Brent56

Regisztráció: 2021-02-11 12:10:27

Hozzászólások száma: 179

Utolsó hozzászólás: 2024-09-27 13:15


Tapasztalat: 3
Aktivitás: 4
Népszerűség: 5


utolsó 20 hozzászólás

MOLly tulajok topikja 2024. 09. 27. 13:15
"Ez a részesedés a Mol-csoport 2023-as teljes termelésének 15 százalékát és az összes szénhidrogén-készletének 25 százalékát tette ki."
Ki lehet számolni,hogy ez mekkora mennyiség: (kicsi),a szállítás bonyolult és drága lesz a 2 tengeri kikötő....igaz minden médiafelület X-er leadta már.
Nem ettől fog a MOL elindulni.
MOLly tulajok topikja 2024. 09. 11. 08:06
A kockázat további része,hogy a MOL-nak meg kell vásárolnia a Fehérorosz-Ukrán határtól a magyar határig tartó kőolajvezeték ürtartalmának megfelelő kőolajmennyiséget.Ez kb. 150-200 ezer tonna kőolaj lehet ami nagy érték,és egy negatív forgatókönyv esetén jó időre,vagy örökre ukrán földben marad.
Ismerve azonban a dél-szláv háborúban az ADRIA kőolajvezetéken történteket, (szerbek elfoglaltak olajvezeték szakaszt) a vezeték végig zavartalanul üzemelt,it is ez várható.
Ez az olajipar sajátossága,még ha háború is van,az üzletnek mennie kell.
MOLly tulajok topikja 2024. 07. 31. 10:15
https://www.portfolio.hu/unios-forrasok/20240731/magyarorszag-megvetozta-az-eu-ujabb-kulugyi-nyilatkozatat-701527
Nekünk mindenről más a véleményünk és vétózunk (1:26 ellen), támogatva diktatórikus országokat.
Talán nem véletlen....a venezuelai kőolaj nagyon hasonló az oroszhoz,és olcsó is.
MOLly tulajok topikja 2024. 07. 30. 09:50
Ezt a részt rosszul látod,nem lesz ország amely kész üzemanyagot szállít nekünk ha bezárják a Barátság vezetéket.
Egyszerüen nincs rá fizikai kapcsolat ,max. a Dunán lehetne kisebb mennyiségeket,de tudjuk az sem nindig hajózható.
A helyzet az,hogy ameddig az EU és a NATO tagjai vagyunk addig itt üzemanyag vészhelyzet nem lesz és ezt Orbán tudja és kihasználja a végtelenségig.
Az Antall kormány idején volt,hogy már csak néhány napra elegendő üzemanyag volt....nyilván politikai nyomásra a horvátok megadták a lehetőséget az ADRIA vezeték használatára.
Az olajipar behálózza az egész gazdaságot -nélkülözhetetlen-amig lehet a nagyhatalmak közbelépnek válsághelyzetben.
MOLly tulajok topikja 2024. 07. 19. 08:32
Az OMV és a MOL között nincs  csővezetékes kapcsolat kőolajszállításra....
A Lukoil ügy,nem nagy ügy:lecserélik papíron az exportőr nevét,vagy lesz még egy közbenső tulajdonos.
Mint ahogy az orosz olaj és olajtermék a szankciók ellenére a világpiacon mindenütt jelen van.
MOLly tulajok topikja 2024. 07. 13. 18:45
Ilyen az az ország amely "háborúban" van és ezért  rendeleti úton kormányoz...
Volt ami kimaradt,vagy hibásan szerepelt a Magyar Közlönyben no problem  másnap kijavították.
A MOL meg-ahogy írod is- a ner része,ha kérik kisegíti a Költségvetést ahogy már tette is.
Kisrészvényesek érdeke...ezek ott ilyet nem ismernek.
MOLly tulajok topikja 2024. 07. 13. 18:44
Ilyen az az ország amely "háborúban" van és ezért  rendeleti úton kormányoz...
Volt ami kimaradt,vagy hibásan szerepelt a Magyar Közlönyben no problem  másnap kijavították.
A MOL meg-ahogy írod is- a ner része,ha kérik kisegíti a Költségvetést ahogy már tette is.
Kisrészvényesek érdeke...ezek ott ilyet nem ismernek.
EUR/HUF 2024. 06. 02. 10:18
Csepp az olajtengerben....2(!)nagyságrendű itt a probléma.
A vecsési kút napi 1 300 hordó olajat ad,a "Barátság "vezetéken napi 130 000 hordó orosz olaj érkezik,hogy legyen elég üzemanyag mindenkinek.
MOLly tulajok topikja 2024. 05. 29. 08:13
A cég vezetői,és azok politikai függősége miatt tart it a cég ahol tart.
Az Orbán-Hernádi féle gyáravató nekem a régi rendszert idézte vissza....."lenyomjuk" a környező piacokat vele.Ja persze,csak 3 évet(!) késett a beruházás,csak 20%-al került többe,csak 3év(!) múlva fut fel a termelés.A befektetők,(már ha tényleg vannak egyáltalán) be is árazzák a sikertörténetet.
MOLly tulajok topikja 2024. 05. 10. 14:19
A cikk íróinak nem sok fogalma van a magyar olajiparról.
Csak az arányok miatt:
Ez az olajkút napi szinten 50 tonna kőolajat termel a MOL-nak,miközben a Barátság II. olajvezetéken Százhalombattára napi szinten úgy 16 000-18 000 tonna orosz kőolaj érkezik és kerül feldolgozásra.
MOLly tulajok topikja 2024. 04. 24. 08:57
Az átkosban is a PÁRT na meg az ÁRHIVATAL döntött az árakról..kezd hasonló lenni a helyzet.
Remélem történik valami számonkérés a Közgyűlésen,ha nem azt a vonalat erősíti,hogy nincs is igazi valódi nagy befektetője(tulajdonosa) a cégnek.
MOLly tulajok topikja 2024. 04. 15. 09:17
Pontosítok Grád Ottó,mert egykori  kollega....és kb. ugyanazt mondta mint amit pénteken írtam.
MOLly tulajok topikja 2024. 04. 12. 10:42
A kormány ismét sumák pokert játszik,ugyanis a környező országok üzemanyagárainak összehasonlítása több sebből is vérzik. Nem ugyanaz a beszerzési forrás (világpiaci,orosz, saját termelés),és nem ugyanaz az üzemanyagokat terhelő adórendszer.
Látják a MOL óriási profitokat termel(orosz olajból Rotterdami Üzemanyagárjegyzés követése)és ebből minnél többet elakarnak venni,amihez a MOL sajnos aszisztál, a költségvetés meg üres...
Ez megy évek óta,MOL részvényesnek ez van.
MOLly tulajok topikja 2024. 03. 22. 10:40
MOLly tulajok topikja 2024. 03. 20. 08:55
Igen amikor majd zúg a "lila majmok" kik fogják kihúzni magukat.)))
MOLly tulajok topikja 2024. 03. 20. 08:20
Mert ezt kívánta a "haza" a MOL_tól 6,2 Mrd Ft ért.....
Ez kb. 1/3 része,mint amit a JANAF-nak fizet évente ha jól számoltam:
https://www.erstemarket.hu/tartalom/188271/janaf-dij-tenyleg-sokat-fizet-a-mol-a-szamok-mast-mutatnak-20240229
MOLly tulajok topikja 2024. 03. 14. 08:25
A zöldenergiák piszok drágák.....a kormány meg elkötelezett az olcsó energiák mellett.
Mi fog ebből kisűlni.
MOLly tulajok topikja 2024. 03. 05. 08:18
Hát persze,hogy a Brent.:)
Néhányan azért céloztunk rá hova tart ez a cég.
A napi forgalom ilyen mértékű lecsökkenése tragikus,és nem sok jót sejt a jövőre nézve.