Nyáron mesterséges dugókat idézne elő dugókat a budapesti közlekedésben a fővárosi önkormányzat, amellyel a forgalomcsökkentési terveket tesztelnék, legalábbis az Origo birtokába jutott munkaanyag erre vonatkozik - írja az MTI. A munkaanyag...
a teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=14&i=115293
A Magyar Autóklub elutasítja az észak-déli közlekedési folyosóként használt pesti alsó rakpart Lánchíd és Erzsébet híd közötti szakaszának végleges lezárását, a rakparti forgalom elterelését. https://www.vezess.hu/hirek/2022/04/28/a-pesti-also-rakpart-lezarasa-orokre-na-meg-mit-nem/ Én csak kétkezi mérnök vagyok, de valamit nem értek. A főváros közepén folyik a Duna. A Duna vonala természetes szélcsatorna. Ha zölden gondolkodom, akkor érdemes a forgalmat a Duna mellé terelni, hiszen ott fújja el legkönnyebben a szél a kipufogógázokat. A rakpart lezárása viszont kitereli a forgalmat a szélcsatornából és betereli a városba. Zöldségeket beszélek?
Igen, először ki kellene építeni egy minőségi közösségi közlekedési rendszert, hogy az autósok egy része átszokhasson erre.
De nem úgy kell átszoktatni az autósokat a tömegközlekedésre, hogy ellehetetlenítjük az autós közlekedést, miközben még se híre, se hanva a minőségibb közösségi közlekedésnek, sőt, az is egyre rosszabb.
Egyébként az utcák szűkítésével és sávok számának csökkentésével inkább egyetértek, mint nem, mert tényleg kevesebb lesz a forgalom egy egysávos úton, mint a két sávoson. A másik sávon meg menjen troli...
A belvárosi biciklisták pedig szerintem őrültek, majdhogynem anarchisták.
Gyerekkorom óta biciklizem, de eszembe nem jutna, hogy ezt a belvárosban tegyem, igyekszem elkerülni minden utat, ahol akár egyetlen egy auto is szembe jöhet - a hegyekbe minél előbb...
az alapötlet nem volna rossz, csak kivitelezhetetlen...
ahoz, hogy csökkentsék az autóforgalmat több és MINŐSÉGIBB tömegközlekedésre volna szükség. most viszont ígyis túlzsúfolt és szar... nem véletlen, hogy ennyi autó rohangál az utcákon. nem azért mert olcsóbb...
Na először aszittem csak szimplán hülyék.. és a szkásos fordított gondolkodásmódot látkuk, tehát, hogy kevés a sáv még zárjunk le belőle...
Ja a turisták is baromira fognak örülni...
DE AZTÁN MEGLÁTTAM A LÉNYEGET A CIKK VÉGÉN
"A munkaanyag szerint a közlekedési kísérlet összesen 200 millió forintba kerülne, ha sikerülne 40 autóbusz bérlését extra ráfordítás nélkül, barterüzlet keretében biztosítani a megnövekedett tömegközlekedési igények kielégítésére."
200 MILLIÓBA KERÜL A BAROMSÁG! wow
Tehát a havert megbízzuk a barterüzlet lebonyolításával és kiszámlázzuk neki a 200 milla pár 10%-át...
ÍGY LEHET HIHETETLEN BAROMSÁGGAL PÉNZT LENYÚLNI, EGYÁÉB ÖTLETEK?????
Könnyebb lesz lezárni a Erzsébet hidat. :-)
amúgy a mentők hogy fognak közlekedni a dugóban, ha még lehúzódni is nehéz lesz? Bár ha demszkyért mennének akkor nem érdekel.
Egy kérésem volna ehhez a remek tervhez: a T. Illetékesek ne legyenek szabadságon a kérdéses időszakban! Szépen járjanak be dolgozni a Városházára, mégpedig 100%-osan alkalmazkodva az általuk kiagyalt módihoz.
ez kész...Ekkora barmokat még nem hordott a világ a hátán...
Nem, ne a bicikliseknek adjátok oda a sávokat, zárjátok le! Gebedjen bele a sok autós (és biciklis ) a nyári dugóba!
Amúgy az utóbbi 25 évben amúgy sem tud az ember úgy 5km-et haladni a városban, hogy ne legyen egy út felbontva...
De igazatok van , ne kössétek össze a lezárásokat a felújításokkal, nyáron zárjátok le csak úgy simán, tavasszal és ősszel, amikor amúgy is sokan vannak az úton meg bontsátok fel!
Ja és a nyár utáni gyér forglaomból meg vonjátok le azt a nagy következtetést, hogy ha le vannak zárva az utak, akkor sincs nagyobb dugó, mint ősszel!
A főváros mesterséges dugókat gyárt - Vége a közlekedésnek?
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=14&i=115293