A tranzakció nyomán létrejövő cég, a KBC Equitas megújuló szolgáltatásairól, termékportfóliójáról 2007. május 3-án, sajtótájékoztató keretében ad részletes információt. Az ügylet a romániai Swiss Capital 2006. december végi megvásárlásával együtt jól tükrözi a KBC Securities azon törekvését, hogy tovább erősítse jelenlétét a közép- és kelet-európai piacokon.
Valaki használja a mobil appot vagy ha mobilan vagy tabon nézitek akkor webes felületen megy?
Nekem az app mindig hibás jelszót vagy felhasznevet ír.
Digipass készüléket használok lehet ez a gond?
Ja és nekem pénteken órákon át minden ügyintézőjük foglalt volt.Én a Brókert hívtam végül.,aki mondta másnál is volt ilyen probléma még reggel, és ekkor már délután 15h volt.Na így aztán megoldódott,hogy ajánlatot tudjak vissza vonni.De ez valami őrület,hogy a telefon mögé bújnak és senkitől sem tud segítséget kérni az ember.Szerintem ezt a felügyeletnek kéne jelezni.Tudomásom szerint már törvény van rá ,hogy max 5 percet várakoztathatnak a szolgáltatók telefonhívás alkalmával.
p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120%; }a:link { }
Az elmúlt 5 év
tapasztalatát leírom, hogy mindenki eldönthesse milyen
"szolgáltató" a KBC Equitas....
1. KBC Szolgáltatási
színvonala
Pár éve a KBC-nek
volt egy előnye a többi hazai brókercéggel szemben: az
anyavállalatuk révén hozzáfértek a Frankfurti certifikátpiachoz.
Volt egy
certifikátkeresőjük, amivel ki lehetett választani a 350.000
certifikát közül azt, amelyikkel kereskedni akartunk, és fel
tudtuk azt venni…
Ezt sikerült
elrontaniuk majd 1,5 éve.
1,5 éve ugyanis NEM
MŰKÖDIK A CERTIFIKÁTKERESŐJÜK!!! NEM TUDJUK FELVENNI A
CERTIFIKÁTOKAT!
És a KBC képtelen
megjavítani, képtelen az általa vállalt szolgáltatást nyújtani
az ügyfeleknek.
Több mint 1 éve
kiírták honlapjukra, hogy dolgoznak a problémán, hamarosan
megjavítják. 1,5 év nem volt elég nekik, most sem működik….
A panaszáradatra,
azt javasolták, írjuk meg nekik a certifikátneveket mailben, vagy
hívjuk fel őket és ők felveszik helyettünk…
A valóság az ezzel
szemben, hogy telefonon nagyon nehéz elérni őket, és volt rá
eset, hogy 15 percen után vette fel az ügyintéző, és közölte
most nem tudja felvenni a certifikátot, írjam meg mailben…
És ahogy több
helyen olvasni a fórumban, előfordul, hogy hiába írjuk meg nekik,
csak 3-4 nap múlva veszik fel… Vagy fel sem veszik…
Az NEM SZOLGÁLTATÁSI
SZÍNVONAL, HOGY kínálnak egy szolgáltatást, majd NEM TELJESÍTIK
A VÁLLALTAKAT, VAGY FELVESZIK, VAGY NEM A CERTIFIKÁTOKAT….
Ez olyan mintha az
Elmű csak kérésre adna áramot, azt is hol adna hol nem, mondjuk
50%-50%-ban…
2. ÜGYFÉLMEGKÁROSÍTÓ
KBC magatartás
Ez sokkal súlyosabb
probléma. Én sokáig nem találkoztam ilyen visszaéléssel, de
döbbenten olvastam a fórumokon, hogy bizony van olyan, hogy NEM
JELENÍTIK MEG AZ AJÁNLATOT a tőzsdei könyvben, vagy csak KÉSVE…
A portfóliós,
stoxklandyard fórumokon meg lehet nézni az eseteket:
linklinklink
Ettől tartva
elkezdtem print screeneket készíteni a tőzsdére beadott
ajánlatokról.
Sajnos nem hiába.
Egy ÉRVÉNYESEN
BEVITT, KBC ÁLTAL ELFOGADOTT eladási ajánlatot ugyanis csak úgy
TÖRÖLTEK a rendszerükből….
Az árfolyam
lefordult, és mivel a KBC törölte az ajánlatomat,
MEGKÁROSÍTOTTAK, egész komoly összeggel.
(Naplófájllal
igazolni tudom, hogy NEM voltam lépve az ajánlat törlésekor, nem
én töröltem…. PRINT SCREEN VAN AZ AJÁNLAT
BEADÁSÁRÓL-ELFOGADÁSÁRÓL-TÖRLÉSRŐL EGYARÁNT).
EZ már minden
határon túlmegy. ILYET NEM LEHET CSINÁLNI!!!
Ilyet Mo.-on eddig
csak a Questor és a BudaCash csinált…
Nemhiába büntette
már többször is meg az MNB a KBC-t….
Legutóbb 2017
januárjában kaptak egy 8 millió büntetést. NEM VÉLETLENÜL….
Őszintén, hogy
lehet megbízni egy olyan tőzsdei szolgáltatóban, amelyik TÖRLI A
BEVITT ÉS ELFOGADOTT AJÁNLATODAT, EZZEL ANYAGI KÁRT OKOZVA
NEKED???
Több tőzsdei
szolgáltatónál volt már számlám, de ilyen ügyfélmegkárosító
magatartást még nem tapasztaltam sehol!!!
3. Egyéb tények a
KBC hozzáállásról
Ügyfélszolgálatukat
általában nagyon nehéz elérni. Ha elérjük se sok köszönet van
benne, ahogy a netes értékelésekben, fórumokon olvasni többnyire
arrogánsak, nem segítőkészek/inkompetensek.
A telefonos
menürendszerben nem jutsz el néhány ponthoz 1 percen belül,
nemhogy ügyintézővel beszélj… 5-10 percen belül szokták
felvenni, -ha felveszik..
Mindent elkövetnek,
hogy jogos panaszod alól kihúzzák magukat: nem válaszolnak,
hárítanak, ez van/benne van a pakliban gerinctelen válaszokat
küldenek, részletekért ld. netes fórumokat.
A befektetési
ötletet adó szolgáltatásuk csak hab a tortán. Nem ismerek még
hasonlót, hogy ennyi sok rossz, bukó tippet adó társaságot.
Régi ügyfélként
én is ott voltam 2015 végén, amikor több befektetési tippet
adtak. A száguldó piacon(!!!), a KBC tippek közül MIND bukóban
volt 2-3 hónapon belül, és valóban a GoPro-n több mint 50%-ot
lehetett bukni… Az S&P shorton(ezt ajánlották) pedig 100%-ot,
mindent el lehetett volna veszteni...
Érdemes
visszamenőleg átnézni a kereskedési ötleteiket hosszabb távon
is, látszani fog mennyire negatív az eredményük!
Persze nem kell
megfogadni a kereskedési tippjeiket. Erre(!) legalább van megoldás.
Még a negatív
kommenteket is törlik a facebook oldalukról. Erre van energiájuk,
rendszerjavításra nincs.
Ez egy végszó is
egyben, mert ezt a folyamatosan romló szolgáltatási színvonalat,
károkozást nem lehet tovább tűrni, megszüntetem a KBC-s
számlám.. Csak leírtam mindezt, hogy aki velük kezd, tudja mire
számoljon...
Pár ügyben az
MNB-hez fordulok, ÉS ERRE BIZTATOK MINDENKIT: írja csak meg az
MNB-nek milyen cég valójában a KBC...
Még annyi jutott eszembe, hogy persze ezt nem tartja meg a KBC, mivel "kamatadó" néven vonja tőlem, hanem befizeti helyettem Állambácsinak. Tehát elvileg köv. év elején az adóbevallásnál ezt elvileg vissza tudom kérni, de akkor sem értem, miért így van.
Törölt felhasználó2017. 09. 18. 23:30
#1705
Üdv. Mindenkinek!A kamatadó elszámolásával kapcsolatban szeretném a tanácsotokat kérni. Lehet rosszul tudom, de bef.alapnál, ha lejár és visszaváltják, amelyből hozamom / árfolyamnyereség keletkezik, akkor a kamatadó az nem csak a (visszaváltáskori árf - vételi árf.)* xdb * 15% hanem csökkenthetem a bekerülési költséggel azaz a vételi jutalékkal. Eladási nincs ilyenkor, mert lejárt a zártvégű bef.alap.Példa: 1000 db vétel 1000 HUF/db, 0,25% vételi jutalék ( 2500HUF), majd lejáratkor 1100 HUF/db az árf. -> (1100-1000)*1000 = 100.000HUF hozamom van, ennek a 15% adója 15000HUF. Jelenleg így vonja a KBC rendszer.De én arra számítottam, hogy a 100.000 HUF hozamot csökkenthetem a vételi jutalékkal, azaz (100.000 - 2.500) = 97.500 a tényleges "profitom", és erről kellene adóznom, ami 14.625 HUF lenne. Namármost a 15000 és 14625 közötti összeg ottmarad a KBC-nél? És ténylegesen nem 1000 db befalapról van szó 1000 HUF árfolyamon. És persze lehet, hogy másnál is így van?Szóval rosszul tudom, vagy rosszul vonják tőlem a kamatadót? Mert ugyebár automatikusan levonják, csak akkor nem, ha lejárati idő előtt eladom.Köszönöm előre is a segítséget!Üdv: bbcontroll
Úgy tudod realizálni a veszteséget, hogy egy megbeszélt áron, ami jelen pillanatban 0,01 áttranszferálod az orco részvényeket, ami elvileg tőzsdén kívüli eladásnak minősül. De ha hivatalosabb választ akarsz kapni, akkor azt javaslom kérdezd meg a kbc ügyfélszolgálatát. Amint írtam, a bithalmazokat szívesen átveszem.
KBC Equitas
link