Topiknyitó: Törölt felhasználó 2007. 04. 18. 08:32

KBC Equitas  

A tranzakció nyomán létrejövő cég, a KBC Equitas megújuló szolgáltatásairól, termékportfóliójáról 2007. május 3-án, sajtótájékoztató keretében ad részletes információt. Az ügylet a romániai Swiss Capital 2006. december végi megvásárlásával együtt jól tükrözi a KBC Securities azon törekvését, hogy tovább erősítse jelenlétét a közép- és kelet-európai piacokon.



link


Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Metwolf
Metwolf 2024. 01. 02. 19:08
Előzmény: #4199  Attila1970k
#4200
Igen arról hallottam, annyira nem belső infó ez, azért köszönöm. Remek folyamatok a hazai bef.szolgáltató piacon...sóhaj. Mi jöhet még?
Attila1970k 2024. 01. 02. 18:56
Előzmény: #4196  Metwolf
#4199
Jobb ha tőlem tudod, hogy az IB is kivonul az even az országból!
NEM HIVATALOS INFO, hanem belső info még!
Szomorú,de hátra arcot nyomnak!
Az Ír entitás alá tartoznak majd a Magyarok!
Törölt felhasználó 2024. 01. 02. 18:45
Törölt hozzászólás
#4197
Metwolf
Metwolf 2024. 01. 02. 18:42
Előzmény: #4193  tru64
#4196
Sajnos nem nagyon van alternatíva pedig én is gondolkozok, hogy vajon mit is kéne csinálni. Csak az IB van vagy vissza Erste de az meg drága....szóval nem sok választási lehetőség van aktív traderek számára. Ha használható felület alapján keresek akkor konkrétan fel is adhatom kb.
eszpe2 2024. 01. 02. 18:35
Előzmény: #4188  tru64
#4195
Ez hasznos gyűjtemény, köszönöm. 
Gondolom, akkor árszint figyelő funkció sincs benne (hasonló, mint ami a KBC-nél volt, hogy push/email  üzenetet vagy sms-t kaptam, ha az adott papírnál kötés volt egy beállított árszinten)
jvgb
jvgb 2024. 01. 02. 18:10
#4194

Tudja valaki, hogy a nap végén a mai napon kötött adás-vételeket miért nem sorolja át daytrade megbízásoknak?
Nem jön semmi üzenet, hogy a szerződésének brókerdíja módosult.
tru64
tru64 2024. 01. 02. 18:08
Előzmény: #4190  Kvazir
#4193
Úgy látszik nem kell nekik az éves 8 számjegyű jutalék, amit monden évben náluk hagyok. Balf*sz Erste sem tudta 1,5 év alatt összetákolni az új kereskedési felületet. Ezek a nagy cégek a giga bürokratikus staff-al lóxart sem tudnak alkotni.
A tömegnek megfelel ez is, akik havonta 2x adnak-vesznek, de én ezt 2-4 óránként hajtom végre. Ide profi cucc kell(ene).
97raglop 2024. 01. 02. 18:06
Előzmény: #4188  tru64
#4192
A kijelentkezési időt tudod módosítani a Fiókom menüben. A többit talán majd idővel bevezetik, fejlesztik. Ez volt az első éles nap talán a hibákat gyorsan javítják.
Zöldbéla megmutatta a Terminál menüben hogyan lehet némileg testre szabni a dolgokat szerintem használható. Nálam negatívum még a régi megszokott certi nevek egyenlőre felejtősek, indexexet még isin szám alapján sem sikerült megetetni a keresővel, kedvencek beállítasainál a magyar Ö betűt nem annyira szereti de gondolom a többi ékezet sem kivétel.
Jocek 2024. 01. 02. 18:02
Előzmény: #4182  Bandi_ujonc
#4191
Nagyon jó! 😊
Kvazir 2024. 01. 02. 18:00
Előzmény: #4188  tru64
#4190
Ez így kuka.
Úgy látszik az Erste-nél is van lejjebb.
Pedig az már valami.
Sem az osztrák sem a cseh.
A magyar Randi-t kellene megmutatni nekik. Hátha.
Valiz 2024. 01. 02. 17:35
#4189
Sziasztok! Nekem felvették a telefont délelőtt: legyek türelmes, probléma van az sms-ek megérkezésével. Egyébként idővel megjött mind. Kérdésem: nem találja aggasztónak, hogy kódszám helyett olyan üzenetet kaptam, mi szerint a jelszavam megváltozott? Válasz: hát ez valóban aggasztó. Mit tegyek? Válasz: semmit. Most letöltöttem a mobilos felületet, ez azonban nálam angol nyelvű nagyrészben. Valaki járt így?
tru64
tru64 2024. 01. 02. 17:32
#4188

Pozitív:
- egyszerre be tudok lépni laptopon és mobilon is
Negatív:
- csak SMS jön a tranzakciókról, nagyon lassan (push kellene, KBC-nél és Randomnál is azt szoktam meg)
- mobil app gyakran nem válaszol, ki kell lőni
- webes megbízásokat mobilon is jóvá kell hagyni: minek?!
- webes felület 20 percenként kidob
- webes felületen és mobil appban is csak az utolsó 10 kötés látható
- megbízást nem lehet módosítani, csak visszavonni
- webes felületen egyszerre nem látni több instrumentum ajánlati könyvét
- nem színesek a kötéslista elemek (fel: zöld, le: piros ezt KBC tudta)
- webes felületen a kereskedési adatoknál utolsó kötés ideje nem valós infót ad
- kötéslistában nem megfelelően szerepelnek az értékek (egyes tételek duplán is láthatóak)
- csak 10-es mélységű a könyv, 20-ast szeretnék, amit megszoktam
- nincs indikatív ár
- nincs piaci vétel, csak limit áras
- BUX értékét nem mutatja sem a webes felület sem a mobil app
- nincs TDT
- nincs hati
cscsb 2024. 01. 02. 17:25
Előzmény: #4185  Zöldbéla
#4187
Elég gáz, hogy se a mobil, se a vonalas nem működik..... Legalább egy uptodate weboldalon közölhetnék, hogy bocs perpill le vagyunk terhelve, de hívása fontos számunkra:)
97raglop 2024. 01. 02. 17:16
Előzmény: #4184  cscsb
#4186
Szerintem ma már felejtős. 
Zöldbéla
Zöldbéla 2024. 01. 02. 17:15
Előzmény: #4184  cscsb
#4185
Délelőtt próbáltam a +36 1 455 1500-at, de nem vették fel! :)
cscsb 2024. 01. 02. 17:13
#4184
Sziasztok! Valaki tud segíteni esetleg?
Telefonszámot tudtok amit felvesznek ?
Előre is köszönöm 
06 30 744 6479 kinyomjak egyből...
Attila1970k 2024. 01. 02. 17:11
Előzmény: #4182  Bandi_ujonc
#4183
😅😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👏👏👏👏👏👏
Bandi_ujonc 2024. 01. 02. 17:07
Előzmény: #4120  kukacponthu
#4182
Én egyszer akartam személyi kölcsönt felvenni otp-től, amikor sapkát húztak rá pár éve.
Megkérdezték mire akarom költeni, őszintén megmondtam, hogy ebből bizony otp short lesz. 
Nem kaptam semmit:)))
97raglop 2024. 01. 02. 16:52
Előzmény: #4178  Zedisdead
#4181
Pedig a hibakezelés az egyik legfontosabb a programozásban, nem kap az user számára érthetetlen dolgot a programozó meg egyből tudja ha esetleg a hiba mellé biggyeszt egy számot, hogy hol halt le az alkalmazás. 

Topik gazda

koi
1 1 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek