Miről beszélsz Mesterem? Az M1-es autopályára javaslom menj ki, állj meg úgy Biatorbágy körül, vegyél egy ceruzát és számold meg hogy hány darab teherautót látsz elhaladni mind2 irányból 1 óra alatt... Aztán menj el a M7-es kivezető szakaszára, és állj meg a benzinkút mellett és nézd meg hány kocsi tankol egy óra alatt... Amig millió benzines/dizel kocsi van addig lesz kereslet az olajra. Hogy hozzák az árut Kinából EU és USA-ba? a jó kis ropogós Iphonet, meg a Nvidia videokártyát,a PS4-et, az LG OLED TV-t meg a farmernadrágot a Hamburgi kikötöbe? Tesla hozza az elektromos meghajtású tengeralattjárókkal? jönnek szépen a hagyományos módon - hajó, repülö - gázolaj, kerozin. Hamburgból jön szépen neked - nem elektromos teherautóval - hanem dizelzabáló kamionokkal. A városi tömegközlekedés hogy megy? elektromos buszok pöfékelnek Budapesten? Én nem ezt látom. Okádják a füstöt az orrod alá. És mitől okádják? mert előtte megtankolták MOL dizelolajjal.
ezt a molt már csak az állami hitel tartja az állami hitel = 27 % nem kevés áfa, jövedékiadó adó+adó +adó mindezt ugy hogy az oil meg nulla usd az olaj a kutyának se kell....korona vírus előtt se és utána se !! lufthansa lélegeztető gépen most fogja merkel defriblálni 3 M euroval ! airbus...oooo afrika szavannák ooo nincs turista az meg ha nincs akkor nem kell az oil sem .....jaja
Köszi, ez az USA - kereskedés a Shell ADR-ral. Ha azért megy az USA, meg a DAX mert reményteli hirek vannak a gyógyszerfejlesztés kapcsán, akkor az olajszektort is pozitívan kell hogy érintse. És itt már komoly 1000 pontos Dow Jones emelkedésről beszélünk, az elmult 2 napban... mire esne tovább a szektor?
2010 ota ha jo latom 2014-2015 kozott volt egy 1.5 eves periodus amikor a Mol arfolyama 14.500Ft (1800ft mostani szamokkal) alatt volt, 11,000ft-ig ment (1400Ft a mostani szamokkal). Egyebkent folotte volt az arfolyam. 3 evente felment 24,000Ft-ra, azaz 3000ft mostani arakkal nezve. Ez a management celpremium arfolyama is, hogy megkapjak a dolgozoi reszvenyeket (Herrnádit ott varja a 1,2mrd ft erteku reszvenypakett). Osztalékot egyébként jellemzôen átlag 500-600Ft-ot fizetett evente (azaz mai arakon 80-90ft atlag) Csôdbe mehet-e a Mol? Tuti nem fog. Akkor aggodni nem kell, tartani, olcson gyüjtögetni - ha beindul az osztalékfizetés akkor az jobb hozam mint a MÁP+, aztán utána javul a szentiment, felmegy az árfolyam - ismét a 3,000Ft célbavéve - Herrnádi is azon fog dolgozni...
Pengeélen táncol az olajszektor – hogy érinti ez a Molt? Rég nem látott kettős présbe kerültek az olajfinomítók, hiszen a
kereslet erőteljesen csökkent, miközben az alapanyagárak emelkedésnek
indultak. Ráadásul a környezetvédelmi előírások miatt az Európai Unióban
további nehézségek elé is néznek az érintett vállalatok.https://mfor.hu/cikkek/vallalatok/pengeelen-tancol-az-olajszektor--hogy-erinti-ez-a-molt. html?fbclid=IwAR1VNzE4f4txhUO5OtO3JCIH9V4Tfr2k_OlTjQM0rZadZxn1NBjxgDw3mdk
Lett volna rá lehetőség az elmúlt 2 hónapban. Miért nem töltötte be eddig az alsó rést, ha be kell töltenie? Feltettem már ezt a kkérdést itt a fórumon. Hosszabb hetes, hónapos tf-en 1750 környékén erős support van. Nem hiszem, hogy alá menne. Bármennyre szeretnék páran újra 1500-on látni. Közel a fordulat szerintem, ha csak a vírus bele nem szarik a palacsintába!
Így van, az elektromos autó elterjedése még odébb van és lassú lesz: - Akik eddig is olcsóbb, használt autót vettek, nem fognak tudni venni 8-10 millióért új elektromosat, a benzines/dízeles autóknak el kell használódniuk, kifutni, s csak utána cserélődnek elektromosra. - Lassú a töltés. - Az elektrmos autó drága és később se lesz feltételünl sokkal olcsóbb, mert az aksi előállításhoz használt fémek ára fel fog menni, ha igazán tömeges mértékben kezdik gyártani. - Töltőhálózat gyenge, bár ezen lehet leggyorsabban változtatni.
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.