A kockázat további része,hogy a MOL-nak meg kell vásárolnia a Fehérorosz-Ukrán határtól a magyar határig tartó kőolajvezeték ürtartalmának megfelelő kőolajmennyiséget.Ez kb. 150-200 ezer tonna kőolaj lehet ami nagy érték,és egy negatív forgatókönyv esetén jó időre,vagy örökre ukrán földben marad.
Ismerve azonban a dél-szláv háborúban az ADRIA kőolajvezetéken történteket, (szerbek elfoglaltak olajvezeték szakaszt) a vezeték végig zavartalanul üzemelt,it is ez várható.
Ez az olajipar sajátossága,még ha háború is van,az üzletnek mennie kell.
Ismerve azonban a dél-szláv háborúban az ADRIA kőolajvezetéken történteket, (szerbek elfoglaltak olajvezeték szakaszt) a vezeték végig zavartalanul üzemelt,it is ez várható.
Ez az olajipar sajátossága,még ha háború is van,az üzletnek mennie kell.
Ki lehet számolni,hogy ez mekkora mennyiség: (kicsi),a szállítás bonyolult és drága lesz a 2 tengeri kikötő....igaz minden médiafelület X-er leadta már.
Nem ettől fog a MOL elindulni.