Azt nem értem,hogy mi értelme fenntartani a reményt.Szegény rv annyira illkvid,leírni sem lehet.A közkéz nagyon kicsi-bár régen néztem- hogy egyszerűen nincs értelme a hitegetésnek.
Eddig viszont nem erről volt szó, tajvani cégről amivel “együttműködnek” 30 milliárdos projektben.
Bár a tajvani cég egy egyszerű gépgyártó, aminek a gépeit képviselik Magyarországon. Nem
projektekkel foglalkozó cég, nem értem hol vannak itt a milliárdok.
Ez a tájékoztatás a vicc kategóriája, kb. ugyan úgy hangzik, mind az elmúlt években minden évben
felröppenő, orosz ügylet, arab ügylet, Alstom csarnok megvásárlása, Tisza Elektrometál erőműgyártás,
stb. ami mind a hamvába hullt, arra volt jó hogy néhány hónapon, éven keresztül fennmaradjon a remény.
Ebben a közzétételben semmi új info nincs, ha az exim bank ad sok pénzt akkor jó lesz…
Az orosz ügyfél nem biztos, hogy manapság jól fizetőnek minősül, és egyáltalán exim bank
tud-e finanszírozni az embargo alatt, orosz cégeket.
Valószínűbb, hogy mondani kellene valamit a 2015-ös évről és megint összeesett az árbevétel.
2014-ben 40%-os árbevétel csökkenés volt. Ha 2015-re benyögnek egy másik -25%-ot, kiderül, hogy
mindenre alkalmatlanok.
Én is ennél a "több százmillió dollár" megfogalmazásnál akadtam le. Ilyet akkor mondunk, ha hencegünk valakinek, vagy fel akarjuk dumálni az árat. Azt lehetne mondani, hogy több mint 100 millió dollár, vagy nagyjából 200 millió dollár, stb. De ez így nehezen vehető komolyan. Az mondjuk igaz, hogy a kommunikáció eddig sem volt a cég erőssége.
Meg a több százmillió dollár enyhén szólva is a vicc kategória egy Csepel kaliberű cégnél. Ha azt írja, hogy 5-10 millió azt még el tudom hinni, de több száz? És közben sehol egy cégnév? Nem értem, régen ez egy komoly, de bénán kommunikáló cég volt, most meg át akar váltani tolvaj üzemmódba?
CSEPEL