Topiknyitó: bpmcwap 2005. 02. 14. 09:29

EBROKER  

Sziasztok!Azért nyitottam a topikot,hogy megtudjam másnak is van e ebrokeres számlája és másnal is olyan megbizhatatlan e...
Én 30%os veszteséget konyvelhetek el az elmuklt két hétben,a rossz rendszeruknek koszonhetoen... Ki lehet valahogy hajtani beloluk szerintetek azt a pénzt?ha igen akkor hogyan? nem kevés pénzrol van szo!!!!
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2008. 03. 25. 11:41
#1780
Teljesen igazad van . Velem is ezt csinálták reggel.
Törölt felhasználó 2008. 03. 25. 11:33
Előzmény: #1778  Törölt felhasználó
#1779
Tisztelt Ügyfelünk! A megbízások 8:52-kor, illetve 8:54-kor lettek megadva, és a rendszernek max. 20 perce van, hogy a megbízásokat a tőzsdére továbbítsa. Tehát nem rendszerhiba okozta, hogy nem a nyitó áron teljesültek a megbízások. Üdvözlettel, CIB Bank Zrt.
OTP részvényt vettem volna.Nyitóba 7015ft-ért kaphattam volna de nem vette meg hanem 9:10-kor
7110ft-on.Mondanom sem kell,hogy ez volt a max beker áram.Ez 1 nagy szar,de már nem sokáig szenvedek vele.
Real time előfizetést mér fizetünk ha 20 perc múlva is ráérnek teljesíteni.Agyrém.95000ft károm keletkezett.
Törölt felhasználó 2008. 03. 13. 09:48
Előzmény: #1777  Törölt felhasználó
#1778
Nekem ezt megmondták bent hogy ne reménykedjek amikor bent voltam a Szabatság téri központba. : ( De milyen érdekes riportot lehetne csínálni ebből az ország második bankja és fantom kötések a számlákon és a bank nem tesz semmit érdekes. : (
Törölt felhasználó 2008. 03. 13. 09:39
Előzmény: #1776  Törölt felhasználó
#1777
nekem megjott a valasz:((
csak reszletek a valaszbol
----
Kollegáink megvizsgálták korábbi megbízásait és technikai hibát találtak. Egy korábbi megbízása módosítását a rendszerünk hibásan érzékelte
.........
.Amikor mínuszba ment a portfóliója ezzel a mennyiséggel, valószínűleg akkor lehetett egy programfrissítés

Ezuton is szeretnem megkoszonni hogy fel sem merult a lehetoseg hogy az okozott karom megteritik, ezzel megkimelve engem a tovabbi levelezestol

Törölt felhasználó 2008. 03. 11. 10:41
#1776
Háát nem tudom, hogy a daytraderek hogy tudnak az ebroker platformon kereskedni. Mindenesetre öszinte részvétem, aki ezen a rendszeren tud dt-be kereskedni :)Tegnap voltam a haveromnál, és ott néztem, néztem, csak néztem, hogy mennyit késik az egész rendszer. A könyvben még mindig látszott az az ajánlat, amit már rég megkötöttek és a kötéslistába szerepelt. Vett x részvényt és kb 3 perc múlva kapott visszajelzést, hogy létrejött az üzlet. Pedig addigra már adni kellett volna. Arról nem is szólva, hogy mikor bevitte a megbízást, halvány lila gőze nem volt a promt árról (pedig real time előfizetése van), mert ugyanis az nem frissült.
Megmutattam neki az EQ petijét, háááát levolt döbbenve a különbségen.
Tényleg nem akarom fikázni az ebrokit, de iszonyatosan gyatra lassu, áttekinthetetlen és ráadásul még drága is.
Törölt felhasználó 2008. 03. 07. 14:21
Előzmény: #1773  Törölt felhasználó
#1775
JA mondjuk elég komoly pénzt vontak le érte...
Törölt felhasználó 2008. 03. 07. 08:48
Előzmény: #1773  Törölt felhasználó
#1774
Hihetetlen de üresek a könyvek az ebrokiban!
Ez ma le fog állni, 100%!

Ja és nem csak Mercurisnak vannak problémái az ebrokival, én még 3-4 ügyfélről tudok, akinek szarnak az ügyeire! Már egy hónapja! ISO ide vagy oda!
Törölt felhasználó 2008. 03. 07. 02:27
Előzmény: #1772  Törölt felhasználó
#1773
Ohh... csoda történt! Megkaptuk a kimutatást, mármint a januárit! A postai bélyegző szerint március 02.-án adták fel, ami vasárnap. Na ez is érdekes...

Dreamer, Te intézted hogy elküldjék???
Törölt felhasználó 2008. 03. 06. 17:37
Előzmény: #1769  Törölt felhasználó
#1772
OK.

Kinyomtatták a fiokban nekünk a dolgot. Term. pénzt akartak kérni érte. De itt nem a pénzen van a hangsuly, hanem azon, term. nem bizonyitható hogy kinek van igaza, azaz hogy kaptunk e kimutatásokat vagy nem.

Nyilván szórakozásból kérünk új kimutatást 2 honappal később, és nem azért, mert tényleg nem kaptuk meg... na mindegy. Ez már a rosszhiszeműség a bank részéről. Miközben egy decemberi levelük megvan, amin nemcsak a nevem, de az irányitoszám is rosszul lett írva, és a cím is pontatlan. Csoda hogy megkaptam (igaz sokkal később).Pedig, a gépben láttad, jól van a címem...

Te egy jószándékú ember vagy, csak szerintem rossz helyen dolgozol, kívánom hogy ne bánd meg. Tudom mennyien jöttek el az IEB központból tavaly, és milyen problémák miatt.

Mint ügyfélként nem 1 féle, hanem kb. 5 féle különböző problémám volt a bankkal ebben a negyedévben, ezt soknak találom. Megoldást még nem kaptam rájuk, de nem is Tőled vártam, várom. Ez csak egy fórum. Kár hogy csak itt működik a kommunikáció úgy ahogy. Az elmúlt hónapokban a CIB24 telefonos és leveles változatában, ill. a bankfiókban jelzett problémáimra sem tudtak választ adni. Értsd, nem válaszoltak.

Az Év bankja 2007...

és 2008?
balta
balta 2008. 03. 06. 14:53
Előzmény: #1770  kispangit
#1771
Kispangit: Hasonlítsd össze a kondíciós listákat: link
Ha semmire nem használod a számládat, lehet jobb a Classic.
kispangit 2008. 03. 06. 14:45
#1770
dreamer,
Megy az ebroker cib classic csomaggal is? Ha igen, én átmennék online-ról classicra...Valami, ami miatt nem érdemes váltani?
Törölt felhasználó 2008. 03. 05. 19:24
Előzmény: #1768  Törölt felhasználó
#1769
Üdv ismét!

Irkálhatunk itt a hibákról naphosszat úgy gondolom, még csak azt sem tudom mondani, hogy nincs igazad. Nekem a célom nem feltétlenül az, hogy minden elmagyarázzak, hanem hogy gyors megoldást találjak a problémákra. Ezért írtam azt a levelet Neked itt a portfolio fórumon.

Érted, most azon mit tudok elemezgetni, hogy valaki nem kapta meg a havi kimutatást! 1000 oka lehet, akár rajtunk kívülálló is, sajnos nem tudok mit csinálni, nem én ülök ott bent. A megoldást tudom, ha az én ügyfelem lennél, behívnálak és ingyenesen a kezedbenyomnám! Részemről mást nem tudok tenni.

Amennyiben pedig nem foglalkoznánk a régi ügyfelekkel, akkor azt hiszem Te is látnád, hogy nem írnék itt ilyen esszéket!Nem akartam ennyire tárgyilagos lenni, csak nekem is van egy munkám, mellette itt is igyekszem megválaszolni a panaszokat, többet részemről nem tudok tenni.

Sikagjnak pedig tényleg megdöbbentő megjegyzései vannak, túl azon, hogy valótlan dolgokat állít! (ezt rágalmazásnak hívják másnéven.....)
Törölt felhasználó 2008. 03. 05. 17:21
Előzmény: #1766  Törölt felhasználó
#1768
Attól hogy valaki alkoholista (vagy nem), még a banknak korrektül kellene intéznie az ügyeit, nem látom az összefüggést, hacsak nem a CIB munkatársak is részegen dolgoznak bent munkaidőben. Talán erre utalnak a jelek... mindegy, a bíróságon nem az alkholszintet fogják mérni.
Törölt felhasználó 2008. 03. 05. 17:14
Előzmény: #1765  Törölt felhasználó
#1767
Üdv dreamer!

"A Te esetedben valóban a kelleténél több pozíció lett zárva, bár én a helyedben örülnék neki, de amennyiben gondolod a feleslegesen eladott rész visszavásárlásra kerül az eredeti bekerülési értéken. "

Nem tudtam hogy portfolio kezelést is vállaltok, önkéntes alapon!

Ami a szerződésemet illeti természetesen nincs erre vonatkozó rész. Talán a Bank Üzletszabályzatában van, amit ugyebár nem szokás odaadni az ügyfélnek, így is kapnak elég papírt. De majd megkeresem a bank honlapján, és átolvasom.
Utána visszatérhetünk a témára, milyen elvek szerint történik a kényszerlikvidálás.

Ami a kimutatást illeti fáradjak be a bankba... ez aztán a jófejség... ha az éves Tőzsdei árfolyam nyereségről/veszteségről tudnak küldeni levelet, másról miért nem? Volt rá példa januárban, hogy nem tudták a bankfiokban sem a decemberit kiáálítani a bankfiokban, mert nem tudtak hozzáférni a rendszerhez. Legfeljebb viszek egy hekkert magammal, ha a bankfiokba megyek. Vicces de, mult héten voltam bent egy másik CIB fiokban pénzt befizetni, és bizonyára véletlenül akkor sem volt jó a számitogépes rendszere a kollégáknak.
De öszintén szolva nem tudom mt magyarázott a pénztáros hölgy, hogy valamit nem tud bevinni a rendszerbe mert nem müködik.

Egy vállalkozás számláit, a cég könyvelőjének, havonta le kell könyvelnie a megadott napig így a banki átutalásokat és azok jutalékát is, erről az APEH felé kell küldeni valami egyenleget, vagy nem tudom mit, nem én vagyok a cég könyvelője, és nem is értek hozzá. Mindegy, nem tartozik a CIB bankra... Nem Te vagy tudatlan, hanem a CIB dilettáns.
Március van, és nem kaptuk meg a januárit sem. Szerintem nem is fogjuk...

Nem mondom hogy az egyik bank jobb mint a másik. Az IEB egész jó volt, de tényleg. Nagyon sajnáljuk hogy a CIB igy elcseszte a létező összes szempontból.
OTP-nél kezdtük, majd az MKB-nél folytattuk, aztán jött az IEB. Ha valahol nem stimmelnek a dolgok, onnan elhozzuk a cég bankügyeit. Vicces hogy utána megy a könyörgés meg a győzködés, hogy de majd jobban figyelünk, meg anyámkinnya... ez konkrétan az MKB-nál volt. A végén már annyira pofátlanok voltak, hogy konkrétan megmondták, hogy nem tetszik nekik, hogy fiók zárás előtt 15 perccel megyünk oda. És nem 6.-ig voltak nyitva, hanam f4-ig.
Meg kellen becsülnie a bankoknak az ügyfeleit, nem pedig leszarni.
A következő bankunk valószinüleg az UNICREDIT lesz. A tőkeszámlát még nem tudom melyik cégnél fogom nyitni, de azt biztos nem az UNICREDITnél.
Bankowebre akkor volt szükségem, amikor a cég aktív ügyfele voltam, nem pedig utána. A hozzáférés megszüntetése elég komoly aggályokat vet fel a bank informatikai rendszerével kapcsolatban.

Látszik hogy jól megy a CIB-nek, orrba szájba hirdetik magukat, hogy mennyi új fiokot nyitottak, meg milyen dijakat kaptak. Hát röhög a vakbelem. Ahol lószar van ott veréb is van... megértem a CIB mentalitását, hogy leszarja a régi ügyfeleit, mert jönnek új tudatlanok. És azt is nagyon jól tudom, hogy az IEB-CIB munkatársakkal is ugyanaz a koncepció.

A hitelt az IEB-től vettük föl... remélem nem fog hátrány érni minket emiatt.

Egyet azért nem kéne elfelejteni, a CIB és IEB fúzió a szinergia és költséghatékonyság miatt került lebonyolitásra. Ezen a bank nyer, az ügyfeleket pedig kár éri, úgyhgy erre hivatkozni szintén pofátlanság. Senki nem kérte az ügyfelek közül, hogy egyesüljön a két bank, a nagytulajdonosok és a részvényesek döntötték el.
Számtalan CIB-es és IEB-és ügyfél panaszkodik, majd hagyja ott a bankot. Csak a vakok és süketek nem látják és hallják.
Törölt felhasználó 2008. 03. 05. 08:29
Előzmény: #1756  Törölt felhasználó
#1766
sikagj! :)

Örülök, hogy visszatértél, mindíg felvidítanak alkoholszagú megjegyzéseid!
Törölt felhasználó 2008. 03. 05. 08:22
Előzmény: #1760  Törölt felhasználó
#1765
Üdv ismét Mercurius!

Had kezdjem a kényszerlikvidálásos megjegyzéseddel, azthiszem ebben vagyok leginkább illetékes. A szerződésben kérlek tanulmányozd át a kényszerlikvidálásra vonatkozó részt! A pozíciód a megengedettnél jóval tovább hagytuk nyitva, azt hogy levél ment-e vagy sem ott a tényt nyilván sem megerősíteni sem cáfolni nem tudom, azonban úgy érzem, hogy aki negatív pozíciót nyit, az azért számon tudja tartani, hogy hány napja van nyitva. A likvidálásnál nem azt a pozíciót zárjuk amit legutóbb nyitottál, a likvidáló bármely pozíciót zárhatja, általában a sorrend azért az, hogy először az alapokat, abból is a forint alapú pénzpiaci alapot zárjuk legelőször lehetőség szerint, hogy ne kelljen a részvényportfolióba nyúlni. A Te esetedben valóban a kelleténél több pozíció lett zárva, bár én a helyedben örülnék neki, de amennyiben gondolod a feleslegesen eladott rész visszavásárlásra kerül az eredeti bekerülési értéken.

Amennyiben a kimutatás valamely okból nem érkezett meg, kérlek fáradj be a fiókodba, és ezt jelezve a helyszínen a kollegák tudnak ilyet kiállítani részedre. Lehet, hogy én vagyok tudatlan, de én még nem hallottam olyanról, hogy havonta kellene az apeh felé küldeni banki kimutatásokat, bár mondom mégegyszer lehet, hogy én nem vagyok kellőképpen jártas ez ügyben.

A hitel nem tudom, hogy mely céggel szemben áll fenn, amennyiben az adott cég nem él a csoportos beszedési megbízásával az nem a bank hibája, amennyiben velünk szemben áll fent, akkor természetesen semmilyen negatívum nem érhet ez ügyben.

A Bankowebes kérdésedre visszatérve arra továbbra sem sikerült rájönnöm, hogy miért nem üzemel a Te esetedben, kérlek, hogy amennyiben a fiókodban jársz nyissátok rá újra az Internetbankot!

Nem gondolom, hogy a CIB_IEB 100 sebből vérezne, tény, hogy a migráció nem volt zökkenőmentes, de aki már vett részt 2 bank egyesülésében az tökéletesen tisztában van vele, hogy ez nem egy egyszerű folyamat. A számítógépes rendszerek hibáit továbbra is igyekszünk a lehető leggyorsabban orvosolni ügyfeleink jövőben megelégedésére.

Törölt felhasználó 2008. 03. 05. 06:22
#1764
minden kifogást, panaszt, javaslatot, észrevételt, stb. küldjétek el!

cieb@citromail.hu

jöhet a megoldás!
Törölt felhasználó 2008. 03. 05. 06:02
#1763
Tárgy : vizsgálat
Üzenet dátuma: 2008/03/04 10:57:22

dr. Török László vezérigazgató részére Tisztelt dr. Török László Úr! A megtekinthető dokumentumok alapján ez év február 20-án és 21-én eladások történtek a részvényeimből, holott nem adtam ilyen jellegű megbízást. Kérem az ügy teljeskörű kivizsgálását és kártalanításomat, mely terjedjen ki a rendszer hibás működése okozta hátrányok összességére is!!!! Egyúttal várom korábbi levelemre is válaszát! 2008. március 4. Üdvözlettel:
Törölt felhasználó 2008. 03. 05. 03:25
Előzmény: #1761  Törölt felhasználó
#1762

dr. Török lászló
CIB vezérigazgató részére

Tisztelt Török Úr!

Alább közreadom az általam 30 nappal régebben írt és mindezidáig válasz nélküli - Önhöz címzett - levelemet abban a reményben, hogy talán az ügyfeleket, illetve észrevételeiket is az eddigieknél hamarabb észleli szorgalmas és erőfeszítést igénylő munkája folyamán.

"Tárgy : fogadási időpont
Üzenet dátuma: 2008/02/05 00:50:43

Tisztelt Török László Úr! Kérem, hogy adjon számomra mihamarabb egy időpontot a jövő hét kezdetétől bármikor, hogy személyesen tájékoztathassam Önt cégének - szűkebben az eBroker tevékenységének - általam észlelt visszásságairól, valamint az ezek által engem - és föltehetőleg az ügyfelek teljes körét is - érintő kellemetlenségekről és hátrányokról. Tisztelettel: sikagj"

Munkájához egészséget, valamint az ügyfelek szempontjai szerint is értékelhető sikereket kívánok!

Üdvözlettel:

Törölt felhasználó 2008. 03. 05. 02:27
Előzmény: #1759  Törölt felhasználó
#1761
Mondjuk ennél pofátlanabb hazugságot is hallottam már a CIB vezértől, amikor január közepén a Gazdasági Rádióban azt nyilatkozta, hogy voltak problémáik a fúzióval, de megoldották, és tökéletesen működik a rendszerük. Az interjú alatt, mentem be IEB fiókba, és nem tudtak a benti munkatársak hozzáférni a rendszerhez....

Topik gazda

bpmcwap
bpmcwap
5 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek