Persze, ebben tökéletesen igazad is van, h a bank ok, sőt, láthatóan nagyon ok, DE!!! Addig, amíg ilyen kormányzás van, h nem tudod reggel mire kelsz fel, megy a folyamatos másik tyúkszemére lépkedés, én tartok tőle, h hiába erős a bank, a kormányunk erősebb vele szemben. :(
A nagy hájppal való bekezdés majd az elesés a legrosszabb forgatókönyv. Egyszerűen hiába a szép számok, pont rossz időzítéssel jöttek ki, pont egy nagy nemzetközi hangulatromlás első ciklusában járunk. Reálisan nézve, nem gondolnám, hogy napokig tudna menne az OTP a széllel szemben, mindenesetre legalább történi végre valami.
Sziasztok! Amatőr vagyok. Kérdés, ha az amcsi/eu-s tőzsdék fel vagy le irányt vesznek, az hogyan hat az OTP-re? Úgy értem, ha az Usában a mai munkanélkülségi adat gyengíti a befektetői bizalmat odaát, az jelenthet emelkedést a BUX/Otp-re nézve vagy félre értem az egészet és magával húzza lefelé?
Igazad van, ettől még a kialakult helyzet nem változott meg, Viktorunk szívja tovább a vérünket, marad a bizonytalanság, a vergődés a kialakult ársávban. Ugyanakkor az jól látszik, hogy a bank jól működik, előbb-utóbb van remény arra, hogy minden szebb legyen. Ez azért látszani fog majd az újonnan kijövő elemzésekből is.
Nem tudhatom, h ki milyen elgondolás mentés várja arra az árfolyamot amerre várja (fel v. le) de én úgy gondolom, h ugyanúgy a világvégihez (5-6k), ahogy az eufórikushoz (16-18k) is több kell egy jól sikerült jelentésnél. Itthon szar a helyzet, a kormány napról-napra tudja tetézni, külföld jelenleg elég gatya, nehéz hosszabb távban gondolkodni. (nekem legalább is biztos) Ezeket a tényezőket én nagyobb hatásúnak érzem a jelentésnél. Ahogy reggel is leírtam emelkedést gondolnék mára a jelentés miatt, de jön pl. az amcsiktól adat, ami simán megfordíthatja és tegnap is nagyot zakóztak kint. EU pénz kérdéses, tolódik, stb. Mi túl kis pont vagyunk ezekhez, majd az igazán nagyok eldöntik merre akarják vinni az árfolyamot.