Hát bammeg nem hiszem el. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy a lezárt tranzakciókról sms vagy push értesítést hol lehet beállítani... Azt mondták nincs ilyen opció, másnap kapok emailt... Ez igaz lehet???? Ha igen, akkor ultragáz fos az egész....
Bocs, pls help: sziasztok! SMS-t a tranzakciókról , illetve push üzenetet be lehet valahol állítani a Netbroker Go-ban? Vagy Proban? Tragédia ez a fos..... Vagy sima böngészős Netbrokiban valahol?
Az elkülönítés hol látható? Sima számlainformcióban ua a darabszám van, az elkülönítések menüpontban pedig csak a megbízást látom darabszámmal, de semmi egyéb (ár, teljesült) nincs mellé írva... Pls help:) Köszi előre is.
Igen, sikerült felhívnom Őket, T+2 nap....Érdekes a KBCnél azonnal teljesült (bár drágább volt), egy részét vissza is vettem. Viszont itt mire pénz lesz belőle kérdés , hol lesz az árfolyam?