amúgy ott tartunk, hogy 3 kocsiból kettőnek én cserélgetem a kerekeit, nem mert ráérek, hanem mert f@szomnak sincs ennyije rá. a harmadikra meg lemondtam a 12 ezres időpontot, a régi gumisom 8-ért élvállalta. kicsit túltolják a mesterek a próbálkozást, túl sokat hallják a propagandában hogy nagy a jólét és bármennyit kérhetnek. nem egészen van így. nálam a gumis meló 66%-a magánerőből oldódik meg, a maradék 33%-ot meg elvesztette a duplázós tréfamester
tavaly a helyi gumis 5kHUF-ért cserélte felnin átszerelve a 4 téli-nyárit, idén tavasszal 6-ért. ma délelőtt azt mondta, 12ezer. mondtam, nebaszki, mondta, debaszki. nincs infla.
A dízelnél csökken a kínálat és egyben nő is a kereslet mivel az áruszállítás áttevődik a közúti szállításra. A benzinnél pedig vége van a nyári utazgatásoknak ami csökkenti a keresletet.
Valószínűsítem az alacsony vízállás miatt. Németországban már voltak emiatt ellátási gondok. Eközben viszont a mediterrán benzin tőzsdei ára amihez a Mol is igazítja az árait szépen esegetett. Ezt tartom az egyetlen ésszerű magyarázatnak. Nem az olaj árfolyamát kell nézni hanem a feldolgozott termékekét.
az mennyire érdekes már, hogy a dízel lassan 50 forinttal drágább mint a benzin. tudjátok, a dízel az az üzemanyag, amivel a zsemlét meg a tejet hozzák a lakosságnak, aminek az árában megfizetjük az üzemanyagot. vajon mi indokolja ezt a jelenlegi elképesztő mértékű ártöbbletet?
500Ft benzin, 1000Ft cukor, 2000Ft párizsi.