No, itt a következő 2 hónap menetrendje: szigorúan TA-t ismerőknek, akik tudnak olvasni a chartról. Hamarosan megkezdődhet a 430 ostroma, onnan lehet egyszer még vissza fog pattanni, de utána már törni fog. Az eső csatornában mozogva (alját nézve) aztán december végére/január elejére ér le a 330 Ft-os célárhoz.
Inkább az érdekes, amit te írsz. Szerinted EU-s pénz nélkül nem épülnének utak vagy vasút? Az kemény vélemény a magyar gazdaság teljesítőképességéről...
Megmosolyogtató tájékozatlanság amit írsz. Ha elzárnák a pénzcsapot több nyugati cég rögtön tökön szúrná magát. Itt van mondjuk a Strabag. 115 milliárd forint értékű útépítésben vesz éppen részt ami most zajlik nálunk. Ez mind eu-s közbeszerzés. Ebben már nincs benne a győri elkerülő, a mosoni-duna híd ami már elkészült. Ebbe nincs beleszámítva, hogy ők építik a Vidi stadiont Székesfehérváron. Emellett a Strabag Vasúttechnika kft. egy csomó vasútépítésben is benne van stb. stb. És ez csak a Strabag. Ők egymaguk több megrendelést kapnak, mint a mészáros kft. Csak ezt nem irogatják a ballib lapok. Szóval nyugati érdek, hogy jöjjön ide a pénz.
Opus Global Nyrt Forecast