgok, onnan elhozzuk a cég bankügyeit. Vicces hogy utána megy a könyörgés meg a győzködés, hogy de majd jobban figyelünk, meg anyámkinnya... ez konkrétan az MKB-nál volt. A végén már annyira pofátlanok voltak, hogy konkrétan megmondták, hogy nem tetszik nekik, hogy fiók zárás előtt 15 perccel megyünk oda. És nem 6.-ig voltak nyitva, hanam f4-ig.
Meg kellen becsülnie a bankoknak az ügyfeleit, nem pedig leszarni.
A következő bankunk valószinüleg az UNICREDIT lesz. A tőkeszámlát még nem tudom melyik cégnél fogom nyitni, de azt biztos nem az UNICREDITnél.
Bankowebre akkor volt szükségem, amikor a cég aktív ügyfele voltam, nem pedig utána. A hozzáférés megszüntetése elég komoly aggályokat vet fel a bank informatikai rendszerével kapcsolatban.
Látszik hogy jól megy a CIB-nek, orrba szájba hirdetik magukat, hogy mennyi új fiokot nyitottak, meg milyen dijakat kaptak. Hát röhög a vakbelem. Ahol lószar van ott veréb is van... megértem a CIB mentalitását, hogy leszarja a régi ügyfeleit, mert jönnek új tudatlanok. És azt is nagyon jól tudom, hogy az IEB-CIB munkatársakkal is ugyanaz a koncepció.
A hitelt az IEB-től vettük föl... remélem nem fog hátrány érni minket emiatt.
Egyet azért nem kéne elfelejteni, a CIB és IEB fúzió a szinergia és költséghatékonyság miatt került lebonyolitásra. Ezen a bank nyer, az ügyfeleket pedig kár éri, úgyhgy erre hivatkozni szintén pofátlanság. Senki nem kérte az ügyfelek közül, hogy egyesüljön a két bank, a nagytulajdonosok és a részvényesek döntötték el.
Számtalan CIB-es és IEB-és ügyfél panaszkodik, majd hagyja ott a bankot. Csak a vakok és süketek nem látják és hallják.
Had kezdjem a kényszerlikvidálásos megjegyzéseddel, azthiszem ebben vagyok leginkább illetékes. A szerződésben kérlek tanulmányozd át a kényszerlikvidálásra vonatkozó részt! A pozíciód a megengedettnél jóval tovább hagytuk nyitva, azt hogy levél ment-e vagy sem ott a tényt nyilván sem megerősíteni sem cáfolni nem tudom, azonban úgy érzem, hogy aki negatív pozíciót nyit, az azért számon tudja tartani, hogy hány napja van nyitva. A likvidálásnál nem azt a pozíciót zárjuk amit legutóbb nyitottál, a likvidáló bármely pozíciót zárhatja, általában a sorrend azért az, hogy először az alapokat, abból is a forint alapú pénzpiaci alapot zárjuk legelőször lehetőség szerint, hogy ne kelljen a részvényportfolióba nyúlni. A Te esetedben valóban a kelleténél több pozíció lett zárva, bár én a helyedben örülnék neki, de amennyiben gondolod a feleslegesen eladott rész visszavásárlásra kerül az eredeti bekerülési értéken.
Amennyiben a kimutatás valamely okból nem érkezett meg, kérlek fáradj be a fiókodba, és ezt jelezve a helyszínen a kollegák tudnak ilyet kiállítani részedre. Lehet, hogy én vagyok tudatlan, de én még nem hallottam olyanról, hogy havonta kellene az apeh felé küldeni banki kimutatásokat, bár mondom mégegyszer lehet, hogy én nem vagyok kellőképpen jártas ez ügyben.
A hitel nem tudom, hogy mely céggel szemben áll fenn, amennyiben az adott cég nem él a csoportos beszedési megbízásával az nem a bank hibája, amennyiben velünk szemben áll fent, akkor természetesen semmilyen negatívum nem érhet ez ügyben.
A Bankowebes kérdésedre visszatérve arra továbbra sem sikerült rájönnöm, hogy miért nem üzemel a Te esetedben, kérlek, hogy amennyiben a fiókodban jársz nyissátok rá újra az Internetbankot!
Nem gondolom, hogy a CIB_IEB 100 sebből vérezne, tény, hogy a migráció nem volt zökkenőmentes, de aki már vett részt 2 bank egyesülésében az tökéletesen tisztában van vele, hogy ez nem egy egyszerű folyamat. A számítógépes rendszerek hibáit továbbra is igyekszünk a lehető leggyorsabban orvosolni ügyfeleink jövőben megelégedésére.
Törölt felhasználó2008. 03. 05. 06:22
#1764
minden kifogást, panaszt, javaslatot, észrevételt, stb. küldjétek el!
dr. Török László vezérigazgató részére Tisztelt dr. Török László Úr! A megtekinthető dokumentumok alapján ez év február 20-án és 21-én eladások történtek a részvényeimből, holott nem adtam ilyen jellegű megbízást. Kérem az ügy teljeskörű kivizsgálását és kártalanításomat, mely terjedjen ki a rendszer hibás működése okozta hátrányok összességére is!!!! Egyúttal várom korábbi levelemre is válaszát! 2008. március 4. Üdvözlettel:
Alább közreadom az általam 30 nappal régebben írt és mindezidáig válasz nélküli - Önhöz címzett - levelemet abban a reményben, hogy talán az ügyfeleket, illetve észrevételeiket is az eddigieknél hamarabb észleli szorgalmas és erőfeszítést igénylő munkája folyamán.
Tisztelt Török László Úr! Kérem, hogy adjon számomra mihamarabb egy időpontot a jövő hét kezdetétől bármikor, hogy személyesen tájékoztathassam Önt cégének - szűkebben az eBroker tevékenységének - általam észlelt visszásságairól, valamint az ezek által engem - és föltehetőleg az ügyfelek teljes körét is - érintő kellemetlenségekről és hátrányokról. Tisztelettel: sikagj"
Munkájához egészséget, valamint az ügyfelek szempontjai szerint is értékelhető sikereket kívánok!
Mondjuk ennél pofátlanabb hazugságot is hallottam már a CIB vezértől, amikor január közepén a Gazdasági Rádióban azt nyilatkozta, hogy voltak problémáik a fúzióval, de megoldották, és tökéletesen működik a rendszerük. Az interjú alatt, mentem be IEB fiókba, és nem tudtak a benti munkatársak hozzáférni a rendszerhez....
dreamer, a postázóban is rendet kellene rakni elég rendesen valakinek. Idén nem kapott egy kimutatást sem még a vállalkozói számlánk (sem), pedig a könyvelőnek havonta le kell adni az APEH felé ezeket a dokumentumokat.
A hitel törlesztő részleteket nem szedik le a megadott időpontban a számlánkról... ki tudja ennek milyen negativ következményei lesznek ránk nézve...
Akkor ott volt a kényszerlikvidálásos dolog, ami egyrészt túl ment a tőkeáttét kereten, másrészt nem az lett eladva, mint amit hitelből vettem, harmadrészt nem értesítettek róla előre.
Az éves kimutatás ugye el lett cseszve, a módosítást késve küldték.
A Telecenter munaktársak nem válaszolnak a levelekre.
Értékelem hogy egy tőzsdei fórumon keresztül próbálsz segíteni, de az a gond, hogy a CIB_IEB 100 sebből vérzik...
Miért maradna bárki is ennél a banknál ügyfélként, akinek ilyen és ennyi problémája van?
Törölt felhasználó2008. 03. 05. 02:13
#1759
" Sok volt ez a 2 hónap, és az átutalási jutalékok is pofátlanul magasak az IEB-hez képest"
"Változik-e valamilyen szolgáltatás ára az egyesülés kapcsán? [masni22]
- Önmagában az egyesülés miatt semmilyen ár- vagy díjemelésre nem kerül sor. A fúziótól függetlenül ugyanakkor folyamatosan karbantartjuk kondíciós listánkat, és a piaci helyzet, versenytársaink lépései, vagy éppen saját költségeink változása miatt rendszeresen teszünk korrekciós lépéseke."
link
[origo] Vendégszoba - Török László, a CIB vezérigazgatója az IB-vel való egyesülésrõl
a mészárlást követõen a mészárosokat pártolni.....
az áldozatokat látván a hóhérokat dícsõíteni....
a megtévesztetteket hallván õket elnémítani.....
a valóságot észlelvén azt visszautasítani.....
De ha a volt IEB-s Kovács Gézáné telefonszámát megszerzed, már azzal is sokat segitettél.
Az a gond, hogy a saját számlavezető fiokomban sem tudtak mit csinálni az elveszett bankoweb hozzáférésemel. Azt mondták nem létezik, nyom nélkül eltünt. Jó hogy itt van előttem a szerződés róla...
Vicces a dolog, addig amig nem pénz tűnik el, bár ez a tegnapi akció ez egy intő jel!
Volt egy Osztályvezető, aki az IEB-től szokott írni, és őt szoktam felhívni a dolgokkal kapcsolatban, mert eddig mindig korrektül el tudtuk intézni a vitás ügyeket. Most se levél, se telefon... se csoki...
Eladtak részvényeket a számlámról. Ott figyel rajta most egy rakat kp. Baromira örülök neki... Persze hogy nem szoktatok... ha szoknátok, már rég bezárta volna a céget a PSZÁF. Ill. az ügyfelek megszüntetnék a számlákat... én is ezt fogom tenni, az összes számlával. Sok volt ez a 2 hónap, és az átutalási jutalékok is pofátlanul magasak az IEB-hez képest.
Nem tudtam hogy a CIB-nek nincs számlaadási kötelezettsége... vállalkozói számlám is van ott, igaz nem sokáig. A könyvelőmnek havonta kell leadni a papírokat, nem elsősorban a tőzsdésről van szó, hanem az átutalásokat, és az azokért fizetett jutalékokról stb. De azért bosszant, hogy nem tudom mi zajlik a saját folyószámlámon, amihez a tőkeszámla kapcsolódik, milyen havidijat kér az új CIB, és stb... azt sehol sem tudom megnézni! Amúgy 4 számlám van/ volt az IEB-nél... ebből az egyik nem funkcionál.
De akkor is, február végén még nem kaptam januári kimutatást!!!
Egy normális intézménynél, ha elköltözik az Osztály, átirányitják a telefonszámot, agy hasonló. Azt már láttuk az elmúlt hónapokban, hogy a CIB IEB fúzió nem normálisan zajlott...
Vicces, de az a szám, amin eddig hívtam az egyik Osztályvezatőt, nem elérhető...
Katasztrófa ez a bank, komolyan. Sem milyen kimutatásom nincs arról, hogy mi van a folyószámlámmal. Bankowebet megszüntették, elcseszték, hozzáférhetetlen, kimutatást meg sem elektronikus sem papír formban nem kaptam még idén. Fogalmam sincs miket vonnak nekem le jutalék és szolgáltatás cimszó alatt.
Tegnap meg eladtak a számlámról nem kevés részvényt, csak úgy, se szó se beszéd.
Részemről befejezem az eBroker történetet, PSZÁF, TV ügyvédje, Tékozló Homár, Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség, és Tőzsdei blogokon keresztül fogok búcsúüzenetet mondani...
Nem lehet hogy nekem írták, ugyanis tegnap írtam nekik egy levelet, és elküldtem őket az anyjukba. Korábban még sosem csináltam ilyet, higadt és tárgyilagos leveleket szoktam írni, de tegnap elszakadt a kötél...
Üzit sajna én sem láttam, csak a címet. Amikor megnyitotam már üres volt. De azért így is meghatódtam :)
Remélem aki rákattintott az 1 hét ingyen kereskedést kap megint. Na ez lenne a NAGY SZÁM ! :)
A fúzió kapcsán Török el mondta, körülbelül 230 emberévnyi munkát jelentett a bank munkatársai számára. A tulajdonképpeni migráció 5 munkanap alatt zajlott le, egyedül a eBroker webes felületének migrálása csúszott. A vezérigazgató elismerte, hogy a migráció után a működésben voltak fennakadások, de pl. az internetbank valamikor dupla akkora terhelés mellett üzemelt, mint korábban bármikor. Egy átlagos IEB ügyfél az első napokban tizenhatszor aktívabb érdeklődésű volt, mint egy CIB-es. A fúzió költsége 2007-2008-ban CF alapon mintegy 5 milliárd forintba kerül, ennek egy része beruházás. Az 5 milliárd forint 60%-a jelent meg a 2007-es eredménykimutatásban. (Az IEB-nél 350 millió forintos költség jelent meg.) Ezen kívül a bank idén logót vált, ez külön költségként jelenik meg. Ennek költségét 1.5 milliárd forintra teszi a bank, ennek háromnegyede CAPEX jellegű. Az IEB ügyfelek lemorzsolódását nem tudja egyelőre még számszerűsíteni a bank. Hogy azta jó édes telibever ku..a a...át még mi tehetünk az egészről.
A real time adatok hány mp-ként frissülnek? kb 30mp
Napon túli pozit nyitok, de úgy döntök közben, hogy napon belül mégis lezárom. Ebben az esetben milyen jutalékot számítanak (magánbef. csomag) fel. A vétel fedezetére DKJ-m van. Amennyiben napon belül nyitom/zárom a pozit, abban az esetben úgye nem kell eladni a DKJ-t ? .0.2% DKJ nekem nincs , de a részvényt nem kell, gondolom ezt sem.
Amennyiben DT pozit nyitok, akkor azt aznap le is kell zárni, még akkor is, ha van DKJ fedezetem?
Ezt nem kell,csak a TDT , AZT ZÁRJÁK 16-10-KOR
Törölt felhasználó2008. 02. 27. 15:22
#1728
Sziasztok,
Szeretnék pár dolgot kérdezni az ebrokival kapcsolatban.
1. A real time adatok hány mp-ként frissülnek?
2. Napon túli pozit nyitok, de úgy döntök közben, hogy napon belül mégis lezárom. Ebben az esetben milyen jutalékot számítanak (magánbef. csomag) fel. A vétel fedezetére DKJ-m van. Amennyiben napon belül nyitom/zárom a pozit, abban az esetben úgye nem kell eladni a DKJ-t ?
3. Amennyiben DT pozit nyitok, akkor azt aznap le is kell zárni, még akkor is, ha van DKJ fedezetem?
Sajnos, erre számtalan példa van. Én mindig bekakulálok némi bírságot, pótlékot. Ez sajnos elkerülhetetlen. A szabályok (adó, járulék mértékek) is eleve olyanok, hogy feltételezik a csalást.
Sajnos igenis érint, mert tőzsdézel. A hvg-ben olvastam, hogy megvizsgáltak egy lányt, aki a szüleitől kapott egy suzukit. Eladta. Talán 2 misiért vette, 1.6 ért adta el. Megállapítottak neki eltitkolt jövedelmet. Kamattal, pótlékkal, bírsággal be kellett fizetnie az apehnek 2 milliót! Én infarktust kapnék.
Nekem február 15-én többszöri levélváltás után (nagyon segítőkészek voltak) emailben elküldték. Persze így is elb@sztam, de önellenőrzéssel lehet javítani.
Na itt az új adóigazolás. Szerintetek, ha most már be ment volna az adóbevallásom, hogy kérném vissza a pénzemet? Tuti revízió! A páromnak már be is kellett adni. Ha most pótlékolják + még esetleg meg is vizsgálják, az kinek a felelősége?
Most eppen megy (11:53). Engem inkabb az keserit el, hogy minden pluszban van, Bukarest csaknem 4%-ot raketazott, Budapest meg meg 2 jelentektelen tozsde tarsasagaban minuszban...
Elvileg 30 nap a válaszra a határidő! Mondanám, hogy gyorsabban meglesz, de nagyon sok a panasz - mint azt Ti is érzékelitek - ezért előfordulhat, hogy valóban 30 nap lesz!
Kis türelmeteket kérem, most a héten voltam bent a srácoknál, tényleg nagyon sokat foglalkoznak az ügyekkel, csak sajnos az emberi erőforrás ilyen tekintetben véges!
küld el mégegyszer és a tárgyrovatba ird be hogy s.o.s. 17 db felkiáltójellel (komolyan mondom)
Törölt felhasználó2008. 02. 19. 09:52
#1705
Dreamer!
meg tudnád mondani, hogy az e-broker "üzenetküldés" funkciójával küldött panaszomat kb. hány nap alatt válaszolják meg? Valamit miért nem tart meg egy másolatot arról, amit küldtem.
köszi
Törölt felhasználó2008. 02. 18. 09:39
#1704
Voltam pénteken a Szabadság téri bankban. Akinek kára keletkezet az írja le a megbizási azonositot a darab számot és pontosan mindent és a panaszát adja le és amikor idejük lesz rá ki vizsgálják nekem ezt mondták.Ez csak azokra vonatozik akiknek olyan kötés van a számlájukon amit nem ők csínáltak.Még egy érdekeség az egykori Ieb-esek szerint a Cibesek miat van gond a Cibesek szerint meg az Ieb-esek miatt vannak a problémák szokásos egymásra mutogatás.
hát ja.
csak novemberbe még a szingli iebnél simán tudtam felvenni zsét akár rv eladás után 5 percel is, max számoltak 3 napra kamatot..
végül is nem sűrűn veszek fel csak meglepődtem.
EBROKER
Én 30%os veszteséget konyvelhetek el az elmuklt két hétben,a rossz rendszeruknek koszonhetoen... Ki lehet valahogy hajtani beloluk szerintetek azt a pénzt?ha igen akkor hogyan? nem kevés pénzrol van szo!!!!