Elnézést mindenkitől, ha belerondítok a hurráhangulatba, aki érzi az nyugodtan mínuszoljon.
Két problémát látok a MOL-nál /kormány mellett/, Barátság és az Adria kőolajvezetéket. Abban egyetérthetünk, hogy akkor van nyeresége a cégnek, ha jön rajta a nafta, ha nem, akkor bizony nem kicsi a baj.
A Barátságnál elég megrakétázni egy trafóállomást /volt már ilyen/és már le is állt és még nem is találták el magát a vezetéket, eddig nagy baj nem volt, de amíg a háború van, addig bizony fennáll a veszély. Az ukránok meg nem lettek a barátaink most. Orosz meg fáklyázhatja a nekünk szánt olajat, ha nincs vezeték, amin jöjjön.
De van Adria! Viszont nem elég a kapacitása. A horvátokkal sem felhőtlen a viszony úgy, hogy most drasztikusan akarják a tranzitdíjat emelni, meg is fogják, ami nem kicsit fogja csökkenteni a nyereséget. Nem is tudnak hosszútávon megállapodni. Nagy a baj, ha Szijjártó már az EU-val fenyegetőzik /mégis jó valamire Brüsszel?/. Dollárszázmilliók repkednek az orosz olaj átállásáról, de így hogy, amikor a horvátok már most izmoznak?
Teljesen ki van szolgáltatva a MOL ennek a két országnak, köszönhetően a kormánynak is.
És lehet mondani az OTP-t, de neki bizony különböző számlavezetési díjakból és pénzforgalomból megvan a haszna úgy, hogy nincs ennyire kiszolgáltatva, mint a MOL. Lételeme a cégnek ez a két vezeték és félek előbb-utóbb be fog érni kormányunk gyümölcsöző munkája itt is. MOL szempontjából a za legrosszabb forgatókönyv, ha a fenti 2 országgal nem szívélyes a viszony. És most nem az.
Ezért nem látom a MOL-ban az új ath-t.
Két problémát látok a MOL-nál /kormány mellett/, Barátság és az Adria kőolajvezetéket. Abban egyetérthetünk, hogy akkor van nyeresége a cégnek, ha jön rajta a nafta, ha nem, akkor bizony nem kicsi a baj.
A Barátságnál elég megrakétázni egy trafóállomást /volt már ilyen/és már le is állt és még nem is találták el magát a vezetéket, eddig nagy baj nem volt, de amíg a háború van, addig bizony fennáll a veszély. Az ukránok meg nem lettek a barátaink most. Orosz meg fáklyázhatja a nekünk szánt olajat, ha nincs vezeték, amin jöjjön.
De van Adria! Viszont nem elég a kapacitása. A horvátokkal sem felhőtlen a viszony úgy, hogy most drasztikusan akarják a tranzitdíjat emelni, meg is fogják, ami nem kicsit fogja csökkenteni a nyereséget. Nem is tudnak hosszútávon megállapodni. Nagy a baj, ha Szijjártó már az EU-val fenyegetőzik /mégis jó valamire Brüsszel?/. Dollárszázmilliók repkednek az orosz olaj átállásáról, de így hogy, amikor a horvátok már most izmoznak?
Teljesen ki van szolgáltatva a MOL ennek a két országnak, köszönhetően a kormánynak is.
És lehet mondani az OTP-t, de neki bizony különböző számlavezetési díjakból és pénzforgalomból megvan a haszna úgy, hogy nincs ennyire kiszolgáltatva, mint a MOL. Lételeme a cégnek ez a két vezeték és félek előbb-utóbb be fog érni kormányunk gyümölcsöző munkája itt is. MOL szempontjából a za legrosszabb forgatókönyv, ha a fenti 2 országgal nem szívélyes a viszony. És most nem az.
Ezért nem látom a MOL-ban az új ath-t.
Felfüggesztés a teljes fórumból - 2021-04-10 09:06-ig (2 nap, 0 óra, 0 perc)
A moderátor indoklása:
személyeskedés