Topikgazda: matgab 2009. 05. 19. 08:22

A főváros mesterséges dugókat gyárt - Vége a közlekedésnek?  

Ugrás a cikkhez
Nyáron mesterséges dugókat idézne elő dugókat a budapesti közlekedésben a fővárosi önkormányzat, amellyel a forgalomcsökkentési terveket tesztelnék, legalábbis az Origo birtokába jutott munkaanyag erre vonatkozik - írja az MTI. A munkaanyag...

a teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=14&i=115293
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
glutamin
glutamin 2022. 05. 25. 21:40
Előzmény: #14  Törölt felhasználó
#19
Pénzt majd utaljunk az összes szolgáltatónak vagy úgy is jó, ha minden tönkremegy fél éven belül a belvárosban? :)
Dehogynincs
Dehogynincs 2022. 05. 20. 13:56
#18
A Magyar Autóklub elutasítja az észak-déli közlekedési folyosóként használt pesti alsó rakpart Lánchíd és Erzsébet híd közötti szakaszának végleges lezárását, a rakparti forgalom elterelését.
https://www.vezess.hu/hirek/2022/04/28/a-pesti-also-rakpart-lezarasa-orokre-na-meg-mit-nem/
Én csak kétkezi mérnök vagyok, de valamit nem értek.
A főváros közepén folyik a Duna. A Duna vonala természetes szélcsatorna.
Ha zölden gondolkodom, akkor érdemes a forgalmat a Duna mellé terelni, hiszen ott fújja el legkönnyebben  a szél a kipufogógázokat.
A rakpart lezárása viszont kitereli a forgalmat a szélcsatornából és betereli a városba.
Zöldségeket beszélek?
Törölt felhasználó 2009. 05. 20. 09:11
Előzmény: #16  Törölt felhasználó
#17
jelen esetben orbitális baromságnak tartom a mesterséges dugók által tömegközledésre való ösztönzést.

Most is hatalmasak a dugók mindamellett, hogy minden tömegközlekedési járaton belharc folyik az oxygénért is...

egyszerűen nem bírja el ez a város a tömeget... az álláspontom az, hogy az is kevés lenne, ha már a 6. metrót fúrnák...
Törölt felhasználó 2009. 05. 20. 08:42
Előzmény: #15  Törölt felhasználó
#16
Igen, először ki kellene építeni egy minőségi közösségi közlekedési rendszert, hogy az autósok egy része átszokhasson erre.

De nem úgy kell átszoktatni az autósokat a tömegközlekedésre, hogy ellehetetlenítjük az autós közlekedést, miközben még se híre, se hanva a minőségibb közösségi közlekedésnek, sőt, az is egyre rosszabb.

Egyébként az utcák szűkítésével és sávok számának csökkentésével inkább egyetértek, mint nem, mert tényleg kevesebb lesz a forgalom egy egysávos úton, mint a két sávoson. A másik sávon meg menjen troli...

A belvárosi biciklisták pedig szerintem őrültek, majdhogynem anarchisták.

Gyerekkorom óta biciklizem, de eszembe nem jutna, hogy ezt a belvárosban tegyem, igyekszem elkerülni minden utat, ahol akár egyetlen egy auto is szembe jöhet - a hegyekbe minél előbb...
Törölt felhasználó 2009. 05. 20. 08:22
Előzmény: #1  portfolio
#15
az alapötlet nem volna rossz, csak kivitelezhetetlen...

ahoz, hogy csökkentsék az autóforgalmat több és MINŐSÉGIBB tömegközlekedésre volna szükség. most viszont ígyis túlzsúfolt és szar... nem véletlen, hogy ennyi autó rohangál az utcákon. nem azért mert olcsóbb...
Törölt felhasználó 2009. 05. 19. 17:21
Előzmény: #13  Törölt felhasználó
#14
én sétaló utcát csinálnék
az egész belvárosból.

csak az mehet be aki ott lakik.
Törölt felhasználó 2009. 05. 19. 17:19
Előzmény: #11  Knight Tyris
#13
persze

a pénz "lenyúlásához" kell a program.
zotya32 2009. 05. 19. 17:01
Előzmény: #11  Knight Tyris
#12
Töltsük fel a 4es metró alagútját, és fúrjuk más irányba.
Knight Tyris 2009. 05. 19. 16:48
Előzmény: #1  portfolio
#11
Na először aszittem csak szimplán hülyék.. és a szkásos fordított gondolkodásmódot látkuk, tehát, hogy kevés a sáv még zárjunk le belőle...

Ja a turisták is baromira fognak örülni...

DE AZTÁN MEGLÁTTAM A LÉNYEGET A CIKK VÉGÉN

"A munkaanyag szerint a közlekedési kísérlet összesen 200 millió forintba kerülne, ha sikerülne 40 autóbusz bérlését extra ráfordítás nélkül, barterüzlet keretében biztosítani a megnövekedett tömegközlekedési igények kielégítésére."

200 MILLIÓBA KERÜL A BAROMSÁG! wow

Tehát a havert megbízzuk a barterüzlet lebonyolításával és kiszámlázzuk neki a 200 milla pár 10%-át...

ÍGY LEHET HIHETETLEN BAROMSÁGGAL PÉNZT LENYÚLNI, EGYÁÉB ÖTLETEK?????

zotya32 2009. 05. 19. 16:45
Előzmény: #9  Törölt felhasználó
#10
Könnyebb lesz lezárni a Erzsébet hidat. :-)
amúgy a mentők hogy fognak közlekedni a dugóban, ha még lehúzódni is nehéz lesz? Bár ha demszkyért mennének akkor nem érdekel.
Törölt felhasználó 2009. 05. 19. 16:39
Előzmény: #7  Törölt felhasználó
#9

Attól, hogy mesterséges dugókat hoznak létre, miért is lesz több kerékpár út?

Attól, hogy mesterséges dugókat hoznak létre, miért is lesz biztonságosabb kerékpárral járni?

Attól, hogy mesterséges dugókat hoznak létre, miért is lesz kevesebb bunkó autós?
Törölt felhasználó 2009. 05. 19. 16:34
Előzmény: #6  Törölt felhasználó
#8
:))))
Törölt felhasználó 2009. 05. 19. 16:26
Előzmény: #6  Törölt felhasználó
#7
Szerintem jó ötltet!

Sokkal biztonságosabb lesz kerékpárral járni!

Legalább nem kell a bunkó autósok miatt frusztráltnak lenni, akmik le akarnak szorítani+keresztbe állnak a kerékpársávon, járdán, stb...

Hajrá főváros! Több kerékpárutat!

Törölt felhasználó 2009. 05. 19. 16:15
Előzmény: #4  Törölt felhasználó
#6
&aszogattátok "kivágót"-nesztek!
Törölt felhasználó 2009. 05. 19. 16:13
Előzmény: #1  portfolio
#5
Ez valami vicc.......???
Döbbenet!!!
Teljesen abszurd elképzelés!!!
Törölt felhasználó 2009. 05. 19. 16:08
Előzmény: #1  portfolio
#4


Ettől ugye majd csökken a zajterhelés, meg a szmog...

Fővárosi Önkormányzat, b*zi-e vagy?
kiegyezo 2009. 05. 19. 15:45
Előzmény: #2  matgab
#3
Egy kérésem volna ehhez a remek tervhez: a T. Illetékesek ne legyenek szabadságon a kérdéses időszakban! Szépen járjanak be dolgozni a Városházára, mégpedig 100%-osan alkalmazkodva az általuk kiagyalt módihoz.
matgab 2009. 05. 19. 15:27
Előzmény: #1  portfolio
#2
ez kész...Ekkora barmokat még nem hordott a világ a hátán...

Nem, ne a bicikliseknek adjátok oda a sávokat, zárjátok le! Gebedjen bele a sok autós (és biciklis ) a nyári dugóba!

Amúgy az utóbbi 25 évben amúgy sem tud az ember úgy 5km-et haladni a városban, hogy ne legyen egy út felbontva...

De igazatok van , ne kössétek össze a lezárásokat a felújításokkal, nyáron zárjátok le csak úgy simán, tavasszal és ősszel, amikor amúgy is sokan vannak az úton meg bontsátok fel!

Ja és a nyár utáni gyér forglaomból meg vonjátok le azt a nagy következtetést, hogy ha le vannak zárva az utak, akkor sincs nagyobb dugó, mint ősszel!

Gratulálok, tuti demszky találta ki!

Topik gazda

matgab
4 4 3

aktív fórumozók


friss hírek További hírek