Brutális, jelenleg attól függően, hogy a 10 százaléknyi saját részvénnyel mi lesz képes lenne a MOL részvényenként akár 700-800 forint osztalékot kifizetni, úgy gondolom, hogy a 200 forintos korábbi optimista várakozásom minimálisan elvárttá vált, optimista a 250-300 forint lett.
A pontos számítás így néz ki. Tankolsz 40 litert 480 forintért, fizetsz 19.200 forintot. Ebből az állam bevétele: 40 liter x 226,19 = 9.047,60 forint. Az üzemanyag beszerzési ára: 40 liter x 253,81 = 10.127,20 forint. A benzinkútnak marad bruttó 25,20 forintja EGY TANK BENZINEN! A kutasoknak ebből kellene kifizetni a bér és rezsi költségeket."piacesprofit.hu/Csak érdekességképpen, miért nem az áfa csökkentés pl.Szép kis kontraszt.K...a an.....t!
Vessen magára aki eladja. Ilyen magas olaj-és gázárak mellett többet nőtt az upstream negyedéves alapon, mint a fogyasztói szolgáltatások komplett negyedéves eredménye. Én közel sem számítottam erre.
igen jó eredmény,de a fogyasztói szolgáltatások q3-ban 20%-ot adtak ki, q4 ben csak 10%-ot .....a jövő várt eredménye is számít befektetési szempontból ami kicsit elmarad a 2021 évtől , eleve sok kockázati tényezővel..... ami a részvényárazást illeti , láttam már emelkedést is ilyen számoknál és láttam olyat is, hogy a jövő okán eladták a részvényeket.......nem tudom mi lesz ma......RUS/UKR fronton is megy a szájkaraté......
A fogyasztói szolgáltatások szegmens 10%-os csökkenését leszámítva minden tekintetben a várakozások felett teljesített. A fogyasztói szolgáltatások a teljes eredmény kb 10%-át adják. Akárhogy nézem ez egy bomba eredmény.
egyetértek, kár a sapkáért ami a 2022 q1 nél nem lesz szép..... emiatt a további fejlődés sem lehetséges bár az akvizíciós hatások leghamarabb ősszel érződhetnek már, a szokásosan konzervatív előrejelzésben nem tudom számításba vették e?
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.