h2-höz: No-ban több városban h2 hajtású buszok üzemelnek, tegnap egy 18 fős h2 hajtású propelleres repülő érkezett angliábol, tallán Düsseldorfba, a Stadler h2-vel működő vonatot gyárt. a 30-as évektől kezdve No rengeteg h2-őt importál Ausztráliából... már írtam a Hyundai-tól kezdve több nagy autógyártó ~10M€ tól bele a h2 üzemelésű autókba...
a benzin tartaly nincs nyomas alatt, nem szoktak a benzines autok felrobbanni. a h2 tartaly nagynyomasu, eleg egy anyahiba es nem eg, hanem robban. en emiatt gondolom, hogy max 1 utasos jarmuvekben fogjak alkalmazni, vagy buszokban megfeleloen levalasztva az utastertol. egy autoban ehhez keves a hely
Miért lenne a hidrogén veszélyesebb mint a benzin pl? Az Alstom több mint 1 éve tesztüzemeltet utasokkal vonatokat Németországban és Hollandiában. Egy vonat sem lángolt még.
Ezért is érdekes hogy a VW miért is nem szárnyal, hiszen már több EV modelljük van a piacon, tele vannak megrendeléssel az id Buzz ből is. Akkugyárak létesítése is folyamatban van... Teljesen jövöképes EV témában. A részvények mégsem rakétáznak...
Kb az volt a lényeg, hogy a kibocsátási kvóták miatt jelenleg az ÉV- k vannak csak és jelenleg az emberek kitömése zajlik ezekkel. Mihelyt a hidrogén mennyiségben és árban megfelelő lesz, akkor EV kuka.
azert szeretem az ilyen kategorikusan elutasito cikkeket, mert ugy ernek, mint a tej :) A firkasz odaig mereszkedik, hogy ez atveres. Jo kis zsigerbol irt cikk.
Hidrogen tema. 1)A termeszetben nincs szabad hidrogen a Fold nevu bolygon. Az a szemet H molekula rohadt eros kovalens kotesekkel csatlakozik O es C molekulakhoz, es piszok sok energia kell szetszedni. . 2)Lattad a Hindenburg leghajo videot? Na, ha majd teherautok es buszok valnak sorban ugy tűzgömbbé, akkor is felszallnak rajuk az emberek? Plane a repulok? . 3)Lehet am, hogy sokkal tobb metan = CH4 van a foldoben, ahogy kiolvad a permafrost tundra. Egyszeruen ossze kene gyujteni, nem is olyan bonyolult, es minden komplikacio nelkul elegetni, az majdnem ugyanolyan jo mint a hidrogen, bar az is veszelyes, de sokkal kevesbe mint a tiszta H. . Mielott lelkesedunk erte, jobb lenne alaposan atgondolni az egesz kovetkezmenyt.
1900-ban new york utcain elektromos autok rohangaltak. lehet mutogatni az olaj lobbira, de kizart, hogy csak miattuk tuntek el az akksis dodgemek az utakrol
Az mar mas kerdes hogy miert gondoljak vajon igy? Mert ha tul sok az akku koltsege es ezaltalan kevesebb a marzsuk egy EV-n?! Mert akkor megertem miert szeretnek ha zsakutca lenne :))
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.