Topiknyitó: pomperj 2018. 02. 27. 07:28

Financial Forecasts  

 Azsia: mersekelt optimizmus
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
AlonsoRenault 2022. 12. 29. 09:17
Előzmény: #83248  kukker
#83260
Jóval olcsóbb gyorstöltőket telepíteni mint anno benzinkutakat. Egyrészt kevesebb is kell belőle mert sokan otthon töltenek másrészt most még több egy kicsit mert több idő tölteni. De nézzétek meg mit tudott 10 éve a Nissal Leaf. A mai átlagos ev hatótávja kb. 3* akkora, a töltési sebessége pedig még ennél is jobban nőtt. 10 év múlva ezek nem lesznek problémák. Egy mai Teslát is simán feltöltesz 30 perc alatt 80% ra. Ahogy nőnek az aksik, annal gyorsabban lehet majd nagyobb hatótávot tölteni ha más nem is változna. Nagyon kiforratlan még az ev autó, rengeteget fognak fejlődni, de már ma is az emberek 90% nak jobb választás lenne a napi 30 kmhez. Az árak meg majd lemennek ha nem az lesz hogy a gyártás korlátos ev terén mint manapság és bármennyi legyártottat el tudnak így adni. Plusz a volumennel is csökken majd az ár. Láthatjuk az aksigyárak gombamód növekedését is. Szépen lenyomják majd az árakat. A többi alkatrész meg olcsóbb mint egy iceban.
Brent56 2022. 12. 29. 09:11
Előzmény: #83254  AlonsoRenault
#83259
...akkor amikor benzinest már senki sem akar......
Akkor vajon azt a rengeteg EV autót milyen energiaforrásból fogják tölteni....
Alapvetően ott látom a problémát,hogy a politika világszerte olcsó energiát akar és ígérget.
Nem fog működni.
AlonsoRenault 2022. 12. 29. 09:06
Előzmény: #83257  AlonsoRenault
#83258
Persze ez 10 év minimum.
AlonsoRenault 2022. 12. 29. 09:06
Előzmény: #83242  kozi723
#83257
Az áram ára nem marad itt, rezsicsökkentés nélküli árat nézve jóval olcsóbb lesz ahogy elterjed a zöld hidrogénes enegiatárolás megújulóból.
AlonsoRenault 2022. 12. 29. 09:04
Előzmény: #83241  kukker
#83256
Forgalmas út, ünnepi időszak, felkészületlen autósok  Minden évben ez van ott. Lehet mutogatni ilyenkor, ennyire jó. Szerintem több konnektor van mint kút. Ebben az átmeneti időszakban meg aki nem tud előre gondolkozni az így jár.
kukker 2022. 12. 29. 08:56
Előzmény: #83254  AlonsoRenault
#83255
Oszt mennyi embernél marad alsó hangon 20 millió EV-t vásárolni?
AlonsoRenault 2022. 12. 29. 08:43
Előzmény: #83196  Zedisdead
#83254
Nem értek egyet, melyik autógyár tud a legnagyobb marzzsal működni jelenleg? A Tesla, messze. Rengeteg terük van árat csökkenteni. Nincs k+f? Ne viccelj már a többi gyárnál akkor mi van? Szoftverben kb. 10 év előnyük van. Gyártásminőségben szépen jönnek fel, gyártáshatékonyságban pedig szénné verik a mezőnyt jelenleg. Lásd ex VW vezér nyilatkozatát, amikor azon kesergett, hogy egységnyi idő alatt 3* annyi m3 at tud a tesla gyártani mint ők id3 at. Persze olcsóbban is. A tesla autók kívülről sztem is elavultak, de jövőre már jön a megújult m3, illetve a burkolat alatt eddig is radikális újítások voltak sorozatban, aksit és hajtásrendszerf illetően. Inkább az a komoly, hogy ennyi k+f el ilyen jó eredményeket érnek el. CT és Semi felfuttatás lesz 2023 ban. A többihez meg új gyárak kellenek majd jó eséllyel. Mindent összevetve kizártnak tartom, hogy a legnagyobb hype-al bíró, leghatékonyabban gyártó cég rosszabbul tudna teljesíteni mint a többi nagy gyártó. Töltőhálózat egyre több pénzt hoz, ebben is utcahosszal vezetnek, szoftverek is. A növekedés sztem is lassul majd, de a többiek meg az életbenmaradásért fognak küzdeni főleg akkor amikor benzinest már senki nem akar, elektromossal meg még kivárnak.
stolz
stolz 2022. 12. 29. 08:42
Előzmény: #83249  LBalaton
#83253
Az a gond h az olyanoknak mint én is, akik a reggeli rohanásban töltik az 5%-ra lemerült telefonjukat h legalább amire beérnek a munkahelyre addig le ne merüljön, azoknak ez az ev töltögetés egy rémálom lenne. :DD
pomperj
pomperj 2022. 12. 29. 08:41
Előzmény: #83239  Placi82
#83252
1)SPY daytrade
Bar NDX mar leszakadt tegnap, sot a zuhanas begyorsulasa latszik valoszinunek, 
(bar egy flat korrekciot talan meg elviselhet a chart, ha innen azonnal fordul felfele, de alig van eselye)
.
http://keptarhely.eu/view.php?file=20221229v00x2nrk6.jpeg
,
de SPY es DOW charton eletben van egy egeszsegesebb  ALT lehetoseg, a wave(ii) recovery  eset is:
,
http://keptarhely.eu/view.php?file=20221229v00xq5pvf.jpeg
.
DE, a szezonalisan ilyenkor szokasos evvegi 1-2 hetes rallynak keves eselye maradt.
Ezzel egyutt, egy hirtelen daytrade- fordulatra erdemes kesznek lenni. 
DE: a fo trend nagyobb valoszinuseggel lefele attorest es felgyorsulo esest sejtet.
.
folyt kov. Bond oldalazas, USD erodes, Gold felszuras, Oil es gaz lefele fordulat
kukker 2022. 12. 29. 08:40
Előzmény: #83248  kukker
#83251

Lett ma egy olyan teóriám, hogy a világ összes politikusa egy qrva nagy kamu és hazugság és kizárólag azt a pénzügyi hátteret képviselik, akik által "meg tudtak választódni" - de baromira jó kifejezés, mi? :D - és ami nagy sz@rt látunk a világban, az mind az, hogy ezek a pénzügyi hátterek az összes politikusnál így ütköztetik az érdekeiket, magasztos szövegekkel, manipulált dolgokkal az irányba, hogy ők mit akarnak elérni.
Igazából ez van: az egyik ezt mondja, a másik meg azt.
És ami dönt a végén: hogy melyik oldal kap ilyen-olyan parlamentben szavazatot a képviselők által.
És ezek a dolgok most csúcsosodnak ki azzal, hogy nem tudják, ki mennyi pénzt gyűjtsön már és mire.
Ahol abszurd jogszabály és döntés van - ami brutálisan és nagy számban a lakosság érdeke ellen van - ott egyszerűen nem lehet más az ok, ha a lakosság ellen tesz bármelyik és bárhol lévő-élő képviselő, mint, hogy a megbízottjának ez az utasítása, amit végig kell vernie valahogy és kész.
Mi más ok lehet egyszerűen?
kozi723
kozi723 2022. 12. 29. 08:40
Előzmény: #83248  kukker
#83250
"Baromi kevés még az EV-belsőégésű arány és ha full csere lenne, akkor vajon mi lenne a helyzet?"
Ezzel valóban nem tudok vitatkozni. Valószínűleg nagy baj lenne, mert nem lenne elég töltő, ahogy írod is. Ettől viszont azért nem kell egy darabig tartani, mert a 8mrd emberből nagyon kevésnek lesz pénze teslat, audi etront, vw id-t, kia ev6-ot, stb kocsit venni. Pár hete néztem az ID 5-ről videót, ahol a bemutatott jármű 26m ft volt. Ez majdnem 70ezer usd. Ilyen áron 200 év alatt sem terjed el annyira amitől tartunk. :) Na de nem offolok tovább EV-ben. 
LBalaton
LBalaton 2022. 12. 29. 08:37
Előzmény: #83247  Zedisdead
#83249
Ez így van!
Ha bedugják a töltőbe!
Csak sajnos sokan nem teszik ezt!
kukker 2022. 12. 29. 08:30
Előzmény: #83244  kozi723
#83248

"Jok ezek a cikkek. Gondolom azt nem irjak le, hogy 365 napbol ilyen forgalom a SUC-on 2 napon tortent:"
Ez így van.
Csak te meg nagyon ügyesen elhallgatod azt, amit én meg leírtam:
Baromi kevés még az EV-belsőégésű arány és ha full csere lenne, akkor vajon mi lenne a helyzet?
Mert te semmit nem tettél ezzel a kijelentéseddel, mint kizárólag a ma állapotát jellemezted, hogy: ez nem is gond.
Oké.
De mi lesz majd, ha mindenkinek le kellene cserélnie az autóját?
Mennyi gyorstöltő kellene?
Mennyi ilyen kép lenne esetleg?
Nem mondom, hogy ez a jövő, csak érdekesnek tartom azt, hogy hogyan is akarjuk ezt megvalósítani a komplett járműparkra?
Mert itt van gy ilyen irány, amibe már belegyalogoltunk és nem tudom elképzelni, hogy ez hogyan is lenne kivitelezve akkor, ha minden autó elektromos lenne és ilyen igények lennének egyszerre.
És ez nem mai, először jelentkező és nem egy helyen lévő probléma!
Miközben meg a politikusok egyszerre "ződítenének" és közben meg lövik ki maguk alól lassan a "mindenenergiát".
Itt valami qrva nagy gebasz van.
Szerintem.
Zedisdead 2022. 12. 29. 01:41
Előzmény: #83236  LBalaton
#83247
plugin hibrid nem annyit eszik mint egy dizel, mivel az idő 80%ban elektromosról megy. a hosszú utakra meg ott a benzinmotor
duraczell 2022. 12. 28. 23:13
Előzmény: #83232  Törölt felhasználó
#83246
A focink bezzeg nem érett be 🤣
guantanamo
guantanamo 2022. 12. 28. 23:12
Előzmény: #83225  Boole
#83245
Akkor az ATH várakozásaid/opciód 2023-ra gondolom nem veszed komolyan.
kozi723
kozi723 2022. 12. 28. 23:07
Előzmény: #83241  kukker
#83244
Minden hasznalati szokas kerdese. Aki napi tobbszaz km-re keres autot, az menjen repulovel es ne vegyen ev-t. Aki napi 30-40km-t megy, havonta elmegy egyszer a fovarosbol a Balatonra, meg 200km-re a Nagyihoz ket havonta ezt egy 7m ftos EV-vel megvalositja. Ha pedig evente ketszer elmegy sielni 400km-re, meg evente egyszer a horvat tengerpartra, akkor azon a 3 napon amikor ezt megteszem, akkor kompromisszumot kotok es 1, elfogadom a ket ora varakozast, 2, keresek alternativat masik toltore / utvonalra. 
.
Jok ezek a cikkek. Gondolom azt nem irjak le, hogy 365 napbol ilyen forgalom a SUC-on 2 napon tortent: december 23-an es 25-en. 363 napon pedig varni kellett 5 percet, ugyanis az itt megjeleno 200 db teslas kozul ezen a tolton 190 db auto evente egyszer tolt amikor mindenki a Nagyihoz indul karacsony elott. Ennyi aldozat belefer :))
guantanamo
guantanamo 2022. 12. 28. 23:02
#83243
kozi723
kozi723 2022. 12. 28. 22:55
Előzmény: #83234  Zedisdead
#83242
Teljesen jogos amit irsz. Akinek kert, beallo, garazs nincs annak teljesen kuka. Tovabba kizartnak tartom, hogy hosszabb tavon az aram ara itt maradjon, tehat akinek nincs napeleme a teton (annak mar nem is lesz) azoknak a matek meg annyira sem adja majd ki napelem nelkul. Mindez persze csak Mo. Hogy mashol mikent alakulnak a folyamatok es az allami osztonzok az elterjedes erdekeben azt nem tudom. 
kukker 2022. 12. 28. 22:46
Előzmény: #83221  kozi723
#83241

Ez szerintem minden, csak nem a jövőbe mutató, ha az EV arányát nézem most és többszörözöm a mennyiségét és ezzel együtt az igényt a gyors-töltésre is. Mai cikk:
https://24.hu/szorakozas/2022/12/28/kocsisor-tesla-toltes-karacsony/?fbclid=IwAR1Lq2QYlIeqPaALEhsr8ZSNhcdNYgsarsZZNllMkVE1xJ-YZwiBU1YE1q4

Topik gazda

pomperj
pomperj
3 5 5

aktív fórumozók


friss hírek További hírek