Sziasztok!Azért nyitottam a topikot,hogy megtudjam másnak is van e ebrokeres számlája és másnal is olyan megbizhatatlan e...
Én 30%os veszteséget konyvelhetek el az elmuklt két hétben,a rossz rendszeruknek koszonhetoen... Ki lehet valahogy hajtani beloluk szerintetek azt a pénzt?ha igen akkor hogyan? nem kevés pénzrol van szo!!!!
Akkor nyert ügyed van, totál jogosan követelheted az ügylet zárását és a jóváírást. Persze hiába jogos, szinte reménytelen a megegyezés velük. Te tudod mekkora az összeg, megéri-e velük kötözködni. Bár az árfolyam se reménytelen még. Sok sikert az ügylethez, én zártam mindent, és néhány napig be sem szeretnék lépni (na ez is reménytelen!).
Az valszeg azért van, mert el sem adták. Én 2935-ön jártam ugyanígy. Pedig utána még 10 percig volt felette is az árfolyam. Most kezdhetnék e-mailezgetni velük a kártérítésért, de a választ előre sejtem: "szerződés szerint 15 percen belül kell az ajánlatnak a tőzsdére bekerülni". Bezzeg a 2870-es módosításom 4 mp-el hamarabb teljesült, mint maga a megbízás ideje. Erre varrjatok gombot!!!Most már minden nap megszivatnak???!!!
ez tényleg érdekes egy bagázs..
nekem is küldtek egy 180 e -es tartozást vmi hibás hitel kamat elszámolás miatt de szintén semmi alátámasztás , részletezés ,stb.De ugy hogy közbe okt.-be megszüntettem az ebrokit ,de a cibes magánszámla az online directel megmaradt ,azon van lekötve vmekkora összeg.
irtam nekik válasz mailt ,de semmi komolyat inkább csak vagdaloztam a troger rendszerük,meg az év eleji használhatatlanságuk miatt amiért inkább ők tartoznak nekem hamár igy hasra ütögetünk és összeg bekiabálosditn játszunk(kb akkor lehettem bef hiteles poziba)
mit ad Isten felhivtak hogy törölték a tartozást igazábol csak annyival indokolták hogy megszüntetett ügyfélszámlárol nem követelik,de hozzáteszem mint cib ügyfél számla vezetéssel rendelkezek a mai napig.
teljesen komolytalan tényleg mint a piacon,ilyet még sehol nem láttam ha ő jogosnak véli a követelését és mégis szinte egy félvállrol elejetett mondatra lemond róla...
Ha valakit érdekel a késedelmi kamatok miatt érdemes reklamálni az év bankjánál.
És ezt most nem pejoratív értelemben ,mondom. A reklamációs levelemre kaptam egy 5 oldalas kimutatást, levezetve, és elnézést kérő levelet is.
És a késedelmi kamat összege most már harmadszorra változott (csökkent), és most már pariban van a leemelt összegekkel.
Csak azt nem értem, hogy ez eleve miért nem volt így, és miért kellett irogálnom...
Sikerült ma valakinek üzletelni? Én részemről nem vagyok hajlandó tovább 1 Ft veszteséget sem lenyelni az ebroki miatt. CIB, készítsétek a pénztárcátok, vagy imádkozzatok, hogy legyen még egy hullám felfele!!!!!!!!!!
..reklamálni kell e-mailben!! ...ez legalábbis bejött az Erste vs portfolio rendszer esetében...novemberben volt egy pár olyan napom, amikor 2 percenként ömlesztve adta az adatokat,küldtem panaszt, és korrekten megoldották (év hátralévő részére nem kérnek real-ért pénzt)...magam is meglepődtem, hogy tán életemben először egy cég korrekten viselkedik az ügyféllel...
Az e-brokerben is csúcs az amúgy, amit már megfigyeltem pár napja, h a kötéslista kábé fél percet késik az 5-ös könyvhöz képest. Ezt észrevette már valaki?
Én a Quaestor-ban gondolkodok, csak félek, mert lehet az megy egy maffia :)
1 hónapja képtelenek egy bankgarancia szerződést MEGHOSSZABÍTANI. Telefonon szinte képtelenség őket elérni. Amikor állítólag nincs munkája a bankosoknak.
Az egész CIB egy csődtömeg, mióta egyesült az IEB-vel.
Év bankja... na persze. Egymásnak adják a díjakat.
Én is ilyen kamatos levelet kaptam szintén részletezés nélkül.
Mivel már dobbantottam, de hagytam ott egy pici maradékot, le is szívták gyorsan, fittyethányva a levelemnek, amiben nem fogadtam el sem a mértékét, sem a jogosságát.
De azért az év Bankja jó fej, hiszen nem annyit vettek le extra, mint amennyit a levélben jeleztek, és nem is annyit, mint ami a különbözet lett volna, hanem egy harmadik összeget.
Hát tényleg mintha a piacon lennénk, csak ott nincs reklamáció a pénztártól való távozás után.
Ebbe a CIB-be már belefáradtam (átláthatatlanság), úgyhogy be is zárom a számlámat, majd ha arra járok, mert a végén még gondolnak eggyet és a késedelmi kamat gyanánt viszik a házamat is a fejem felől...
Tudok CIB-eket, de Nekem ez kéne. Honlapjuk szerint van, egy másik közeli fiókban is azt mondták itt van, én is láttam már, de most 2x-re sem találtam meg. Szerintem megszünt stikában.
Ezt mondtam én is, de még csak alá sem volt irva, már bocsánat én hol tehetek erről, hogy ők nem tudnak számolni,és aki közben megszüntette a számláját azzal mi van, én megmogmondtam ha le merik vonni megyek a PSZÁF hoz.
Én meg érdekes levelet kaptam. Elfelejtették levonogatni a Bef.hitel kamatokat, most meg egyösszegben kérik fizessem be, mindenféle részletezés nélkül.
Amúgy ma reggal nem igazán volt elérhatő a CIB Internet Bank.
És a Ferenc kőrúti fiókot sem találtam meg. Pedig 2x is elmentem ott, ahol kéne lennie. A telefont sem veszik fel.
József körúti Fiók 1085 Budapest, József krt. 59−61. A honlapjuk szerint.
Ez botrány amit csinálnak, szerintem a CIB le akarja épiteni ezt az online kereskedést, két hónapja nem lehet TDT, a hatira hromszoros biztositékot kérnek, nem beszélve az utóbbi levelükről, hogy az első félévben technikai problémák miatt rosszul számoltak ezért perkzzask be XX forintot. A CIB az év bankja, na ja ki adta nekik a cimet nem mi az tuti.
Törölt felhasználó2008. 12. 08. 09:03
#1869
Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy tekintettel arra, hogy a napvégi pozíciózárások elmaradásának kockázata jelentősen megnőtt, 2008.10.10-i kereskedési naptól a Rendkívüli Piaci Helyzet fennmaradásáig Bankunk nem határoz meg olyan Budapesti Értéktőzsdén forgalmazott részvényt, amely TDayTrade kereskedésbe bevonható. A későbbi változásról Bankunk a Tisztelt Ügyfeleit honlapunkon keresztül tájékoztatja.
kötéslista tényleg látszik, realban, és ha megbizást adsz teljesül is, bár nem irja hogy "teljesithető," csak azt hogy "regisztrálva", aztán meg ha teljesült akkor azt hogy teljesült, kipróbáltam
eBroker tájékoztatás - Árfolyamszolgáltatási probléma
2008-05-05 09:09
Tisztelt Ügyfeleink!
Az eBroker kereskedési rendszer árfolyamszolgáltatójánál, a Reutersnél technikai hiba lépett fel, így az eBrokerbe jelenleg nem érkeznek BÉT tőzsdei árfolyamok. A szolgáltató dolgozik a probléma elhárításán, a megbízások tőzsdére juttatása és teljesítése zavartalan.
A megoldásig szíves türelmüket kérjük. Megértésüket köszönjük.
EBROKER
Én 30%os veszteséget konyvelhetek el az elmuklt két hétben,a rossz rendszeruknek koszonhetoen... Ki lehet valahogy hajtani beloluk szerintetek azt a pénzt?ha igen akkor hogyan? nem kevés pénzrol van szo!!!!