Majd ha szeretnék eladni a részvényeiket de mivel ingyen kapják őket így még ezen az áron is megéri nekik majd eladni. Továbbra is azt mondom, hog elképzelni sem tudok olyan hírt ami azt eredményezné, hogy ez hatalmas forgalommal és jelentősen emelkedjen, Speka lehet benne de ezt már arra sem méltatják..... Régi 1 ojrós céláram revideálom. Soha a büdös életben sem lesz ez a papír egy ojró(véleményem szerint)
"Nagy kár", hogy idén nem mehettem kgy-re. Persze az is igaz, hogy nem is akartam mivel az az egy alkalom(2019-ben) is pont eggyel volt több a kelleténél:-)
Prémium kategória feltételein változtatnék "kicsit" . Ne csak a prémium kategóriába kerüléskor legyen feltétel az 5 milliárdos közkéz hanem évente felül kellene vizsgálni.... és sok mást is. Ennek a papírnak semmi helye a prémium kategóriában. Még leírni is nevetséges, hogy ez prémium.
Addigra még a rum is megromlik :-) 2018-as beetetős számaik után még én is hittem benne, hogy lesz ebből valami de tisztán látszik, hogy évek múlva sem lesznek képesek még a 10 forintos részvényenkénti eredményt sem elérni. Álom kategória. MRP programot is részvényenkénti eredményhez kötöttem volna mert ki nem xarja le, hogy elérik a 140 milliárdos bevételt ha abból jó esetben csinálnak másfél milliárd eredményt. Természetesen örülnék neki ha lenne olyan cégem ami évi 1 milliárd forintot hoz de 270 lassan több mint 280 millió részvény mellett ez nem tőzsdei kategória(számomra). Ráadásul ha így hasít a forint akkor néhány év és két drab Ssangyong is 140 milliárdot fog érni :-)
Utazzon velük a faxom :-) már elnézést. Ha valamit is adnának magukra akkor nem tűrnék, hogy a nem túl veretés BÉT-en is a hulladékok közt szerepeljenek. Rajtam múlna akkor úgy baxnám ki őket a prémium kategóriából, hogy le sem esnének. Ez prémium? :-)
AutoWallis Nyrt+topic