Egyelőre nem volt egy nagy ötlet pénteken belevenni ebbe. Most már nem csak naposon, de hetesen is kezd nagyon csúnyán kinézni. Vételi erő nulla, kéne v.mi hírecske ami megindítaná fölfelé, mert ha ez marad továbbra is, akkor még 800 alá is bemehetünk sajnos. Mondjuk eladó sincs sok, de azért mégiscsak frusztráló, hogy ilyen kis forgalom mellett is csak esni tud.
Honnan ez az infó? Csak mert nekem egy kissé optimistának tűnik ez a feltételezés.. szerintem nincs biztosító, aki ilyet vállalna... vagy ha igen, akkor olyan összegekért, hogy nem sokat nyer vele a cég. Jó hír talán középtávon is, hogy a Pannunion eladásával lesz pénz, bár a cégnek pont az eredménytermelő részét adták el. Viszont ha ebből a pénzből sem sikerülne valami nagyot kihozni, akkor félő, hogy a sajátrészvény is bukó lesz a synihez hasolóan. Az új stratégiával minden bizonnyal időt is akarnak nyerni, de még fontosabb lesz ezután, hogy végre haladnak-e olyan ütemben, mint azt a cég befektetőinek megígérték.
Törölt felhasználó2011. 06. 06. 10:35
Előzmény:
törölt hozzászólás
#61996
Nem lesz itt Genesis2. Maximum lassabban haladnak, mint vártuk, ne keverd a szezont a fazonnal.
hát elég türelemjáték. Ha meg megindul, akkor indul csak meg a "menekülés" akik benne ülnek már fél éve bukóban...
Törölt felhasználó2011. 06. 06. 09:49
Előzmény:
törölt hozzászólás
#61993
A fúrásokra kötnek biztosítást. Úgy tudom egy sikertelen fúrás költsége így kb. 100 millióra tehető. Az 5 milliárdból akkor durván 50-szer próbálkozhatnak.
Törölt felhasználó2011. 06. 06. 09:47
Törölt hozzászólás
#61992
Törölt felhasználó2011. 06. 06. 09:47
Előzmény:
törölt hozzászólás
#61991
Igen, napi kemény 1-2 milliós forgalommal "menekülnek".
hogy kérdésedre válaszoljak, tegnap keresztül kasul mentem Kistokajon, még a TVK gázellátási központjánál is voltam szélen, de sehol semmilyen szerelést nem láttam. Sehol egy telephely sehol egy fúrószár, sehol semmi. Mi több mályinál is csendesség van. Vagy nagyon jól eldugták a fúrót vagy nem tudom... A Kistokaji és a Miskolc-déli lehajtónál is lejöttem a pályáról, de én nem láttam sehol tereprendezést. Egyébként mindenütt mezőgazdasági területek vannak, szal ha meg akarnak venni arrafele egy területet ahol én gondolok, akkor nagyon meg kell győzni a gazdát.
Nincs aki vegye, nekem már csak egy kis pakkam van meg. 880 és 900 most leküzdhetetlen akadálynak tűnik legalább közgyűlésig. Meg jó lenne tisztázni, hogy mi van Gödöllőn...Persze bármi történhet, de én így látom most.
ha az rf-t még 1szer beverik valami egy napos pánik alatt, az egész panny pakkom megy oda, konrétan 2 nap alatt a tíz % plusz jól jött volna ennyi erzsis totyogás után.
PANNERGY